Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، علی مطهری در یادداشتی با عنوان «تحریف تاریخ در شبکه یک سیما» نوشت:

«شبکه یک سیما در برنامه فوق سری که وقایع ماه‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی را تصویر می‌کند، آنجا که ماجرای حضور تیمسار مقدم رئیس ساواک و همکارش ثابتی در منزل استاد مطهری را نمایش می‌دهد، این دیدار را با حضور شهید بهشتی و مرحوم هاشمی رفسنجانی روایت می‌کند، در حالی که ماجرا از این قرار بود که آیت‌الله منتظری قصد سفر به پاریس و ملاقات با امام خمینی را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب را در منزل ما بود برای مشورت با پدر، تا صبح پرواز کند. ناگهان تیمسار مقدم و همکارش زنگ منزل را به صدا درآوردند و وارد شدند. آنها می‌خواستند پیغامی را از طریق آیت‌الله منتظری به امام خمینی برسانند. مقدم گفت این پیغام را به آقای خمینی برسانید که پشت صحنه این نهضت کمونیست‌ها هستند و در نهایت بهره آن را آنها می‌برند. آیت‌الله منتظری جوابی به حرف او نداد و مطلب دیگری را مطرح کرد که چرا دیروز در نجف‌آباد کشتار کردید. اما آیت‌الله مطهری پاسخ مقدم را داد. ایشان گفت شما که نگران کمونیست‌ها هستید چرا آنقدر از چاپ کتاب‌های مارکسیستی حمایت می‌کنید. من اسم این نوع مارکسیسم را مارکسیسم دولتی می‌گذارم. ضمن قدردانی از صداوسیما به خاطر پرداختن به این وقایع، اما برنامه فوق سری برای آنکه نام و تصویری از آیت‌الله منتظری نباشد به جای ایشان شهید بهشتی و مرحوم هاشمی رفسنجانی را قرار داد و مکالمات طرفین را هم به‌گونه دیگری روایت کرد. آیا بناست آیت‌الله منتظری از تاریخ انقلاب حذف شود و اساساً حذف شدنی است؟ دشمنی بی‌منطق با یک فرد نباید ما را به تحریف تاریخ بکشاند. این روش که ما یا یک فرد را به عرش می‌رسانیم و یا لگدکوب می‌کنیم چون در جایی نظری غیر از نظر رسمی نظام داشته است، تاکنون آسیب زیادی به انقلاب اسلامی ما وارد کرده است.»

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام خمینی انقلاب پشت صحنه رئیس مجلس شورای اسلامی کمونیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۱۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی +فیلم

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.

به گزارش مشرق، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی اظهار کرد: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»

هم‌زمان با ایام شهادت امام صادق (ع)، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و جمعی از سرداران و امیران سپاه و ارتش با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند.

دیگر خبرها

  • ببینید | حضور رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر انقلاب
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی +فیلم
  • علی مطهری: نوه‌ها، نتیجه‌ها و نبیره‌های آیت الله مطهری دچار بن بست فکری یا پوچی در زندگی نشده‌اند
  • سخنی در باب محتوای «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی/ تحریف تاریخ به شیک ترین شکل ممکن
  • سه جریان مخالف استاد مطهری
  • تمسخر چکمه‌های پدرِ شاه، توسط آیت‌الله خمینی!
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل
  • جهان شاهد صدور انقلاب امام خمینی(ره) است
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله مرتضی مطهری برگزار شد + عکس