Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارزیابی‌های اتاق بازرگانی ایران از بهبود فضای کسب و کار این استان حکایت دارد. ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، علی‌محمد احمدی ظهر امروز در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی کهگیلویه و بویراحمد فضای کسب و کار را از مؤلفه‌های مهم در رشد اقتصادی استان عنوان کرد و اظهار داشت: طبق ارزیابی‌هایی که اتاق بازرگانی ایران از فضای کسب و کار استان‌ها در بازه زمانی پاییز 96 تا پاییز 97 انجام داده است، آمارها از بهبود فضای کسب و کار در استان ما حکایت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان باید بحث بهبود معیشت مردم، تولید، صادرات و اشتغال را جدی بگیرند، افزود: تأکید ما همواره بر مبارزه با فساد بوده و هر کسی دلسوزانه به طور مستمر این مسیر را ادامه دهد خدمت ماندگاری انجام داده است اما نباید کاستی‌های تجمیع شده گذشته را طور ی دنبال کنیم که تاثیر منفی روی فضای کسب و کار استان داشته باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اینکه سیگنال‌هایی از این استان بیرون رود که مدیران جسارت تصمیم‌گیری و ورود به بحث اقتصادی را نداشته و فضای استان برای سرمایه‌گذاری ناامن است به صلاح استان نیست.

فضای کسب و کار در استان کرمانشاه مناسب نیستفضای کسب و کار برای دانش‌آموختگان دانشگاه فنی و حرفه‌ای بوشهر فراهم استرتبه نخستِ آذربایجان شرقی در بهبود «فضای کسب و کار» فرصت مناسبی برای حضور سرمایه گذاران است

احمدی با تأکید بر اینکه ما باید محیطی اطمینان‌بخش برای فعالیت بخش خصوصی فراهم کنیم، گفت: دستگاه‌های اجرایی در زمینه صدور مجوزات برای سرمایه‌گذاران وقت بگذارند و کارشناسان خبره را در سازو کارهایی مانند پنجره واحد به کار گیرند.

وی به بحث حمایت از استارتاپ‌ها اشاره داشت و بیان کرد: دستگاه‌ها در این زمینه از موازی‌کاری خودداری کنند و استارتاپ‌هایی که ایده آن‌ها به محصول تبدیل شود احصاء شوند تا بتوانیم از آن‌ها در بحث خوشه‌های صنعتی استفاده کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر دستگاه اجرایی یک کارشناس مسلط که زبان چانه‌زنی هم داشته و بتواند مشوق سرمایه‌گذار باشد را در روزهای تعیین شده در اتاق پنجره واحد مستقر کند و برای کارشناسانی که بتوانند کار خود را درست انجام دهند هم کارانه تشویقی در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۱۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد؛ کاظم فلاحی دوست گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در ۲ روز اخیر موفق به انجام ۱۲ عملیات امدادرسانی شدند.

وی تاکید کرد: در این مدت ۶۰ خانواده کهگیلویه و بویراحمدی آسیب دیده از بارندگی‌های سیلابی امداد و نجات شدند و ۱۶۰ کیلوگرم نایلون نیز بین آنان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در این مدت حوادث گوناگونی مانند سیل آبگرفتگی و در راه ماندگان رخ داد.

وی افزود: ۴۸ ساعت گذشته تاکنون ۱۲ تیم امدادی، ۳۰ نفر نیروی عملیاتی، هشت دستگاه پیکاب و ۶ دستگاه پمپ لجن کش به مناطق حادثه دیده کهگیلویه و بویراحمد اعزام و امدادرسانی انجام شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: سامانه تلفنی ۱۱۲ هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی درباره حوادث احتمالی و امدادرسانی در کمترین زمان ممکن است.

دیگر خبرها

  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد