Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@16:19:26 GMT

۴۰ هزار تن پرتقال ویژه شب عید ذخیره‌سای شد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۹۶۶۴

۴۰ هزار تن پرتقال ویژه شب عید ذخیره‌سای شد

به گزارش خبرنگارمهر، حسین شیرزاد عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از سورتینگ‌های شهرستان قائم‌شهر و شهر ارطه، به خبرنگاران گفت: امسال از بهترین و باکیفیت ترین پرتقالها برخوردار هستیم که هم در سایز و میزان سفت بودن و هم در فرآیند انبارش،‌ بسیار مناسب تهیه و تدارک دیده شده‌ و با سرعت بالا در حال حمل به ۱۵ استان کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به هموطنان کلانشهرها و شهرهای مصرف‌کننده مژده داد، که امسال از پرتقال بسیار مرغوب و با کیفیت مصرف خواهند کرد و سپس افزود: هدایت محصول در مازندران و ناوبری بسیار مناسب است و قیمت گذاری بر این پرتقالهای مرغوب و با کیفیت بر اساس آنالیز سازمان جهادکشاورزی مازندران و ستاد راهبری کمیته تنظیم بازار خواهدبود.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاونی روستایی ایران، تصریح کرد: اتحادیه ما در سراسر کشور با همکاری سازمان میادین و میوه‌ و تره‌بار و همکاری ستادتنظیم بازار و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان کشور استانداردها و نهادهای نظارتی بر شبکه توزیع پرتقال شب عید نظارت خواهند کرد تا با عالیترین کیفیت و قیمت مناسب بدست مصرف‌کنندگان برسد.

شیرزاد از ذخیره سازی ۳۰ هزارتن سیب خبر داد و عنوان کرد: این سیبها از شش مبادی تأمین، تهیه و فرآیند حمل و انبارداری آن آغاز شده‌است و در کمتر از ۲۰ روز ۲۰ درصد سیبها برای ذخیره ملی نگهداری و برای کلانشهرها ۱۰۰ درصد سیبها حمل شده‌است.

معاون وزیر جهادکشاورزی با بیان اینکه سیبها از قیمت مناسبی‌ برخوردار خواهند بود، گفت: با توجه به اینکه سیبها بصورت غیر متمرکز و از شش‌مبادی تأمین تهیه می‌شوند، قول می‌دهیم سیب ارزان بدست مصرف‌کننده برسد.

وی افزود: ۱۰ هزار تن سیب برای ذخایر احتیاطی و احتمالی و ملی درحال انبارداری و آماده‌سازی است تا در صورت کمبود مورداستفاده قرار گیرد.

کد خبر 4521994

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین شیرزاد ساری وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۹۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف

به گزارش پارس نیوز، مصطفی رجبی مشهدی در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه در سال جاری تعرفه برق افزایش نخواهد یافت، اظهار داشت: تعرفه ها امسال تغیبر نمی کند و کسانی که زیر الگومصرف دارند برق را با نرخ یارانه ای دریافت می کنند اما کسانی که بیش از میزان الگوی تعیین شده برای هر اقلیم مصرف داشته باشند تعرفه را با افزایش پلکانی دریافت خواهند کرد.

 

وی افزود: تعرفه کسانی که بیش از الگو مصرف کنند با قیمت برق تجدیدپذیر دریافت خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توانیر گفت: ۱.۵ میلیون مشترک باید نسبت به کاهش مصرف اقدام کنند و در صورت عدم رعایت اخطار گرفته و یا با محدودیت مواجه خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: مشترکانی که در تابستان امسال مصارف برق خود را نسبت به سال قبل کاهش دهند، علاوه بر برخورداری از پاداش روی قبوض و رایگان شدن قبض برق، از جوایز متنوعی چون خودرو و لوازم خانگی برخوردار خواهند شد.

منبع : ایلنا

 

دیگر خبرها

  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • کودکان و نوجوانان کدام کشور رکورددار سوء مصرف الکل هستند؟
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه خودرو پکن
  • آمادگی ذخیره‌سازی مرغ مازاد در لرستان وجود دارد
  • هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود