Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از دیدار مقابل چین به عنوان مهمترین دیدار تیمش در هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا یاد کرد. ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از امارات،‌ کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار تیم ایران مقابل چین در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2019 ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بسیار خوشحالم یک بار دیگر در خدمت شما هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک روز کاری دیگر را سپری می‌کنیم و برای دیدار با چین آماده می‌شویم. بازی مهمی مطمئناً برای هر دو تیم خواهد بود. ما بسیار مفتخریم که این فرصت را برای این مسابقه داریم و قطعاً مهمترین بازی برای ما این دیدار است.

ادامه دارد...

R1414/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال چین جام ملت‌های آسیا کارلوس کی‌روش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال چین جام ملت های آسیا کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال چین جام ملت های آسیا کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۸۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنات: مثل بازی با ژاپن، مقابل ایران هستیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال قرقیزستان در گروه C جام ملت‌های آسیا شگفتی‌ساز شد و ضمن حذف ژاپن و  قهرمان دوره گذشته، در جایگاه دوم قرار گرفت تا حریف تیم ملی ایران در مرحله یک چهارم نهایی شود؛ دیداری که از ساعت 12:30 فردا چهارشنبه (به وقت تهران) برگزار خواهد شد.

لوئیس برنات مولینا، سرمربی تیم ملی قرقیزستان در نشست خبری قبل از دیدار مقابل تیم ملی ایران گفت: ما برای بازی با ایران استراتژی خودمان را داریم. ایران تیم بسیار بزرگی است و می‌دانیم که مسابقه آسانی را نخواهیم داشت.

او ادامه داد: کاری که ما تا این مرحله کردیم، برای خیلی‌ها فراتر از انتظار بود و بالاتر از آن ظاهر شدیم. ما از این دستاورد لذت می‌بریم و مسابقات را با تمرکز ادامه می‌دهیم.

مولینا با اشاره به بازی این تیم مقابل ژاپن گفت: ما مقابل ژاپن بدون استرس و فشار بازی کردیم و همین را از بازیکنانم مقابل ایران خواسته‌ام. این کاری است که فردا انجام خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • برنات: مثل بازی با ژاپن، مقابل ایران هستیم