Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان اظهار امیدوارى کرد که ملى‌پوشان با کسب نتیجه مطلوب به مرحله نیمه‌نهایى جام ملت‌ها راه یابند.

طرفداری- مهدى تاج در حاشیه تمرین عصر امروز (چهارشنبه) تیم ملی فوتبال در امارات در خصوص وضعیت تیم تحت‌هدایت کارلوس کی‌روش اظهار داشت:

تمرین امروز تیم ملی خوب بود. با بچه‌ها که صحبت می‌کردم، خیلی بانشاط بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تک‌تک بازیکنان صحبت کردم و همه آن‌ها را بانشاط دیدم.

به نقل از میزان، رئیس فدراسیون فوتبال افزود:

شرایط تمرین و اوضاع تیم خوب است. امیدواریم تیم یک نتیجه مطلوبی مقابل چین بگیرد و موجب شادی مردم بشود. چین هم تیم خوبی است و نباید فکر کنیم که تیم ضعیفی است. باید انتظار بازی معمول بازیکنان‌مان را داشته باشیم. تاکنون خداراشکر خوب بوده است. به امید خدا بعد از صعود از این مرحله باید به فکر برنامه‌ریزی برای بازی نیمه‌نهایی باشیم.

وی در پایان در خصوص اینکه چه نتیجه‌ای مقابل چین رقم خواهد خورد، اظهار داشت:

ما فقط به دنبال پیروزی هستیم و در قید و بند نتیجه بازی نیستیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۱۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم+ فیلم

به گزارش خبرنگار مهر، عباس علی آبادی در مصاحبه با صدا و سیما با اشاره به موضوع واردات اتوبوس و کشنده، گفت: امروز در تولید کشنده و اتوبوس نیازمند خارجی نیستیم بلکه نیازمند تأمین هزینه‌ها و زمان هستیم اما گاهی به بهانه تأمین مالی و گاهی به بهانه اینکه فوری نیاز داریم، واردات صورت می‌گیرد.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه چگونه باید جلوی بهانه‌جویی‌ها را گرفت، تاکید کرد: به هر حال هر بار به دنبال بهانه هستند تا راهی پیدا کنند و به منفعت برسند.

وزیر صمت ادامه داد: در حال حاضر یکی از بهانه‌های مهم این است که تأمین کنندگان خارجی مایل به تأمین مالی هستند، بنابراین ما باید این بهانه‌ها را از بین ببریم و روش‌هایی را برای تأمین مالی و مشارکت دادن مردم در این امر پیدا کنیم تا با این بهانه‌ها به سمت خارجی‌ها نرویم.

علی آبادی عنوان کرد: یکی دیگر از بهانه‌ها این است که گاهی اعلام می‌کنند تعداد زیادی دستگاه آن هم به صورت فوری نیاز دارند؛ در حالی که اگر این موضوع را از قبل به تولیدکننده بگوییم تولیدکننده هم نسبت به تولید محصول مذکور اقدام می‌کند.

وی گفت: متأسفانه این مساله وجود دارد اما به هر حال ما به دنبال رفع آنها هستیم.

‌ کد خبر 6096985 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • حسن رود و آخرین توصیه‌های تارتار (عکس)
  • وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم+ فیلم
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی 
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • جشنواره‌ گل دلسوختگان قم در بازی‌ تشریفاتی
  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • آرتتا: همه بازیکنان آرسنال در دسترس هستند؛ کسی به دنبال فروش ژسوس نیست