Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@09:38:49 GMT

کیش قطب پشتیبانی صنایع نفت و گاز در کشور

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۰۸۷۴

به گزارش ایلنا، غلامحسین مظفری در مراسم افتتاح پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش با اشاره به توانمندیهای جزیره کیش در ارائه خدمات پشتیبانی به صنایع نفت و گاز افزود: سازمان منطقه‌آزاد کیش از همکاری‌های مشترک شرکت‌های توانمند داخلی و برندهای معتبر خارجی در حوزه انرژی برای اجرای پروژه های کلان نفت و گاز حمایت ویژه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در حاشیه بازدید از غرفه‌های این نمایشگاه با اشاره به بسیج تمامی امکانات سازمان منطقه آزاد کیش اعم از سخت‌افزاری و نرم افزاری برای حمایت از مبتکران، استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان تصریح کرد: بستری فراهم شده تا مراحل ثبت، راه‌اندازی و استقرار این شرکت‌ها در کوتاه‌ترین بازه زمانی انجام شود و برای این منظور ساختمانی ۱۱ طبقه برای آغاز فعالیت این شرکت‌ها درنظرگرفته شده ودرحال آماده سازی است.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با ابراز خرسندی از توافقات انجام شده بین این سازمان و دانشگاه‌های توانمند مستقر در جزیره اظهار داشت: با عنایت به جایگزینی فعالیت‌های کار آفرینی بر رویکردهای آموزشی در مراکز آموزش عالی، درصدد ایجاد مراکز فناوری و کارخانه نوآوری هستیم. 

مظفری راه‌اندازی بورس بین‌الملل در کیش را مهم ارزیابی کرد و گفت: وجود زیر ساخت‌ها و شرکت‌های فعال در عرصه بورس، کیش را به مرکز نهایی پولی و مالی منطقه‌ای و بین‌المللی تبدیل می‌کند.

مهرشاد صدیقی مجری برگزاری نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش دراین دوره  شرکت‌های حاضر از کشورهای آمریکا، بلژیک، چین، ایتالیا، ژاپن، انگلستان، جمهوری‌چک، هلند، امارات، روسیه، کره‌جنوبی و کشورمان آخرین ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و دستاوردهای سازندگان و تولیدکنندگان نفت، گاز، پتروشیمی، آب و برق و انرژی‌های نو را به نمایش گذاشته‌اند.

نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش که از دوشنبه یکم بهمن در کیش آغاز به کار کرد تا ۴ بهمن میزبان فعالان و علاقمندان در حوزه انرژی است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کیش منطقه آزاد کیش نمایشگاه بین المللی انرژی کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۰۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افتتاحیه سی‌امین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای، دقایقی قبل با نواخته‌شدن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، در هتل عباسی اصفهان آغاز به کار کرد.

عبدالله بن سعود العنزی سفیر عربستان سعودی در ایران، علی اکبر صالحی و فریدون عباسی روسای پیشین سازمان انرژی اتمی از چهره‌های شاخص در این مراسم هستند.

قرار است در این مراسم «محمد اسلامی» رییس سازمان انرژی اتمی سخنرانی کند.

کد خبر 6098283

دیگر خبرها

  • نشست خبری گروسی و رئیس سازمان انرژی اتمی آغار شد
  • قدم زدن گروسی کنار پل خواجو+ فیلم
  • کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای آغاز شد
  • اسلامی: آماده‌ایم فناوری‌ها را به سایر کشور‌ها منتقل کنیم
  • نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • پیش‌بینی حضور بیش از ۱۰۰۰۰۰ بازدیدکننده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطا می‌شود
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطاء می‌شود
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران