Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@22:09:40 GMT

سقوط مرگبار 2 نفر در داخل دیگ روغن در ورامین

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۱۰۸۵

پول‌نیوز - فرمانده انتظامی شرق استان تهران از مرگ ۲ نفر از اتباع بیگانه در اثر سقوط به داخل دیگ چوبی روغن در کارخانه‌ای در شهرک صنعتی چرمشهر ورامین خبر داد.
سردار عبدالرضا ناظری در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت ۲ نفر از اتباع بیگانه در کارخانه تولید چرم مصنوعی واقع در شهرک صنعتی چرمشهر ورامین ماموران انتظامی پاسگاه آب باریک جهت بررسی موضوع سریعا به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند ۳نفر از اتباع بیگانه به داخل یک دیگ چوبی حاوی روغن صنعتی واقع در کارخانه تولید چرم مصنوعی سقوط کرده‌اند که ۲ نفر از آنان در دم جان خود را از دست داده و یک زن نیز توسط عوامل امدادی جهت درمان به بیمارستان منتقل شده است.
فرمانده انتظامی شرق تهران خاطرنشان کرد: تحقیقات تکمیلی پلیس در خصوص علت حادثه و شناسایی مقصران احتمالی ادامه دارد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۱۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند

به گزارش قدس آنلاین، رویترز چهارشنبه شب به نقل از یک منبع اطلاعاتی اوکراین نوشت که در این حمله بخشی از «ایستگاه اکسیژن» کارخانه متالورژی «نوولیپتسک» آسیب دیده است که این خسارت تاثیر طولانی‌مدت بر فعالیت این کارخانه خواهد داد.

شرکت NLMK که مالکیت این کارخانه را در اختیار دارد ادعای اوکراین را رد کرد. یک منبع صنعتی در روسیه نیز گفت که این کارخانه طبق معمول به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

پیشتر فرماندار لیپتسک گفته بود که یک پهپاد اوکراینی به یک منطقه صنعتی حمله کرده است اما درباره اینکه آیا این اقدام خسارتی داشته است یا خیر، اطلاعاتی منتشر نکرد.

اوکراین در ماه‌های اخیر حملات پهپادی خود را علیه تاسیسات صنعتی و نفتی روسیه افزایش داده است. کی‌یف انجام حملات پهپادی علیه این تاسیسات را بطور رسمی تایید یا تکذیب نمی‌کند اما هشدار داده است، تاسیساتی که از جنگ علیه اوکراین حمایت می‌کنند، اهداف مشروع نظامی قلمداد می‌شوند.

اما شرکت NLMK گفته که با صنایع دفاعی روسیه همکاری ندارد و محصولات آن صرفا کاربرد غیرنظامی دارد. این شرکت در اکتبر ۲۰۲۲ اعلام کرد که قادر به تولید فولاد سخت برای مصارف نظامی نیست و برای ارتش این کشور محصولی تولید نمی‌کند.

حمله پهپادی کی‌یف علیه کارخانه فولاد لیپتسک توسط آژانس اطلاعات نظامی اوکراین GUR انجام شد. این آژانس همچنین به ۲ مخزن نفت شرکت روس‌نفت در منطقه «اسمولنسک» روسیه حمله کرد.

این در حالی است که روسیه نیز در هفته‌های اخیر حملات هوایی خود را علیه سیستم انرژی اوکراین افزایش داده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • کتف و بال مرغ را با این روش ویژه سوخاری کنید
  • فعال کارگری: دولت با احیای کارخانه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، تولید داخل را زنده کرد
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند
  • تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • طرز تهیه کباب ترش تابه‌ای، یک غذای فوق‌العاده خوشمزه
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر