Web Analytics Made Easy - Statcounter

خیری‌سادات دیلمی، مدیر خانه قرآن اهل‌بیت روستای رمیله آبادان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان‏، اظهار کرد: به عنوان نماینده خانه قرآن از استان خوزستان در گردهمایی فعالان قرآنی مردمی شرکت کردم. این گردهمایی به دلیل اینکه جنبه آموزشی داشت و اصول مدیریت و مقررات حاکم بر یک خانه قرآن را بیان می‌‌کرد‏، مفید بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شخصاً مدرک قرآنی ندارم اما علاقه به قرآن کریم و شرایط محروم روستای رمیله من را در راهی قرار داد که به آموزش‌های قرآنی بپردازم. بنابراین برگزاری چنین جلساتی که باعث می‌شود بر روی کارمان در آینده تمرکز کنیم و کیفیت را بالا ببریم و بیاموزیم که چگونه مردم را بیشتر جذب کنیم،‏ مطلوب است.

مدیر خانه قرآن اهل‌بیت روستای رمیله آبادان گفت: برپایی کلاس‌های آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن ویژه کودکان و نوجوانان از جمله دیگر برنامه‌های این خانه قرآن است.

انتهای پیام 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا خوزستان فعالیت های قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۸۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: ۲۰ هزار نفر در این استان حافظ قرآن و از پنج جزء تا کل قرآن کریم را حفظ هستند.

  حجت الاسلام مهدی رمضانی افزود: نوزدهمین آزمون سالانه اعطای مدرک تخصصی حفظ ۱۰، ۲۰ و کل قرآن کریم، ۱۴ اردیبهشت ماه امسال در ۶ شهر استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.   وی با بیان اینکه هزار و ۶۱۸ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند، ادامه داد: حدود هزار و ۳۰۰ نفر از این افراد بانوان هستند.   رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: این آزمون در شهرهای مشهد، خواف، نیشابور، تربت جام، کاشمر و سبزوار برگزار خواهد شد.      

 

دیگر خبرها

  • تکریم توانخواه حافظ قرآن در کردستان
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه توسط استاندار کردستان
  • قرآن همه چیز ماست
  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها باید استفاده شود
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • سرچشمه عرفان وحیانی و اخلاق قرآنی یکی است