Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشمی گفت: قابل قبول نیست که در حوزه اشتغال سهمیه دانشگاه‌های استان گلستان صفر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سید مناف هاشمی» عصر امروز( چهارشنبه ۳ بهمن) در سیزدهمین کارگروه اشتغال استان گلستان اظهار کرد: رئیس جمهور از استقبال با شکوه مردم چه در شورای اداری استان و چه در مکاتبات تشکر کردند و عده‌ای به دنبال این هستند که در این شرایط کشوری چنین سفرهای اتفاق نیفتد ولی برای ما برکات خوبی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار گلستان تاکید  کرد: ۲ هزار و ۸۶۰ میلیارد تومان ارقام اعلام شده مصوبات سفر رئیس جمهور بود و در پیگیری بعدی و دستورات ویژه رئیس جمهور و جلسه در سازمان بودجه کشور داشتیم این ارقام بهتر شده و به ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان رسید.

 

وی افزود: اصلی‌ترین دغدغه دولتمردان اشتغال و معیشت‌مردم است و دستگاه‌های اجرایی در این مسیر باید تلاش کنند.

 

استاندار گلستان با بیان اینکه قیمت‌های تمام شده نباید به گونه‌ای باشد که اجناس گران در بازار عرضه شود، یادآور شد: هر کسی در جایگاه خود باید کار خود را دنبال کند.

 

هاشمی با بیان اینکه با ۲۲ هزار  و ۷۰۰ شغل ایجاد شده در استان عملکرد خوبی را در کشور به ثبت رسیده است، اظهار کرد: برای پایداری شغل‌های گذشته باید تلاش کنیم و بتوانیم میزان بیکاری را در جامعه کاهش دهیم.

 

وی با بیان اینکه قابل قبول نیست که در حوزه اشتغال سهمیه دانشگاه‌های ما صفر باشد، افزود: در هر قسمتی می‌توانیم تلاش کنیم تا اشتغال ایجاد شود و حوزه‌هایی که اشتغالشان زیر ۵۰ درصد است و حتی صفر است در ارزیابی‌ها ترتیب اثر دهید و به وزارتخانه‌هایشان اطلاع دهید.

 

استاندار گلستان به راستی آزمایی اشتغال اشاره کرد و متذکر شد: بهترین راستی آزمایی را می‌تواند فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی داشته باشند و احصای این آمار قابل قبول است.

 

هاشمی افزود: برای حل مشکلات با کشور ترکمنستان باید وزارت خارجه فعالتر شود و تیمی برای مذاکره با کشور ترکمنستان برای حل مسئله راه‌آهن ارسال شود.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد مراجع و علماء مراجع دیدار با مراجع آسیب های اجتماعی حضرت زهرا س چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مجلس هاشمی استاندار گلستان دانشگاه ها هاشمی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۹۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنفس هوای قابل قبول در پایتخت

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 57 قرار گرفته و هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است.

به گزارش مشرق، شاخص کیفیت هوای تهران، امروز - جمعه، چهاردهم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳- بر روی عدد 57و در وضعیت قابل قبول قرار دارد.همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد 58 قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و 39 روز هوای قابل قبول داشته است.این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، 37 روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود و بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول(سالم) یا متوسط ، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا "ناسالم ، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا "بسیار ناسالم و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • اعتراف عجیب سیدمحمد خاتمی /مولوی سُنی فراری از مشهد در افغانستان کشته شد /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی
  • علی ربیعی: حدود 5 میلیون نفر در دانشگاه‌ها در حال تحصیل هستند/ رابطه معناداری بین رشته‌های تحصیلی و فرصت‌های شغلی موجود وجود ندارد/ بخش اعظمی از جمعیت فعال تحصیل کرده، دچار نوعی فاصله بین وضع موجود و انتظار از زندگی شده‌اند
  • هوای تهران در شرایط قابل قبول
  • هوای تهران پاک است
  • تنفس هوای قابل قبول در پایتخت
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • رئیس‌جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • کیفیت هوای مشهد «قابل قبول» است
  • اولتیماتوم استاندار لرستان برای مصوبات سفر رئیس‌ جمهور