Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور شامگاه چهارشنبه تیم شهرداری گنبد در سالن المپیک این شهرستان و در غیاب تماشاگران محرومش میزبان تیم مدعی پیکان تهران بود که با نتیجه قاطع سه بر صفر به پیروزی رسید.

گنبدی‌ها در سه ست این دیدار به ترتیب با نتایج (۲۳ - ۲۵)، (۳۱ - ۳۳) و (۱۸ - ۲۵) پیروز شدند تا برد شیرینی از این دیدار سخت کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار را محمد شاهمیری و میثم پارسه به عنوان داوران اول و دوم قضاوت کردند و احمد دامغانی نژاد به عنوان ناظر داوری و حسین پورکاشیان به عنوان ناظر سازمان لیگ بر آن نظارت داشتند.

تیم شهرداری گنبد در پایان هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با کسب ۱۰ پیروزی، ۹ شکست و ۳۱ امتیاز در مکان ششم جدول قرار دارد و در هفته بیست و یکم این مسابقات یکشنبه هفتم بهمن میزبان خاتم اردکان خواهد بود.

کد خبر 4522053

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم والیبال پیکان گنبدکاووس لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۰۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ملی‌پوشان جوان هندبال کشورمان که در پنجمین اردوی تیم ملی به سر می‌برند، امروز در دومین دیدار دوستانه خود با تیم لیگ برتری سپاهان نوین برنده شدند.   ملی‌پوشان این دیدار را با نتیجه ۲۴ بر ۲۲ به سود خود به پایان رساندند.    تیم هندبال جوانان ایران چهارشنبه ۵ اردیبهشت نخستین دیدار دوستانه خود را برابر این تیم برگزار کرده بود.   با برگزاری این دو دیدار دوستانه پنجمین اردوی آماده‌سازی تیم هندبال جوانان ایران به کار خود پایان داد.

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • گابریل و جلوگیری از خوشحالی سالیبا همراه با تماشاگران و هم تیمی ها در دیدار مقابل چلسی / فیلم
  • گزارش زنده: مس رفسنجان-پیکان
  • عنایتی با پیکان جوانان مقابل تیم محرم
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • محرومیت تماشاگران شمس آذر قزوین مقابل پیکان
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود