Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران قبل از دیدار با چین در مجموعه ورزشی کریکت برگزار شد.

طرفداری - آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار با تیم ملی چین در زمین شماره ۳ مجموعه ورزشی کریکت برگزار شد.

به نقل از فارس، پیش از شروع تمرین نمایندگان رسانه کشور چین در محل تمرین حاضر شده و تدارک لازم را برای پخش زنده تمرین امروز تیم ملی فراهم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرین امروز به صورت زنده از شبکه تلویزیونی ملی چین پخش شد.

* مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در محل تمرین امروز حاضر بود و با چهره‌ای خندان در کنار خبرنگاران برای تیم ملی آرزوی موفقیت کرد.

* خبرنگاران چینی مثل روز گذشته حضور گسترده‌ای در محل تمرین داشته و برنامه‌های تاکتیکی تیم کی‌روش را پوشش خبری دادند.

* تیم فوتبال ساماره روسیه مثل چند روز پیش در مجاورت تیم فوتبال ایران تمرین کرد.

* در اواسط تمرین امروز رئیس مجموعه ورزشی کریکت در تمرین تیم ملی فوتبال حاضر شد و برخورد بسیار گرمی با کارلوس کی‌روش داشت. وی دقایقی با سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به صحبت پرداخت.

* در بخش اول تمرین امروز بازیکنان بدن‌های خود را گرم کرده و سپس تمرین مفرح و شادی را آغاز کردند. حرکات ترکیبی و ۴ به ۲ در بخش کوچکی از زمین دومین آیتم تمرین امروز تیم فوتبال ایران بود.

* در ادامه کارلوس کی‌روش بازیکنان را به گروه‌های مختلف تقسیم کرد و آنها مؤظف بودند حرکات سرعتی انجام بدهند و اوسیانو کروز نیز این حرکات را زیر نظر داشت و به بازیکنان تأکید می‌کرد که تا لحظه آخر به این حرکات ادامه داده و از تمرین فرار نکنند.

* خبرنگاران چینی حاضر در تمرین امروز با نمایندگان رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران مصاحبه کرده و نظر آنها را در مورد تیم ملی چین می‌پرسیدند.

* مهدی تاج در اواسط تمرین اقدام جالبی انجام داد. هنگامی که وی با سؤال خبرنگار شبکه ورزش مبنی براینکه بازی فردا را چطور می‌بیند مواجه شد پاسخی کوتاه به او داد و در ادامه خبرنگاران دیگر به سمت وی رفته تا با وی مصاحبه کنند اما رئیس فدراسیون فوتبال به محض دیدن خبرنگاران گفت ما رفتیم، خداحافظ! با گذشت ۱۵ دقیقه از تمرین امروز تیم ملی نماینده‌ رسانه‌ها به بیرون از مجموعه ورزشی کریکت هدایت شدند.

گفتنی است، تیم ملی فوتبال ایران فردا در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف تیم ملی چین خواهد رفت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۰۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| استقبال اوسمار از بانویی که باسرطان می‌جنگد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تمرین امروز پرسپولیس یک مهمان ویژه داشت. ندا نویدی‌نسب، هوادار بانوی پرسپولیسی که در حال انجام شیمی‌درمانی و مبارزه با سرطان است به همراه همسر و دو فرزندش در ورزشگاه کاظمی حاضر شد.

او پیش از شروع تمرین، صحبت گرمی با اوسمار ویرا سرمربی تیم و سایر بازیکنان داشت. اعضای تیم برای این بانوی پرسپولیسی که در دیدار قبل هم در ورزشگاه حاضر بود و تیم را حمایت کرد آرزوی سلامتی کردند.

بازی پرسپولیس و سپاهان اتفاقات عجیب و غریب و زننده زیاد داشت اما حضور این هوادار پرسپولیس در ورزشگاه و صحبت‌هایش از زیبایی‌های سکوهای آزادی بود که حالا از نزدیک هم با اعضای تیم دیدار کرد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902828

دیگر خبرها

  • مدیرعامل هوادار: امتیاز تیم ما فروخته نمی‌شود
  • خرید باشگاه هوادار یک شایعه تبلیغاتی بود!
  • به نشر با ۷۸۲ عنوان در نمایشگاه کتاب حاضر می‌شود
  • عکس| استقبال اوسمار از بانویی که با سرطان می‌جنگد
  • عکس| استقبال اوسمار از بانویی که باسرطان می‌جنگد
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • بانوی پرسپولیسی مهمان تمرین؛ استقبال اوسمار از زنی که با سرطان می‌جنگد + فیلم
  • تمرین پرسپولیس با حضور چهره ویژه سکوها
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • روایت مدیر تیم سپاهان از بانوان هوادار پرسپولیس؛ پرتاب سنگ و آب جوش، فحاشی و حرکات بسیار ناشایست