Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدرضا برادران روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این همایش های پیاده روی ضمن برگزاری برنامه های تفریحی ورزشی علاوه بر شرکت کنندگان از خانواده های 40 شهید ورزشکار و 40 پیشکسوت ورزش همگانی تجلیل خواهد شد.
وی از برگزاری جشنواره های روستایی و بومی - محلی در بخش های مرکزی و موران گرمی خبر داد و بیان کرد: روز دوشنبه پانزدهم بهمن ماه نیز جشنواره روستایی و بومی - محلی با حضور استاندار اردبیل در بخش انگوت برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل برگزاری رقابت های چهارجانبه کارکنان نیروهای مسلح در چهار رشته برای آقایان، برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان اداره ورزش و جوانان در پنج رشته برای آقایان و بانوان، برگزاری مسابقات متعدد ورزشی در تمامی روزهای دهه مبارکه فجر در همه شهرستانها، برگزاری جشنواره ورزش های دانش آموزی در مدارس حاشیه شهرها در رشته های دارت، طناب کشی و رقابت های ورزشی – تفریحی و تجلیل از 40 پیشکسوت ورزش قهرمانی را از جمله دیگر برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان ذکر کرد.
او همچنین از برگزاری 2 برنامه ورزشی فرا استانی در این ایام در استان خبر داد و گفت: مسابقات لیگ تیروکمان نیروهای مسلح کشور از روز پنجشنبه یازدهم بهمن ماه تا روز شنبه سیزدهم بهمن ماه به مدت سه روز در سالن ورزشی 6 هزارنفری رضازاده اردبیل برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: همچنین صعود زمستانی به قله سبلان روزهای 21 و 22 بهمن ماه از 2 جبهه برای آقایان و بانوان با حضور کوهنوردانی از استان های اردبیل، آذربایجان غربی، زنجان و آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آذربایجان شرقی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل پیاده روی دهه فجر جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۹۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم یادبود صدای ماندگار ورزش امروز برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، روز گذشته مراسم تشییع شادروان مسعود اسکویی از مقابل مسجد بلال برگزار و در قطعه نام آوران آرام گرفت. در مراسم تشییع رئیس سازمان صدا و سیما، معاون صدای رسانه ملی، چهره های هنری و ورزشی همچون حمید استیلی، مهدی تاج، محمدرضا داورزنی، محمد شروین اسبقیان، پیمان یوسفی، مریم نشیبا، علیرضا جاویدنیا و ... حضور داشتند.

مجلس یادبود زنده یاد اسکویی امروز ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۳ تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه در مسجد بلال خواهد بود.

دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه های ورزشی را در برنامه ورزش از نگاه دو تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال ۶۰ به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را در رادیو ورزش گزارش می کرد.

شادروان مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش روز ۱۲ اردیبهشت پس از مدتها تحمل بیماری درگذشت.

کد خبر 6097851

دیگر خبرها

  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • مراسم یادبود مسعود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • مراسم یادبود صدای ماندگار ورزش امروز برگزار می شود
  • همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان
  • برگزاری همایش سرمایه‌گذاری «کرمان آیدکس ۲۰۲۴»
  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهر رزن