Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری رهبری در دانشگاه مازندران گفت: استان مازندران، اولین استان پایلوت آموزش های همگام و حین ازدواج است در این بخش باید خدمات اعجازگونه ارائه شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام رحیمیان، چهارشنبه در همایش آموزشی مربیان با موضوع آموزش های همگام با ازدواج در دانشگاه پیامبر اعظم (ص) ساری افزود: آسیب اجتماعی می تواند آسیب جدی برای نظام باشد و لذا باید با دغدغه بیشتری در این حوزه وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: همه ما در این بخش وظیفه خطیر و حساس برعهده داریم و باید با اقدامات موثر و مثبت برای رفع چالش های آسیب اجتماعی کار جدی، مضاعف و مدیریت جهادی را در دستور کار قرار دهیم.

رحیمیان اضافه کرد: غفلتی در بخش آسیب های اجتماعی ایجاد شد که باید برطرف شود و براساس مکتب و فرهنگ اهل بیت (ع) حرکت کنیم و راهکار ارائه دهیم.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری رهبری در دانشگاه مازندران گفت: آسیب های اجتماعی نگران کننده و رفع آن نیازمند نگاه ویژه و مؤثر است و باید امداد ویژه و کار اعجازگونه انجام شود.

رحیمیان افزود: در کنار زمینه سازی های لازم و پشتیبانی مادی و معنوی برای افزایش کمی و کیفی این دوره از آموزش ها که به صورت مطلوب انجام و حمایت می شود؛ باید در حضور مستقیم با افراد و زوجین در ارائه آموزش خدا را در نظر داشته و با خدا معامله کنیم و کار را دقیق و درست انجام دهیم.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آسیب های اجتماعی ازدواج استان مازندران مادی و معنوی مقام معظم رهبری جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۰۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم لایروبی مستمر حوضچه نیروگاه نکا

یوسف نوری استاندار مازندران امروز جمعه در بازدید از نیروگاه نکا با بیان اینکه این نیروگاه یکی از بزرگترین نیروگاه‌های کشوراست گفت: نیروگاه نکا اکنون با برخی چالش‌ها از جمله پسروی دریای خزر، کاهش ورودی آب به سیستم خنک کننده و فرسودگی تجهیزات روبرو است.

او با بیان اینکه همه این چالش‌ها سبب شده است نیروگاه با ظرفیت کامل کار نکند، افزود: متخصصان این نیروگاه با استفاده از توان داخلی بخش‌های زیادی از تجهیزات این نیروگاه را بازسازی کرده اند

نوری با بیان اینکه لایروبی حوضچه آب این نیروگاه اکنون در حال انجام است، خواستار سرعت بخشی در این کار شد و ادامه داد: نیروگاه نکا دارای نیرو‌های فنی فعال، با دانش و تجربه است و باید از روش‌های مالی جدیدی استفاده کرد که پایدار باشد و مردم در آن مشارکت داده شوند.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه نکا نیز با بیان اینکه چالش بزرگ این نیروگاه کاهش سطح آب دریا است، گفت: با وزیر نیرو و مجموعه خاتم الانبیا در رابطه با سرعت بخشی به اجرای لایروبی حوضچه آرامش نیروگاه رایزنی شده است

نورالله ادبی فیروزجایی افزود: اگر صنعت برق با تمام ظرفیت‌پای کار باشد نمی‌تواند تامین کننده شدت مصرف انرژی در کشور و استان مازندران باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • لزوم لایروبی مستمر حوضچه نیروگاه نکا
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • اولین عکس از مهمانان ویژه بیت رهبری
  • توسعه فناوری همگام با تحولات آموزشی/ تولید نرم‌افزار داخلی با قابلیت آزمایشگاه فیزیکی شخصی
  • کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است
  • توسعه گردشگری نیازمند توجه به آموزش اصولی است/نبود برنامه ریزی چالش بزرگ گردشگری