Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@20:23:05 GMT

400 میلیارد ریال کتاب در کشور فروخته شد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۹۱۴۵

400 میلیارد ریال کتاب در کشور فروخته شد

به گزارش ایرنا، قادر آشنا روز چهارشنبه در آیین افتتاح هجدهمین نمایشگاه کتاب و نخستین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: در این 21 نمایشگاه یک و نیم میلیون عنوان کتاب فروخته شده است.
وی تصریح کرد که تا پایان سال جاری نیز هفت نمایشگاه کتاب دیگر در استان های مختلف گشایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آشنا با بیان اینکه اولویت اساسی موسسه نمایشگاه های فرهنگی برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب است، گفت: زیرساخت های لازم در این راستا در حال انجام است.
وی عصاره و جوهره اصلی انقلاب را مبتنی بر مبانی فرهنگی دانست و گفت: مطالعه و کتابخوانی بهترین و مناسب ترین راهبرد در زمینه توسعه فرهنگی به شمار می رود.
هجدهمین نمایشگاه کتاب و نخستین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها روز چهارشنبه در قالب 129 غرفه با حضور جمعی از مسئولان مقامات اجرایی کشوری و استانی در محل مصلی امام خمینی (ره) مرکز کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.
در این نمایشگاه همچنین بیش از 3 هزار و 580 عنوان کتاب در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.
همچنین برای نخستین بار 12 غرفه رسانه ای شامل خبرگزاری ها، مطبوعات و روزنامه های محلی و کشوری و پایگاه های خبری در این نمایشگاه دایر شده است.
علی محمد احمدی استاندار و جمعی از مسئولان و مدیران کل دستگاه های مختلف اجرایی با حضور در غرفه های مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری رونق خاصی به نمایشگاه بخشیدند.
3016/6110
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان های مختلف انقلاب کهگیلویه و بویراحمد نمایشگاه بین المللی کتاب نمایشگاه مطبوعات جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۹۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به نشر با ۷۸۲ عنوان در نمایشگاه کتاب حاضر می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات به نشر(آستان قدس رضوی)با ۷۸۲ عنوان کتاب در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور پیدا می‌کند که از این تعداد ۳۴۵ عنوان بزرگسال و ۴۳۷ عنوان کودک هستند. همچنین ۳۱ کتاب صوتی نیز در نمایشگاه توسط این ناشر ارایه می شود.

۱۰۲ عنوان چاپ اول بوده که برای نخستین بار توسط انتشارات به نشر در نمایشگاه کتاب عرضه خواهند شد و حدود ۲۰۰ اثر تجدید چاپ شدند.

رمان هایی همچون «به امید دیدار»، «صادقانه»، «مردی که همه چیز می دانست» و «به دنبال ماه»، برای نخستین بار در نمایشگاه کتاب پیش روی چشم مخاطبان قرار می گیرد در کنار این مجموعه هایی مانند «دعبل و زلفا»، «مرا با خودت ببر»، «اوسنه گوهرشاد»، «آبی ها» و «غریب قریب» نیز توسط این انتشارات عرضه می شوند.

کتاب هایی از جمله «لیلی منم»، «خانوم ماه»، «به وقت اردیبهشت»، «شعر مقاومت خراسان» در زمینه ادبیات پایداری و و کتاب «تروریست های صهیونیست» عرضه می شوند.

کتاب هایی از جمله «شبحی در پشت بام»، «مادرانه» و جان فیروزه جان» در موضوع عفاف و حجاب و خانواده توسط این انتشارات رونمایی می شود. همچنین کتاب هایی از جمله «بیدارم کن»، «راز آن بوی شگفت» «اعترافات غلامان»، «من ضامن»، «ستاره من»، «ماه غریب من»،«موقف»، «آبی ها»، «غریب قریب» همزمان با دهه کرامت و تقارن ولادت امام رضا (ع) با نمایشگاه کتاب توسط این انتشارات عرضه می شود.

در زمینه کودک و نوجوان نیز کتاب هایی از جمله«قصه های حنانه»، «قصه های احکام»؛ مجموعه داستان های «صمیم»، «حکایت های کمال» و مجموعه رمان های دینی نوجوان «پرواز اسب سفید»، «من و آقای همسایه»، «انتقال»، «بازیگر پنجم»، مجموعه «ماجرای دشت مرموز» در کنار ۴۰۰ عنوان دیگر عرضه می شود.

کد خبر 6096328 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • با ۱۴ اثر جدید به نمایشگاه کتاب می‌آییم/ غرفه انتشارات را هرروز به یکی از شهدا اختصاص دادیم
  • غرفه ذوب آهن اصفهان پربازدید ترین در بین صنایع فولادی
  • نمایشگاه کتاب تهران متعلق به جریان فرهنگ و ادب کشور است
  • افزایش یارانه خرید از نمایشگاه کتاب تهران | تحویل غرفه‌های ناشران آغاز شد
  • اجاره‌بهای غرفه‌های نمایشگاه یک پنجم هزینه‌ها هم نیست
  • دولتی یا خصوصی بودن ناشران ملاک واگذاری غرفه در نمایشگاه کتاب نیست + فیلم
  • ۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی با ۵۰ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب/ توزیع نقشه جانمایی غرفه‌ها از فردا
  • به نشر با ۷۸۲ عنوان در نمایشگاه کتاب حاضر می‌شود
  • تور‌های بازدید از نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشور‌ها را فعال کنیم