Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سیاست‌های جنگ طلبانه آمریکا در طی این سال‌ها و ماجرای دست درازی‌اش به حریم خصوصی اغلب کشورها موضوعاتی به شمار می‌روند که برای اغلب مردم مثل روز روشن هستند و بیشتر مردم در آن اتفاق نظر دارند.

پیروزی انقلاب اسلامی نشان از استقلال و آزادگی مردم ایران حکایت دارد و یک دل و یک صدا شدن مردم در تحقق پیروزی و ایستادگی مقابل ایادی ظلم و ستم، مثل آمریکای جهانخوار و سردمداران رژیم غاصب صهیونیستی بیشتر از هر چیز دیگری دشمنی این دشمنان با جمهوری اسلامی ایران را تشدید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اینفوگرافیکی که در ادامه این خبر مشاهده می‌کنید محاسبات مسئولان آمریکا را درباره دست درازی به ایران و نقشه‌هایی که برای قطع نشدن وابستگی ایران از آمریکایی‌ها داشته‌اند را به مرور تشریح می‌کند.

در سال ۱۳۵۶ رئیس جمهور وقت آمریکا گفته بود که ایران جزیره ثبات است و خیالشان از وابستگی ایران به آمریکایی‌ها آسوده است.

در سال ۱۳۵۸ نمایندگان آمریکایی در سنای آمریکا با تحریم ایران بنا را براین گذاشته بود تا ۵ الی ۶ ماه دیگر انقلاب اسلامی از بین خواهد رفت و وقتی دیدند که آرزویشان محقق نشده است صدام رئیس جمهور وقت کشور عراق را برای حمله به ایران و در نهایت براندازی انقلاب اسلامی تجهیز و همراهی کردند و صدام امید داشت که یک هفته‌ای خود را با عبور از مرز‌ها و جنگ افروزی در شهر‌های مختلف به تهران برساند که با فداکاری و جانفشانی رزمندگان در جبهه‌ها آین آرزو را با خود به گور برد.

در اواخر جنگ تحمیلی منافقین کور دل به خود وعده داده بودند که خود را ظرف ۳ روز به تهران برسانند و طراحی تمام این نقشه‌های پوچ و واهی در اتاق فکر آمریکایی‌های جنگ افروز انجام می‌شد.

در همین سال نو میلادی یکی از دولتمردان آمریکایی گفته بود که امیدوار است که جشن کریسمس سال ۲۰۱۹ را در تهران برگزار کند و این آرزو نیز هیچ‌گاه برآورده نشد.

رهبر معظم انقلاب در دیدار نوزدهم دی ماه خود با مردم استان قم، ضمن تشریح نتایج غلط نظام محاسباتی استکبار و مقایسه آن با نظام محاسباتی توحیدی به قیام مردم این استان اشاره کردند و فرمودند: «قیام مردم قم تقابل دو دستگاه پیش بینی و تقویم محاسباتب را نشان داد.»
ایشان در این بیانات به ذکر برخی دیگر از مصادیق نتایج اشتباه دستگاه محاسباتی استکبار نیز پرداختند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۸۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز؛ وزارت دفاع آمریکا «پنتاگون» امروز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد کمیته نظامی مشترک با اردن در جریان نشست خود با حضور مقامات دفاعی دو کشور «اثرات بی‌ثبات‌کننده» درگیری‌های جاری در منطقه و نیز موضوع مقابله با گسترش پهپادها در منطقه را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید؛ واکنش روسیه به ارسال موشک‌های دوربرد به کی‌یف

پنتاگون در این بیانیه اعلام کرد در این نشست که دیروز پنجشنبه برگزار شد همچنین بر اهمیت حفظ امنیت در مرزهای اردن با عراق و سوریه تاکید شد.

در این بیانیه به نقل از مقامات آمریکایی آمده است که دولت آمریکا از نوسازی ناوگان جنگنده‌های F-۱۶ اردن حمایت می‌کند.

بر اساس این بیانیه، در این دیدار، مقامات آمریکایی متعهد شدند به تلاش‌ها برای بهبود پدافند هوایی اردن و توانایی آن در مقابله با پهپادها ادامه دهند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229350 برچسب‌ها پنتاگون

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • واکنش ائمه جمعه به برخورد مقامات غربی با تجمع دانشجویان
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است