Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@04:36:59 GMT

نماینده مجلس: بی‌شک سال 98 سال سختی خواهد بود

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۹۴۴۴

رکنا: رئیس کمسیون اقتصادی مجلس گفت: بی‌شک سال ۹۸ سال سختی خواهد بود ولی جای نگرانی بابت تامین مایحتاج عمومی مردم، تکرار تورم و شوک ارزی شبیه به آنچه در سال ۹۷ تجربه کردیم، وجود ندارد.

به گزارش رکنا، محمدرضا پورابراهیمی با بیان اینکه بار سنگین تحریم‌ها را در سال ۹۷ به دوش کشیدیم، اظهار کرد: در سال ۹۷ به مدد جوسازی‌هایی که برخی دوستان در خصوص تحریم‌های ۱۳ آبان آمریکا، پیش از اعمال این تحریم‌ها داشتند، به جای اینکه پس از اعمال تحریم‌ها شاهد افزایش تورم و شوک ارزی باشیم، قبل از وقوع حادثه و از ترس افتادن در چاله، خود را در آن انداختیم؛ فلذا اعمال تحریم‌ها چندان اثر تازه‌ای نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین نحو نیز احتمال تجربه‌ تورم بالا در سال ۹۸، آنگونه که در سال ۹۷ تجربه کردیم، بعید است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: سختی‌های پیش‌رو در سال آینده، قابل مدیریت هستند؛ ما سختی راه را در سال ۹۷ رفتیم و سال آینده قابل کنترل و گذار خواهد بود و سخن گفتن از "قحطی" و "بحران‌های اقتصادی" و الفاظی از این دست، قابل قبول نیست.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

جزییات شلیک تیرخلاص به دختر 17 ساله در سراوان شهلا پنجه طلا کیست؟! / زنان پلیس فاش کردند + عکس قصاب مشهدی سگ ها را سلاخی می کرد! / گوشت سگ با قیمت 36 هزارتومان + عکس وحشتناک زمان واریز عیدی کارمندان و بازنشستگان اعلام شد +جزییات نقشه زن شیطان برای میوه فروش تهرانی/ این زن 25 ساله او را برای ماساژ به خانه برد ! جنگ تن به تن شیطان با دختر دانشجو مشهدی ! کورتاژ مرگبار نوعروس رشتی در بیمارستان خصوصی / او را بی هوش کردند و دیگر زنده نشد تصویر وحشتناک از تکه تکه شدن شهروند زنجانی توسط گرگ گرسنه!+ عکس وحشت بزرگ مردم رشت از وقوع یک فاجعه +عکس خاطرات عجیب قدیمی‌ترین غسال بهشت زهرا ! / پیکر شهید صیاد شیرازی با همه شهدا فرق می کرد! زن زندانی در زندان زنان قرچک پزشک را کتک زد / مصاحبه با رسانه های خارجی از داخل زندان وحشت از ترک خوردن برج میلاد! + جزییات خبر ویژه /انفجار وحشتناک در قلب تهران/ 8 نفر سوختند! هشدار جدی / "بهمن سنگی" در کمین هشت استان کشور خبر ویژه / ترور رییس دادگاه اصفهان

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه اقتصادی تورم شوک مجلس رئیس مردم عکس زن مرگ تهران فیلم یک زن تکذیب مشهد مرد سگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۹۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها

به گزارش «نماینده»، محمدحسن آصفری با اشاره به حمایت آمریکا از جنایات صهیونیست ها، گفت: بزرگترین حامی مالی انتخابات آمریکا شرکت های صهیونیستی هستند و برای تامین هزینه های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باید آنها را راضی نگه دارند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: تحریم جدید علیه ایران و یا وتو عضویت فلسطین در سازمان ملل برای جلب رضایت اسرائیل است و برای ما اهمیت چندانی ندارد و حتی اقدامات تروریستی که در دنیا توسط آمریکا انجام می شود برای دلخوشی صهیونیست ها انجام می شود تا ضربه ای به رژیم کودک کش صهیونیستی وارد می شود اما صدای آمریکا بلند می شود.

نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور خاطرنشان کرد: رفتارهای دوگانه آمریکا برای همه دنیا نخ نما شده است و مردم آزاده دنیا به این رفتارها آشناهستند و تحریم های جدید آمریکا علیه ایران بدون شک نگاه مردم نسبت به انقلاب و نظام را تغییر نخواهد داد و تنها تلاشی سیاسی و بی اثر برای جلب توجه و کسب رضایت صهیونیست ها است.

دیگر خبرها

  • جزییات مصوبه «ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها»‌ مجلس
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • خواهش از رقیب تایسون: جانت را بردار و فرار کن!
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • انتقاد نماینده بلژیکی از رویکرد اتحادیه اروپا در قبل نسل کشی غزه
  • روسیه:مخالف استفاده از تحریم جهت مداخله در کشورهای آفریقایی هستیم
  • دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • اتصال سرویس کارت‌های اعتباری ایران و روسیه/ مسکو از تجربه دهه‌ها مقاومت ایران در برابر تحریم بهره می گیرد