Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@16:21:26 GMT

افزایش ۷ درصدی قیمت سکه از ابتدای هفته تا امروز

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۹۸۰۵

افزایش ۷ درصدی قیمت سکه از ابتدای هفته تا امروز

باشگاه خبرنگاران: محمد کشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهردرباره آخرین وضع قیمت طلا و سکه در بازار گفت: از ابتدای هفته تا امروز قیمت سکه ۷ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه قیمت سکه نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است، افزود: امروز در بازار آزاد تهران سکه با قیمت ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان معامله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشتی آرای با بیان اینکه امروز حباب سکه به ۴۷۰ هزار تومان رسید، گفت: به دلیل افت و خیز قیمت‌ها در بازار جهانی نمی‌توان قیمت طلا و سکه را پیش‌بینی کرد.

امروز در بازار آزاد تهران، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با قیمت ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۴ میلیون تومان معامله شد. هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک‌میلیون و ۳۲۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۷۰۰ هزار تومان فروخته شد.

قیمت طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد، امروز با کاهش ۶ هزار تومانی هر گرم ۳۶۷ هزار تومان معامله شد، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱.۲۸۵ دلار معامله شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت سکه بازار سکه حباب سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۹۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقبگرد در بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت طلا و سکه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت طلا و سکه هفته اول اردیبهشت را با بازدهی منفی در تمام وزن‌ها و قطعات به پایان رساند.

براساس گزارش تجارت نیوز، طی هفته اخیر قیمت سکه بازدهی منفی ۲.۹۹ درصدی داشت و طلا با افت بازدهی ۸.۳۴ درصدی پرچمدار بیشترین کاهش بازدهی در بازارهای مالی بود.

کارشناسان اقتصادی معتقدند هر رفتاری در بازار دلار، تاثیر مستقیمی بر قیمت طلا و سکه دارد. آنها می‌گویند این روند کاهشی را می‌توان کوتاه‌مدت عنوان کرد زیرا انتظارات تورمی افزایشی است و هر لحظه ممکن است آرامش منطقه خاورمیانه از دست برود و این موضوع اثر مستقیم بر بازارهای مالی داخلی می‌گذارد.

تحلیلگران بازارهای مالی برای هر گرم طلا در بازار داخلی منطقه سه میلیون و ۳۰۰ هزار تا سه میلیون و ۴۳۰ هزار تومانی را کف تعادلی بازار طلا در نظر می‌گیرند. آنها برای سکه امامی منطقه ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی را کف قیمت این قطعه می‌دانند.

گفتنی است انس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۲۳۴۳ دلاری در حال معامله است و افزایش نزدیک به ۱۱ دلاری دارد.

سکه امامی نیم میلیون تومان گران شد

قیمت سکه امامی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت افزایشی شد. این قطعه با رشد ۵۰۰ هزار تومانی، به کانال ۴۲ میلیونی صعود کرد و روی رقم ۴۲ میلیون و ۴۰۹ هزار تومانی بسته شد. سکه‌ بهار تنها قطعه کاهشی بازار بود و با افت ۷۰ هزار تومانی روی قیمت ۳۹ میلیون و ۱۹۵ هزار تومانی ایستاد.

گفتنی است نیم‌سکه با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی با قیمت ۲۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی معامله شد و ربع‌سکه با افزایش۱۰۰ هزار تومانی در دسته افزایشی‌های بازار قرار گرفت و روی قیمت ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بسته شد. سکه گرمی روز پنجشنبه بدون تغییر و با قیمت ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی معامله شد.

طلا در روند کاهشی بسته شد

قیمت طلا در آخرین روز معاملاتی هفته اخیر کاهشی شد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۵۰ هزار تومان کاهش داشت و با قیمت ۱۵ میلیون و ۲۵۹ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افت ۱۲ هزار و ۱۰۰ تومانی روی رقم سه میلیون و ۵۲۳ هزار تومانی ایستاد. قیمت طلای دست دوم نیز روی رقم سه میلیون و ۴۷۶ هزار تومان ایستاد.

حباب سکه روز پنجشنبه در تمام قطعات افزایشی است. حباب سکه امامی ۵۸۷ هزارتومان، سکه بهار ۲۰۰ هزار تومان،‌ نیم‌سکه ۱۴۳ هزار تومان، ربع سکه ۱۷۵ هزار تومان و سکه گرمی ۳۶ هزار تومان افزایش داشت.

۲۲۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899892

دیگر خبرها

  • عقبگرد در بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت طلا و سکه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاهش چشمگیر قیمت سکه و طلا در یک هفته اخیر
  • کاهش چشمگیر بهای سکه و طلا در یک هفته اخیر
  • تعیین‌کنندگان نرخ دلار معرفی شدند/ قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳