Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ علی مطهری درباره بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص پرهیز عناصر سیاسی، مدیریتی و مطبوعاتی از سرزنش یکدیگر درباره برجام و حفظ اتحاد و انسجام ملی اظهار داشت: گروه‌های سیاسی و نهاد‌های کشور به جای آن که سیاسی و انتخاباتی فکر و عمل کنند باید نسبت به مسائل کشور نگاه ملی داشته باشند و مصلحت و منافع کشور را در نظر بگیرند، ولی ما امروز گاهی عکس این مطلب را می‌بینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عده‌ای می‌گویند چرا برجام را به گونه‌ای ننوشتید که آمریکا نتواند از آن خارج شود، گفت: حرف‌هایی زده می‌شود که اساسا با عقل جور در نمی‌آید. این منتقدان اگر در زمان پیامبر اسلام بودند، می‌گفتند چرا این صلح را به گونه‌ای ننوشتید که کفار یک سال بعد نتوانند آن را نقض کنند! این سخنان غیر منطقی است و نشان می‌دهد عده‌ای به جای اینکه عقل و انصاف را ملاک قضاوت خود قرار دهند، به دنبال انتقام جویی و خارج کردن رقیب از میدان سیاست هستند. این گونه رفتار‌ها را باید اصلاح کنیم تا باعث ایجاد فضای دوقطبی در جامعه نشود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی درباره نیاز به انسجام ملی در دوره حاضر گفت: قطعا ضرورت انسجام و اتحاد ملی امروز بیشتر از گذشته احساس می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم ما نشان داده اند که در این مواقع متحدتر می‌شوند، خاطرنشان کرد: مشکل در برخی گروه‌های سیاسی و نهاد‌های جمهوری اسلامی است. این گروه‌ها از این فرصت‌ها برای انتقام جویی استفاده می‌کنند؛ اگر در داخل کشور اتحاد و همبستگی وجود داشته از خارج کاری نمی‌توانند انجام دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس به شکاف بین آمریکا و اروپا در اثر برجام اشاره کرد و گفت: این گونه رخداد‌های مثبت از آثار برجام است.

وی گفت: برخی القا می‌کنند که برجام مخالف نظر رهبر انقلاب بوده و عده‌ای سرخود آن را امضا کردند، در حالی که این گونه نبوده و امضای برجام با اذن رهبری انجام شده و این سخنان فریب دادن مردم است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در این زمینه به موضوع FATF اشاره کرد و گفت: عده‌ای می‌گویند که تصویب لایحه الحاق به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم خیانت به کشور است و این لایحه استعماری است در حالی که واقعیت چیز دیگری است. مسئولان کشور باید این موارد را برای مردم توضیح دهند و بیان کنند که در صورت عدم تصویب این لایحه چه مشکلاتی برای بانک‌های ما و مردم ایجاد می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: تصویب این لایحه هیچ خطری برای ما و برای گروه‌های مبارزی مانند حزب الله و حماس ندارد.

وی افزود:، ولی ما، چون با مردم صحبت نمی‌کنیم، ممکن است عده‌ای تحت تاثیر تبلیغاتی که صورت می‌گیرد قرار بگیرند و نگران شوند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 علی مطهری مخالفان fatf دلواپسان آمریکا تهدید ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۸۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از نیویورک، برنی سندرز عضو مجلس سنای امریکا با ارائه طرحی، خواستار توقف کمک نظامی امریکا به رژیم صهیونیستی شده است. وی هنگام ارائه این طرح گفت: با توجه به این واقعیت که اکثریت مردم آمریکا اکنون می خواهند کمک مالی به ماشین جنگی نتانیاهو متوقف شود تصویب چنین کمکی غیرقابل درک است. به ویژه در زمانی که دولت اسراییل به وضوح این قانون را زیر پا گذاشته ، اعطای کمک مالی برای کشتار مردم غزه تصمیمی افتضاح است. آقای رییس جمهور من واقعا نمی فهمم تخریب دانشگاه، خانه، زیرساختها و مراکز بهداشتی و آموزشی چه فایده نظامی دارد؟!
وی افزود: به خصوص زمانی که شاهدیم بسیاری از مردم آمریکا حتی قادر به پرداخت اجاره مسکن، قبوض ماهانه و هزینه های درمانی و تحصیلی شان نیستند، این کمک های چند میلیارد دلاری چه معنی دارد؟!
این سناتور آمریکایی خواستار از سرگیری کمک مالی آمریکا به آنروا آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی شد.

در این حال فیلیپ لازارینی رئیس آژانس امداد و کار سازمان ملل از اینکه حامیان مالی آنورا از حمله امریکا حاضر به از سرگیری کمک‌های خود نیستند ابراز نگرانی کردو گفت: تاکنون در حمله مستقیم اسراییل به غزه، ۱۸۰ کارمند آنروا کشته و ۱۶۰ ساختمان این آژانس کاملا ویران شده است. ما درباره پیامد‌های احتمال حمله گسترده اسراییل به رفح هم عمیقا نگران هستیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:
برنی سندرز - سناتور آمریکایی
فیلیپ لازارینی - رئیس آژانس امداد و کار سازمان ملل

دیگر خبرها

  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • چینی‌ها ساخت ورزشگاه برای ایران را دبه کردند؟
  • تفال به حافظ پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ گر من از سرزنش مدعیان اندیشم...
  • ارسال سلاح و تجهیزات آمریکایی به اوکراین و اسراییل انجام می‌شود
  • درخواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • دستگیری معترضان و مخالفان کمک به اسراییل در آمریکا
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟