Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@05:01:04 GMT

برخورد پراید با تریلی در تایباد یک کشته داشت

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۰۰۵۴

برخورد پراید با تریلی در تایباد یک کشته داشت

سرهنگ علی اکبر قربانی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی این تصادف که در پنج کیلومتری جاده تایباد به مشهد روی داد، تیمی از نیروهای انتظامی و امدادی به محل حادثه اعزام شد.
وی اظهار کرد: در این حادثه یک نفر از مصدومان به علت شدت جراحات در دم فوت کرد و چهار مصدوم دیگر به کمک نیروهای امدادی به بیمارستان خاتم الانبیا (ص) شهر تایباد منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان تایباد علت وقوع این تصادف را تخطی از سرعت مطمئنه و خواب آلودگی راننده خودرو پراید اعلام کردند.
شهرستان 120 هزار نفری تایباد در 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.
7494 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها پلیس راهنمایی و رانندگی تصادف جنوب شرقی خواب آلودگی فوت جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۰۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ ساعتی پیش بر اثر برخورد یک دستگاه کمپرسی و یک دستگاه تاکسی در حد فاصل روستای عباس آباد دره شهر و زرانگوش بدره ۴ نفر فوت شدند.

در این تصادف که هردو خودرو از روبه رو باهم برخورد کردند، خودروی پژو ۴۰۵ که از تاکسی های برون شهری بوده است؛  دچار حریق می شود و هر ۴ سرنشین آن در میان شعله های آتش می سوزند.

راننده کمپرسی تنها مصدوم حادثه بوده است که به صورت سرپایی با کمک کارشناسان فوریت های پزشکی مداوا می شود.

به گفته سرهنگ کهزادی، رییس پلیس راه استان، علت تصادف، انحراف به چپ کامیون کمپرسی بوده است.

دیگر خبرها

  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت