Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ هوشنگ کیانی رئیس هیات تیراندازی تربت جام گفت: قهرمانان حال حاضرما درشهرستان می‌بایستی درپرورش دیگر علاقه‌مندان همکاری شایسته‌ای را باهیات درخصوص رشد و شکوفایی تیراندازی شهرستان داشته باشند و در زمینه استعدادیابی هم می‌بایستی بافراخوانی علاقه‌مندان به تیراندازی استعداد‌ها راشناسایی و زیرنظرمربیان مجرب آنان راشکوفاسازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کیانی دررابطه با ورودبانوان به رشته تیراندازی گفت: همانگونه که ما زمینه حضور آقایان را دراین رشته فراهم نمودیم به همان نسبت هم نیزدرگسترش تیراندازی دربین بانوان هم عمل خواهیم کرد ضمن اینکه درهمین مدت کوتاه نیز حرکت ما جواب داده است.

رئیس هیات تیراندازی تربت جام به کمبود فضا جهت فعالیت این رشته ورزشی درشهرستان پرداخت و گفت: فضایی که درابتدا از سوی اداره ورزش وجوانان جهت فعالیت اهداف ثابت اختصاص داده شده بود کوچک بودکه بانشست‌هایی که با رئیس اداره ورزش وجوانان تربت جام داشتیم بامساعدت وموافقت محسن سپهری رئیس این اداره طبقه فوقانی استخرسرپوشیده پردیس شهرستان که مکان‌نسبتا خوبی است به هیات تیراندازی اختصاص داده شدکه درحال حاضر دردست تعمیراست ودردهه مبارک فجرافتتاح وموردبهره برداری قرارمی گیرد.

وی درادامه از برگزاری مسابقات تیراندازی دردهه مبارک فجر در شهرستان خبرداد و گفت: دردهه مبارک فجر همزمان با افتتاح سالن اختصاصی تیراندازی یکدوره مسابقات بین نیرو‌های مسلح برگزارخواهیم نمودتا عملا فعالیت رسمی خود را در این رشته ورزشی آغاز نمائیم.

سرهنگ کیانی درپایان به زمین بلااستفاده کارخانه سیمان درشهرستان اشاره کرد و گفت: باتوجه باینکه درحال حاضرزمین کارخانه فولاد بلااستفاده و در اختیار منابع طبیعی می‌باشد این می‌طلبد که مافعالیت خود را در رشته اهداف پروازی (ترامپ) درچنین مکانی برگزار کنیم ازفرماندار ورئیس منابع طبیعی شهرستان می‌خواهیم که درجهت رشد شکوفایی تیراندازی که دراسلام هم به فراگیری این رشته ورزشی تاکید فراوانی صورت گرفته همکاری نمایند تا این زمین در اختیار اداره ورزش وجوانان جهت فعالیت هیات تیراندازی قرارگیرد.
انتهای پیام/س، ج   گسترش ورزش تیرانداری در تربت جام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۹۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند

مشاور امور زنان و خانواده وزارت علوم گفت: بیش از ۸۰۰۰ نفر عضو هیات علمی خانم در کشور داریم که سامانه‌ای برای شبکه‌سازی در این حوزه در حال راه اندازی است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست مشاوران زنان و خانواده دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه یک، با حضور دکتر فخرالسادات نصیری، مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

نصیری مشاور امور زنان و خانواده وزیر عتف در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده در دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: بیش از ۸ هزار عضو علمی خانم در کشور داریم که سامانه‌ای برای شبکه سازی در این حوزه در حال انجام است.

همچنین دکتر فرهادی، مشاور زنان و خانواده دانشگاه پیام نور نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های امور زنان و خانواده این دانشگاه را ارائه داد.

گفتنی است در این نشست مسائل و دغدغه‌های حوزه‌ی زنان و خانواده مطرح شد. در پایان نشست نیز از مهدکودک سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیراندازی استان تهران برگزار شد
  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی