Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، متن نامه خانواده‌های شهدای مدافع حرم استان قم به مجمع تشخیص مصلحت نظام که رونوشت آن به دفتر مقام معظم رهبری، دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، دبیرخانه شورای نگهبان قانون اساسی، دبیرخانه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و مجلس شورای اسلامی نیز ارسال شده، به شرح ذیل است:
بسم رب الشهدا و الصدیقین
رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای (ادام الله ظلّه):
ممکن است برخی از مفاد معاهدات بین المللی خوب باشد، اما هیچ ضرورتی ندارد با استناد به این مفاد، به کنوانسیون‌هایی بپردازیم که از عمق اهداف آن‌ها آگاه نیستیم یا می‌دانیم که مشکلاتی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(۳۰/۳/۱۳۹۷)
ریاست و اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام
سلام علیکم
وقتی فرزندان ما در مقابل دشمن تا دندان مسلح تجهیز شده، در دفاع از حرم بودند، کسی امید به پیروزیشان نداشت؛ اما، چون متکی به فرمان قرآن و نایب امام زمان (عج) بودند و هیچ مصلحتی را بالاتر از فرمان رهبری نمی‌دانستند، در نهایت پیروز شدند.
اعضای محترم، علی رغم بیانات صریح رهبری در مورد خطرناک بودن کنوانسیون‌های باصطلاح بین المللی و نظرات مراجع تقلید و علمای راستین و بیانیّه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حرمت شرعی و مخالفت با آن، این لوایح در دستورکار مجمع قرارگرفته است. ما خانواده‌های شهدای مدافع حرم از آن اعضای محترم، مصرانه می‌خواهیم با توکل به خدای متعال، اوامر، ولی امر مسلمین را سرلوحه کارتان قرار دهید.
سئوال اساسی ما این است؟
چرا دولت و مجلس تضمین نمی‌دهند که با پیوستن به این کنوانسیون‌ها مشکلی برای کشور پیش نمی‌آید؟ چرا تضمین نمی-دهند که عمل به خواسته‌های FATF مشکلات اقتصادی کشور را حل خواهد کرد؟ اگر فردا هم گفتند، هدف ما از اول در پیوستن به کنوانسیون‌ها حل مشکلات بانکی و اقتصادی نبوده است؛ پس چه جوابی در پیشگاه شهدا و امام شهدا خواهید داشت؟
سئوال دیگر ما این است؟
معلوم نیست چه لابی‌های سیاسی و از کجا در حال تلاش برای تحمیل این لوایح به کشور و نظام هستند؟ چرا آنان به مردم معرفی نمی‌شوند؟ مگر قرار نبود FATF بدون سیاست زدگی، کشور¬های حامی تروریسم را در لیست سیاه خود برای تجارت جهانی قرار دهد؟ شما اعضای محترم، کنوانسیونی را در یکی از مهم‌ترین نهاد‌های نظام اسلامی طرح موضوع کردید که بر اساس آن تمام شهدای عزیز ما تروریسم شمرده میشوند؟
مگر نه این است که فرزندان ما رفتند؛ تا امنیت، عزت و استقلال را برای کشور به ارمغان بیاورند؛ حال چه ضرورتی دارد با پیوستن به این کنوانسیون‌ها دسترسی به اطلاعات مالی کشور را در اختیار وزارت خزانه داری آمریکا قرار داده تا تحریم‌های دقیق تری بر علیه مردم اعمال کنند و با دست خود فاجعه ضدّ امنیت و معیشت ملت شهید پرور ایران را مرتکب شویم!
از آن جا که امروز شما اعضای محترم در آزمون بزرگ تاریخی قرار دارید؛ ما خانواده‌های شهدا از رئیس و اعضای محترم می‌خواهیم در گام اول صریحا در رد این لوایح اعلام موضع نمایند و با یک عمل انقلابی و عمار گونه برای پایمال نشدن خون پاک شهیدان خطای محاسباتی نداشته و بر اساس نظر رهبر معظم انقلاب که فرمودند: مجمع تشخیص باید انقلابی بماند و انقلابی عمل کند، این لوایح استعماری را از دستور کار مجمع خارج نمائید و موجبات خرسندی و رضایت قلبی، ولی امر مسلمین و ادای دین به خون شهدا را فراهم نمائید.
خانواده‌های شهدای مدافع حرم؛ شهیدان: محمدعلی قلی زاده، محمدمهدی مالامیری، عبدالصالح زارع، سعید سامانلو، مهدی طهماسبی، محمدابراهیم عشرویه، سیدسجاد روشنایی، محمدحسین سراجی، سیدمحمد موسوی ناجی، مجید جمکرانی، مهدی علیدوست، احمد جلالی نسب، مصطفی نبی‌لو و مصطفی زال نژاد.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
و العاقبه للمتقین

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۱۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک، در این نامه آمده است: با احترام به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی(ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

در ادامه این نامه آمده است: بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم‌گیری شود.

تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس عصر جمعه هفتم اردیبهشت ماه جاری در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف یکدیگر می‌روند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • پیشرفت چشمگیر ایران در کنترل بیماری مالاریا / پیشتازی در گسترش نظام تشخیص آزمایشگاهی
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • چاقوی هوش مصنوعی چگونه نظام سلامت را جراحی می‎‌کند
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد