Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-05@03:14:14 GMT

کی روش: افتخار می‌کنم که شاگرد لیپی بودم

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۹۴۲۱

به گزارش فارس از امارات، کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از دیدار با چین اظهار داشت: یک روز کاری دیگر را در پیش داریم و خوشحالم برای این بازی آماده می شویم.

*بازی با چین مهم ترین دیدار تیم ملی است

وی ادامه داد: این بازی برای ما مهمترین بازی است چون دلیل ساده ای دارد. بازی های بعد همیشه برای ما مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چین بازیکنان و مربی خوبی دارد و آماده است ولی ما هم هیجان لازم را داریم و می خواهیم آرزوهایمان را برآورده کنیم.

* آماده ماجراجویی هستیم

وی در پاسخ به این سوال که 4 سال پیش تیم ایران در مرحله یک چهارم حذف شد و تفاوت تیم آن زمان با تیم امروز چیست گفت: (می خندد) مرسی که این موضوع را یادآوری کردید! با کمکی که شما کردید ما امروز هوشیار تر هستیم.فکر نمی کنم بد باشد بعضی مواقع به مسائل با لبخند نگاه کنیم. هیچ بازی شبیه هم نیست و بازی فردا یک بازی و داستان متفاوت است. ما آماده ماجراجویی هستیم.درسهایی که در سال‌های گذشته گرفته و نگرفته ایم را می خواهیم در بازی فردا به کار بگیریم.

* افتخار می‌کنم که شاگرد لیپی بودم

کی‌روش در خصوص اینکه لیپی از ایران تعریف کرده و مدعی شده این تیم بهترین تیم آسیا است و به نظرش تیم ملی ما چقدر می تواند از این قدرت در بازی فردا استفاده کند گفت: مطمئنا شنیدن این حرف‌ها از مربی بزرگی مثل لیپی باعث افتخار است. من افتخار دارم شاگرد لیپی بوده ام. تمام بازی ها برای ما حکم فینال دارد و گذشته و رنکینگ و آمار و اعداد به کمک ما نمی آید. اینکه بازیکنان چقدر احساسات را کنترل کنند مهم است. همین امروز هم به بازیکنانم گفتم فوتبال بازی ساده ای است که آنها باید تلاش کنند گل بزنند و از دروازه خود دفاع کنند تا به موفقیت برسند.

* فلسفه تیمی من احترام به رقبا است

به گزارش فارس، کی روش در خصوص اینکه با توجه به گل‌هایی که تیم ملی چین به ثمر رسانده و آیا تیم ملی از بعد دفاعی روی این مساله تمرکز کرده یا خبر گفت: وظیفه من است که همه چیز را آنالیز کنم. برای من بهترین بازیکن چین همبستگی تیمی آنها است. فلسفه تیمی من احترام به رقبا است. بعضی مواقع تیم خودم آنقدر برایم مهم است که توجهی به تیم های دیگر ندارم. وقتی افتخار دارم که دوشادوش بازیکنی مثل شجاعی باشم که 3 جام جهانی را تجربه کرده، باید قدردان زحمات آنها باشم. من تیم خوبی دارم که روحیه بازگشت دارد و من افتخار می کنم که در کنار چنین بازیکنانی حضور دارم.

* امیدوارم فردا هم از چین گل نخوریم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اینکه معمولا در بازی ها تفکر این تیم عدم دریافت گل از حریفان است و آیا فردا هم با این تفکر تیمش را به زمین می فرستد یا بازی هجومی شاهد خواهیم بود گفت:امیدوارم فردا هم گل نخوریم. البته متوجه رابطه گل نخوردن با فوتبال هجومی را متوجه نمی شوم البته شاید من فقط این موضوع را متوجه نمی شوم! 37 سال تجربه فوتبال دارم و به بازیکنانم گفته ام هر زمان توپ داریم باید گل بزنیم و هر وقت نداریم باید بجنگیم که توپ را پس بگیریم.

* علاقه ندارم کُت یک مدعی را بر تن کنم

به گزارش فارس، کی روش در خصوص اینکه شما بر خلاف جام جهانی در اینجا یک مدعی برای قهرمانی هستید گفت: به هیچ عنوان علاقه نداریم کت یک تیم مدعی را بر تن کنیم. بر عکس می خواهیم لباس تیمی را بر تن کنیم که به رقبا احترام بگذاریم. من فقط تلاش می کنم هنر بردن را به بازیکنانم منتقل کنم. روی تجربه بازیکنانم حساب کرده ام و بهتر است آنها با آزادی عمل بازی کنند. این بازی هیچ‌وقت تکرار نمی شود و به بازیکنانم گفتم که از این بازی لذت ببرند.

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۹۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، خیرونا تنها به سه امتیاز برای قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان نیاز دارد و حریف این تیم نیز بارسلوناست. 

خیرونا با 71 امتیاز در رده سوم و دو امتیازی بارسلونا قرار دارد و اگر فردا حریف بزرگش را شکست دهد، قطعا فصل بعد در لیگ قهرمانان خواهد بود. از سوی دیگر بارسا نیز می خواهد بازی را ببرد تا در نبرد نایب قهرمانی 5 امتیاز از خیرونا پیش بیفتد. بازی رفت در زمین بارسا را خیرونا 2-4 برد و بارسا انگیزه انتقام نیز دارد.

وقتی از میچل در مورد بازی فردا سوال شد، او پاسخ داد: «قطعا بارسلونا شانس اول پیروزی خواهد بود. برای برد باید بهترین بازی فصل را انجام دهیم و نقاط قوت بارسا را محدود کنیم. نقاط قوت بارسا ولی بسیار زیادند و ما کار دشواری خواهیم داشت. بارسا در لالیگا بیشترین پرس را به حریفان وارد می کند و می تواند مدت ها توپ را در اختیار داشته باشد و شما را مجبور به دفاع کند. بارسا پس از رئال در قدرت انتقال توپ، دومین تیم برتر لالیگاست. دیگر نیازی نیست بگویم که چه رقیب سختی پیش رو داریم.»

میچل ادامه داد: «البته ما یک مزیت مهم داریم و آن هم بازی در خانه و مقابل هواداران است. مطمئنم تیم 200 درصد توانش را درون زمین خواهد گذاشت تا هواداران خوشحال به خانه برگردند. باید در دفاع و حمله از لحاظ ذهنی در بالاترین سطح باشیم. این فاکتوری کلیدی است. ما می دانیم که بارسا کنترل بیشتری روی توپ خواهد داشت و ما هم تیمی نیستیم که اصرار به ارسال پاس های متعدد داشته باشد. گفتم بارسا شانس اول است ولی فردا ممکن است ما برنده شویم و شاهد یک اتفاق تاریخی در لالیگا باشیم. این بازی قطعا ارزش تماشا دارد.»

دیگر خبرها

  • زمانی که پرچم کشورم را میان تماشاگران می‌بینم، بسیار افتخار می‌کنم
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • ده روسی: می‌خواهم از مدل ژابی آلونسو در لورکوزن تقلید کنم؛ به ۳ امتیاز بازی با یوونتوس نیاز داریم
  • قهرمان لیگ هلند فردا مشخص می‌شود
  • اعترافات ناامیدکننده رایان بابل: در لیورپول تنها و مضطرب بودم
  • زن پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی در ورزشگاه آزادی؛ به دخترم قول داده بودم!
  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی علیه پرسپولیس