Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سيروان خسروي و کاوه يغمايي اين بار در اجراي قطعات موسيقي و خواندن تيتراژ سريال نمايش خانگي «نهنگ آبي» به کارگرداني فريدون جيراني همکاري کردند.
اين همکاري به شکل هم‌خواني کاوه يغمايي و سيروان خسروي در تيتراژ پاياني سريال «نهنگ آبي» و همچنين تنظيم مشترک اين قطعه است.
سيروان خسروي در دوران کودکي شاگرد کاوه يغمايي بود که در دو کنسرت سال‌هاي 1379 و 1380 کاوه هم به عنوان نوازنده کيبورد حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور دوباره کاوه يغمايي در ايران و برگزاري کنسرت‌هايش، سيروان در بعضي از آنها به عنوان نوازنده و حالا ديگر خواننده مهمان هم حضور داشته که نتيجه آن، انتشار دي‌وي‌دي تصويري کنسرت کاوه يغمايي (نخستين کنسرتش بعد از يک دهه در ايران) در مرداد ماه سال جاري بود. علاوه بر اين، آنها در ساخت و توليد بعضي آلبو‌هاي ديگر خواننده‌ها هم با يکديگر همکاري داشته‌اند.
سيروان خسروي که اين روزها کم‌کار شده و اجراهايش را هم از مرداد امسال، در واکنش به وضع بد معيشتي روي صحنه نبرده، بعد از گذشت چهارده ماه از انتشار تک‌آهنگش اين قطعه را توليد کرده است. آخرين حضور سيروان خسروي به عنوان خواننده در يک فيلم، مربوط به فيلم سينمايي «آذر» ساخته نيکي کريمي بود که آذر سال گذشته اکران شد.
«نهنگ آبي» عنوان سريال نمايش خانگي به کارگرداني فريدون جيراني، نويسندگي بهرام توکلي و تهيه‌کنندگي سعيد ملکان در 30 قسمت در سبک اجتماعي است که 9 بهمن ماه منتشر خواهد شد. ليلا حاتمي، ساعد سهيلي، ويشکا آسايش و حسين ياري از بازيگران اين سريال هستند. شرکت هنر اول و سرويس وي او دي فيليمو از ديگر سرمايه‌گذاران اين سريال هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۸۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل برای بازگشت عمره گذاران از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان+فیلم

مهدی خسروی بنجار ضمن اشاره به اعلام آمادگی کامل برای بازگشت عمره گذاران از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان، بیان کرد: عملیات بازگشت زائران حج عمره در ساعت ۱۳و۳۰ دقیقه روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه   با ۲۵۶ عمره گذار و چهار خدمه در فرودگاه بین‌المللی زاهدان انجام خواهد شد.

وی تعداد کاروانهای این پرواز را سه کاروان شامل دو کاروان از سیستان و بلوچستان و یک کاروان از خراسان جنوبی اعلام کرد و گفت: عمره گذاران پس از بازگشت از حج عمره و غربالگری سلامتشان توسط پرسنل مرکز بهداشت، انجام امور گمرکی و گذرنامه و تحویل بار می‌توانند فرودگاه راه ترک کنند.

خسروی از استقبال کنندگان درخواست کرد با توجه به همزمانی این پرواز با سایر پروازهای رفت و برگشت داخلی، از حضور و تجمع در داخل فرودگاه خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی امکانات و تجهیزات و خدمات لازم زیرساختی، امنیتی و مراقبتی، پذیرایی و غیره برای خدمات دهی بهتر به عمره گذاران و استقبال کننده‌هایشان درنظر گرفته شده و راه خروج مجزایی نیز ویژه آنها پیش بینی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دلیلی اصلی عدم حضور بهرام افشاری در پایتخت ۷ فاش شد
  • بهرام افشاری به این دلیل مهم در پایتخت ۷ حضور ندارد
  • آمادگی کامل برای بازگشت عمره گذاران از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان+فیلم
  • بازگشت عمره گذاران دو استان از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم
  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • ۲ خط قرمز در صدا وسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ
  • بغض و تشکر مردم از حضور کولبرها در «نون.خ»/ خط قرمزی که کمک کرد
  • حواشی حضور مهران رجبی در سریال پایتخت