Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا برادران بعد از ظهر چهارشنبه در بازدید از اماکن ورزشی استان اردبیل تصریح کرد: در ایام دهه فجر دو برنامه مهم کشوری به میزبانی اردبیل برگزار خواهد شد که از آن جمله می‌توان به میزبانی از مسابقات لیگ تیرو کمان نیروهای مسلح کشور طی روزهای ۱۱ تا ۱۳ بهمن ماه و صعود زمستانی به سبلان در ۲۱ و ۲۲ بهمن ماه با حضور ورزشکارانی از استان‌های مختلف کشور اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مناسبی را برای توجه به برنامه‌های فرهنگی و ورزشی مختص جوانان و اقشار مختلف مردم فراهم کرده که با پیشنهادهای اعلام شده در تمامی شهرها ، بخش‌ها و روستاهای استان با انسجام و هماهنگی مناسبی اجرایی خواهد شد.

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل از آغاز ویژه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی از لحظه تاریخی ورود تاریخی امام خمینی (ره) به اردبیل «ساعت ۹:۳۳ دقیقه» روز ۱۲ بهمن ماه خبر داد و افزود: در طول ایام دهه فجر ۴۰ همایش بزرگ پیاده‌روی با خانواده در شهرها و روستاهای مختلف استان پیش‌بینی شده است.

برگزاری جشنواره‌های بزرگ روستایی و بومی محلی در اردبیل

وی از پیش‌بینی برگزاری جشنواره‌های بزرگ روستایی و بومی محلی در نقاط مختلف استان خبر داد و افزود: در روز ۱۵ بهمن ماه یکی از بزرگترین جشنواره‌های روستایی و بومی محلی در بخش انگوت گرمی برگزار می‌شود.

برادران یادآور شد: در این ایام تجلیل از ۴۰ شهید ورزشکار و ۴۰ پیشکسوت ورزش همگانی و توجه به برگزاری برنامه‌های مختلف تفریحی و ورزشی برای یادآوری ضرورت توجه به ورزش در بین اقشار مختلف مردم درنظر گرفته شده است.

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل در ادامه از برنامه‌ریزی برای برگزاری ۷۰۰ برنامه ورزشی در طول ایام دهه فجر در شهرها و بخش‌های مختلف این استان خبر داد.

برادران یادآور شد: با توجه به وضعیت اقلیمی و شرایط خاص هوای استان تمامی برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای انجام پذیرفته تا خللی در پرشور شدن اهداف و برنامه‌های مدنظر پیش نیامده و ویژه‌برنامه‌های مناسبی برگزار شود.

کد خبر 4521930

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان اردبیل محمدرضا برادران کوه سبلان کوهنوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۹۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر ایران به صورت منظم و مستمر در 23 سال گذشته برگزار شده و رفته رفته سروشکل حرفه‌ای‌تری نیز به خود گرفته و با تمام مشکلات، به عنوان یکی از مهمترین رقابتهای فوتبالی در قاره آسیا محسوب می‌شود و در عین حال موردتوجه‌ترین تورنمنت و لیگ ورزشی در کشور نیز به حساب می‌آید.

فارغ از دشواری ورزش فوتبال که با ممارست و مصدومیت فوتبالیست‌ها و فشار شدید ناشی از نتایج و عملکردها برای مدیران، مربیان و بازیکنان همراه است، لیگ برتر ایران از نظر کیفی از سطح قابل‌توجهی برخوردار است و به عنوان یکی از 5 لیگ برتر آسیا شناخته می‌شود. اغلب مربیان و بازیکنان خارجی نیز این عقیده را دارند که فوتبال ایران با اتکا بر فیزیک فوتبالیست‌ها و توجه عمومی، خود را به سطحی رسانده که تنه به تنه جی لیگ و کی لیگ شرق آسیا هم می‌زند.

در لیگ ایران عموما پیشبینی‌ها درست از آب در نمی‌آید. کافی است همین حالا در فاصله شش هفته تا پایان از خودتان و اطرافیانتان بپرسید: کدام تیم قهرمان می‌شوند؟ کدام تیمها سهمیه می‌گیرند؟ کدام تیمها سقوط می‌کنند؟ نخست، گوناگونی پاسخ‌ها شما را شگفت‌زده خواهد کرد و سپس احتمالا نتایج واقعی در هفته سی ام، بر تعجب شما خواهد افزود. این در حالی است که شاید در لیگ برتر عربستان، الهلال از همین حالا قهرمان شده، النصر با فاصله در جایگاه دوم قرار گرفته و تیم الحزم نیز صعود خود را قطعی کرده است.

لیگ برتر خلیج فارس به عنوان یک رقابت ورزشی، با مصدومیت شدید نیز همراه است اما شاید بیش از آنکه این آسیب‌ها به چشم بیاید، توجه رسانه‌ها و هواداران باشد که فشاری خردکننده را به کارکنان این لیگ وارد می‌کند. این چیزی است که شما در هیچ یک از رشته‌های ورزشی دیگر در ایران مشاهده نخواهید کرد، اینکه حتی یک مسئول غیر عالی رتبه نیز در نهادهایی نظیر فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و حتی باشگاه‌ها به قدری مورد سوال و توجه قرار می‌گیرد که شاید مقام ارشد در ورزشی دیگر اینطور نباشد.

در لیگ ایران همیشه رقابت برای رسیدن به جایگاه بهتر و شغل مهمتر ادامه دارد. سرمربیان تمام تلاش خود را می‌کنند تا برای فصل آینده پیشنهاد بهتری بگیرند و بازیکنان تا آخرین لحظه امید خود را برای درخشش و بازی در تیمی بهتر از دست نمی‌دهند. ترنور مالی فوتبال ایران به هزاران میلیارد تومان رسیده و این ناشی از همان رقابت دشوار و همان توجه عمومی ویژه است که فوتبال و به خصوص لیگ برتر خلیج فارس در ایران را تبدیل به یک رویداد بسیار بسیار مهم می‌کند.

دیگر خبرها

  • اردبیل فردا میزبان دومین جشنواره بین‌المللی عشایر است
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • برنامه‌های تشویقی و انگیزشی برای رونق «حجاب و عفاف» در دانشگاه‌ها
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • توجه به گردشگری غذا در جشنواره‌های فرهنگی تبریز
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل