Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مسعود شجاعی، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: من با تفکر برخی از دوستان مخالف هستم که می‌گویند ما دفاعی بازی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری میزان به امارات، مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تیم ملی چین در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا صحبت‌هایی انجام داد که گزیده‌ای از آن را در ادامه می‌خوانید:

*من با تفکر برخی از دوستان مخالف هستم که می گویند ما دفاعی بازی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*ما آنقدر خوب حمله می کنیم که گل نمی‌خوریم.

*امیدوارم قهرمان مسابقات باشیم. هرچند سخت است و هنوز راه درازی داریم.

*در دوره‌های قبل هم تیم‌های خوبی داشتیم ولی این بار به عنوان کاپیتان، با احترام به تیم‌ ملی در دوره‌های قبل، در این دوره تیم خیلی خوبی هستیم و بازیکنان واقعا فروتن و بی‌ادعا هستند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مسعود شجاعی میزان جام ملت های آسیا چین ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۹۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدوند: نمایشگاه کتاب امسال یک نمایشگاه حداکثری است/ علاقه‌ای نداریم نمایشگاه محل حاشیه‌های اجتماعی یا سیاسی شود

رئیس سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به استقبال ناشران از این نمایشگاه، گفت:نمایشگاه کتاب یک محیط فرهنگی است که مردم استفاده می‌کنند و کشاندن مسائل حاشیه‌ای به نمایشگاه کار غلطی است؛ هیچ‌کس نباید این کار را بکند و ما هم طبیعتا هیچ علاقه‌ای نداریم که نمایشگاه محل حاشیه‌های اجتماعی یا سیاسی شود.

یاسر احمدوند در گفت‌وگو با خبرنگار جماران، در خصوص استقبال ناشران  از سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اظهار داشت: امیدواریم امسال نمایشگاه پرشوری داشته باشیم و پیش‌بینی می‌کنیم استقبال خوبی از نمایشگاه صورت بگیرد.

رئیس سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افزود: ناشران طی سال گذشته خیلی زحمت کشیدند برای اینکه آثار خوبی را در معرض دید مردم قرار بدهند و به نمایشگاه برسانند. مردم می‌توانند با اطمینان از اینکه تازه‌های نشر ویژه‌ای را در اینجا خواهند دید، به نمایشگاه بیایند.

وی تأکید کرد: نمایشگاه امسال 150 هزار متر مربع وسعت دارد، ولی همین مقدار هم پاسخگوی همه نیازهای حوزه نشر نیست و تقاضا بیش از این هست. هر ناشری که طبق آیین‌نامه تعداد کتاب‌های آن به حد مجاز رسیده، در نمایشگاه حضور دارد و برخی از ناشرانی که تعداد کتاب‌های آنها کمتر از آن میزان بوده را هم توانسته‌ایم جواب بدهیم. اما طبیعتا فضا برای تعدادی هم وجود ندارد و طبیعتا آنها در بخش مجازی حضور دارند. ناشری که عناوین قابل اعتنایی داشته باشد و در نمایشگاه حضور نداشته باشد را نمی‌بینیم.

احمدوند در پاسخ به سؤالی در خصوص مقایسه با سال گذشته نیز گفت: عدد دقیق نمی‌دانم، ولی تنوع حضور ناشران خوب است. یعنی هم در موضوعات مختلف و هم برای مخاطبان مختلف، به نظرم یک نمایشگاه حداکثری است. تعداد ناشران خصوصی زیادی حضور دارند و طبیعتا تعدادی از نهادهای دولتی هم در بخش ناشران فعال هستند؛ ناشران با افتخاری هستند، آثار خوبی ارائه کرده‌اند و مخاطبین قابل توجهی هم دارند که به نمایشگاه مراجعه می‌کنند. حتما باید اینها در نمایشگاه حضور داشته باشند و ناشران خصوصی که کارهای خوبی دارند هم در نمایشگاه هستند.

وی افزود: در جانمایی سعی شده به ناشرانی که تعداد عناوین زیاد و مخاطبین بالایی دارند، توجه شود. در هر دوره‌ای این شائبه هست که تبعیض اتفاق می‌افتد. واقعا تلاش بر این است که فضا برای مخاطب آرامش‌بخش باشد و در پیدا کردن محصول مورد نظر خود راحت باشد.

رئیس سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران همچنین گفت: نمایشگاه کتاب یک محیط فرهنگی است که مردم استفاده می‌کنند و کشاندن مسائل حاشیه‌ای به نمایشگاه کار غلطی است؛ هیچ‌کس نباید این کار را کند و ما هم طبیعتا هیچ علاقه‌ای نداریم که نمایشگاه محل حاشیه‌های اجتماعی یا سیاسی شود.

وی تأکید کرد: نمایشگاه کتاب باید یک نمایشگاه آرام فرهنگی باشد؛ رویکرد ما سال گذشته همین بود و امسال هم همین است. اینجا فضای مقدسی است؛ اگر هنجارشکنی اتفاق بیفتد، طبیعتا خود مردم، غرفه‌داران و ناشران اجازه این کار را نمی‌دهند. اما برخوردی که حاشیه و تنش ایجاد کند را ما به هیچ وجه در نمایشگاه نداریم.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های علمی و فرهنگی برای نمایشگاه کتاب
  • احمدوند: نمایشگاه کتاب امسال یک نمایشگاه حداکثری است/ علاقه‌ای نداریم نمایشگاه محل حاشیه‌های اجتماعی یا سیاسی شود
  • آماده‌ترین ورژن هوادار به پرسپولیس رسید
  • هوادار تنه به تنه پرسپولیس و استقلال در لیگ!
  • آنقدر ناراحتم که نمی توانم خوب حرف بزنم
  • شکست جوانان ایران مقابل شاگردان مسعود شجاعی
  • کارلو آنچلوتی: بایرن مونیخ در بازی رفت از ما بهتر بود
  • مظفری‌زاده: نتایج ما بهتر شده است ولی با خمس مشکلی نداشتیم
  • استقلال یک - پرسپولیس یک در سن سیروس!
  • حضور غایب بزرگ پارسال در نمایشگاه کتاب امسال