Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه صنعتی ایران‌خودرو قیمت حاشیه بازار محصولات خود در بهمن‌ماه را اعلام کرد. آفتاب‌‌نیوز :  پیش از این اعلام شد که خودروسازان از ابتدای بهمن ماه می‌توانند محصولات خود را با قیمت‌های جدید و به نرخ پنج درصد کمتر از قیمت‌های حاشیه بازار خودرو، به صورت فروش نقدی عرضه کنند.
به گزارش آفتاب‎نیوز؛ بر این اساس قیمت حاشیه بازار پژوی ۲۰۷ آی صندوقدار اتوماتیک ۱۰۶ میلیون تومان اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که بهای مصوب این خودرو ۱۰۴ میلیون و ۹۰ هزار تومان بود. در عین حال قیمت مصوب پژو ۴۰۵ بنزینی ۴۲ میلیون و ۸۲۹ هزارتومان بود اما ایران خودرو قیمت حاشیه بازار این خودرو را ۵۳ میلیون تومان اعلام کرده است. این بدان معناست قیمت برخی خودروها حتی تا نزدیک به بیست و پنج میلیون تومان بیشتر از قیمت مصوب فروخته می‌شوند. قیمت مصوب سورن ELX حدید توربوشارژ ۵۵ میلیون تومان است اما قیمت حاشیه بازار ۸۰ میلیون و ۶۵۵ هزار تومان اعلام شد. 
براین اساس گروه صنعتی ایران‌خودرو قیمت فروش محصولات خود به قیمت حاشیه بازار از ابتدای بهمن ماه را اعلام کرد.

خبرآنلاین 

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۰۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت

قیمت روز انواع خودروهای داخلی، محصولات سایپا و ایران خودرو را در رادیو ایمنا امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت بشنوید. ایران خودرو همچنین از معرفی محصول جدید خود خبر داد؛ قیمت ری را ایران خودرو که البته هنوز زمان عرضه دقیق آن مشخص نیست، در محدوده ۶۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

دانلود صوت قیمت محصولات سایپا

کد خبر 751711

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت
  • قیمت خودرو امروز ۱۹ اردیبهشت + جدول
  • این خودرو یک‌دفعه ۹۰ میلیون گران شد/ جدول قیمت
  • قیمت خودرو امروز ۱۹ اردیبهشت +جدول
  • نوسان چشمگیر قیمت ها در بازار خودرو؛ کدام خودرو ۹۰ میلیون تومان گران شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • تغییر شدید قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت سمند، دنا، رانا، کوییک و شاهین + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت +جدول
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک، دنا و تارا + جدول
  • قیمت خودرو امروز 16 اردیبهشت 1403