Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «ایلنا» اصلانی با بیان این مطلب که نباید نام این جشن را جشن صدسالگی می‌گذاشتند، گفت: اگر بخواهیم جشنی برای هنرستان موسیقی برگزار کنیم و به فعالیت‌های آن در سال‌های پس از انقلاب بپردازیم باید بگوییم جشن چهل سالگی هنرستان موسیقی، نه جشن صدسالگی! زیرا شصت سال از عمر هنرستان موسیقی در سال‌های پیش از انقلاب سپری شده است؛‌ لذا اگر فعالیت‌های هنرستان موسیقی در سال‌های پس از انقلاب مدنظر برگزارکنندگان بود و نظرشان این بود که از استادان آن مقطع به بعد تجلیل کنند، نباید نام آن را جشن صدسالگی می‌گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین رهبر ارکستر موسیقی زن ایرانی توضیح داد: در طول جشن نه تنها از مدیران پیشین هنرستان هیچ‌گونه نامی نبردند، بلکه به فعالیت‌های آنها نیز اشاره‌ای نشد؛ درصورتی‌که همه، به خصوص هنرمندان نسل‌های گذشته می‌دانند که استادان بزرگی در هنرستان موسیقی حضور داشته‌اند و شاگردان بزرگی را تربیت کرده‌اند. وی گفت: خیلی از دوستان به من گفتند طی مدت حضورشان در تالار وحدت مدام منتظر بوده‌اند تا از آقای دهلوی نامی برده شود و از او تقدیر به عمل بیاورند که این اتفاق نیفتاد. نه تنها از آقای دهلوی نامی برده نشد، بلکه به زحمات و فعالیت‌های استادانی چون کریمی، حنانه و شهنازی نیز اشاره‌ای نشد.

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۸۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب می‌شود

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان از آغاز به کار هیئت‌های علمی برای معرفی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خبر داد. - اخبار استانها -

محمد شهباز گهرویی در گفت و گو با تسنیم بیان کرد: فرآیند انتخاب چهره سال 1402 هنر انقلاب خوزستان بر اساس شاخص‌هایی چون خلق اثر با انتشار وسیع یا اکران موفق در سال گذشته، تأثیرگذاری اجتماعی، تلاش ویژه درباره آموزش هنر به هنرمندان جوان انقلابی، تجربه مؤثر در جریان‌سازی فرهنگی هنری همسو با انقلاب اسلامی و واکنش هنرمندانه، تأثیرگذار و سریع به اتفاقات و رویدادهای روز کشور به انجام می‌شود.

وی افزود: انتخاب اولیه و معرفی کاندیداها در رشته‌های داستان، شعر، نمایش، موسیقی، عکس، طنز، ادبیات پایداری، خوشنویسی، نقاشی، گرافیک، نگارگری، کاریکاتور، مجسمه‌سازی، تصویرسازی، فیلم داستانی، مستند، انیمیشن و پژوهش انجام خواهد شد.

به گفته وی، چهره سال 1402 هنر انقلاب اسلامی با یک نظرخواهی سراسری از هنرمندان، فعالان فرهنگی و رسانه‌ای آغاز و پس از برگزاری این نظرسنجی نام تعدادی از هنرمندان به‌عنوان نامزد‌های اولیه عنوان «چهره سال هنر انقلاب» مشخص و به کمیته انتخاب نامزد‌های نهایی چهره سال هنر انقلاب خوزستان ارائه می شود.

به گزارش تسنیم، آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی چهره سال 1402 هنر انقلاب خوزستان روز شنبه 8 اردیبهشت ماه ساعت 19 در تالار مهتاب اهواز برگزار می‌شود. 

دهمین سال است که حوزه هنری انقلاب اسلامی معرفی «چهره سال هنر انقلاب» را با مشارکت هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر در دستور کار خود قرار داده است.

سال گذشته «فاطمه طیوب» به‌عنوان چهره هنر انقلاب خوزستان معرفی شد. 

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • فعالیت هنرستان انرژی اتمی هرمزگان از مهر ماه سال جاری آغاز می‌شود
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب می‌شود
  • ببینید | ابتکار جالب یک کارگر برای گرفتن انگشتر رهبر انقلاب
  • فیلم| ابتکار جالب یک کارگر برای گرفتن انگشتر رهبر معظم انقلاب!
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام