Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@16:51:26 GMT

چند انتصاب در سازمان زندان‎ها

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۲۰۵۱

با صدور حکمی از سوی اصغر جهانگیر، رسول عسگری به عنوان سرپرست هسته گزینش سازمان زندان‌ها منصوب شد. آفتاب‌‌نیوز : اصغر جهانگیر در مراسم معارفه سرپرست هسته گزینش سازمان زندان‌ها گفت: فرمان تشکیل هسته گزینش اقدامی ارزشمند از سوی بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران برای صیانت از حریم ادارات و نیروی انسانی بود که باید به نحو شایسته اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش سازمان زندان‌ها، وی با بیان اینکه انسان موجودی متغیر و دائما در حال گزینش کردن و گزینش شدن است گفت:ماهیت متغیر انسان ایجاب می‌کند تا هسته گزینش نیز که یک نظام ارزشمند انتخاب افراد شایسته و صیانت از آنهاست شیوه‌های انتخاب و نظارت را به روزرسانی کند.
جهانگیر در بخش دیگری از سخنان خود افزود: برای رسیدن به نگاه حضرت امام(ره) در فلسفه صدور فرمان تشکیل هسته‌های گزینش، باید ضمن آسیب شناسی و توجه به تغییرات جامعه و اجتماع و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین علمی و مدیریتی، هسته‌های گزینش را به جایگاه واقعی خود برسانیم.
رئیس سازمان زندان‌ها افزود: باید ضوابط گزینش را با شرایط روز تطبیق دهیم تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های انسانی موجود ضمن نهادینه کردن شایسته سالاری و نخبه گرایی، سلامت اداری و صیانت از نیروی انسانی را که سرمایه ارزشمند هر نظامی است ارتقاء بخشیم.
در پایان این جلسه که با حضور تعدادی از مدیران سازمان و همچنین اعضای هسته گزینش برگزار شد رئیس سازمان زندان‌ها ضمن تقدیر از زحمات حسین عادل خواه، حکم سرپرست جدید هسته گزینش سازمان را به وی اهدا کرد.
مدیران کل زندان‌های همدان و خراسان شمالی منصوب شدند
اصغر جهانگیر همچنین با صدور احکام جداگانه‌ای پژمان پروین و مجتبی محمدی را به ترتیب به عنوان مدیرکل زندان‌های استان همدان و استان خراسان شمالی منصوب کرد.
در حکم انتصاب مدیران کل آمده است: اصلاح، تربیت و ارشاد زندانیان و فراهم ساختن بستر و امکانات لازم برای بازگشت مجدد به کانون خانواده و پذیرش آنان در اجتماع، همزمان با اعمال برنامه ریزی برای مراقبت بعد از خروج و جلب همکاری دستگاه‌های ذیربط در این مهم، از جمله وظایف اساسی امر زندانبانی است که نیل به آن مستلزم برنامه‌ای راهبردی بر مبنای فرهنگ انسان‌ساز و تعالی بخش دین مبین اسلام است که باید ضمن همکاری و هماهنگی اثر بخش با مسئولین محترم قضایی و اجرایی استان و جلب حمایت مادی و معنوی آنان به اجرا درآید.
مقتضی است نهایت مساعی و همت خود را در جهت سالم سازی هرچه بیشتر محیط زندان ها از طریق توسعه آموزش‌ها، حرفه‌آموزی، ارتقاء سطح بهداشت و سلامت، توام با پاس داشت ارزش‌های فرهنگی و دینی و نظارت برحسن اجرای قوانین، مقررات و آیین نامه اجرایی سازمان را به کار گرفته تا نسبت به تحقق سیاست‌های ابلاغی مصوب ریاست محترم قوه قضائیه مبتنی بر رهنمودهای مقام معظم رهبری«مدظله العالی» شاهد مدیریتی جهادی در این عرصه خدمتگزاری باشیم.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سازمان زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۲۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛دکتر ابوطالب شفقت استاندار جدید لرستان، از دستگاه‌های دولتی و اشخاص حقیقی و حقوقی خواست از چاپ بنر تبریک و ارسال گل به مناسبت این انتصاب خودداری کنند.

ایمان خسروی سرپرست اداره کل حوزه استانداری لرستان گفت:بنا به توصیه استاندار،مدیران و همکاران بخش‌های دولتی و غیردولتی از ارسال هرگونه پیام تبریک، تاج گل و سایر اقدامات مشابه از جمله درج آگهی تبریک به هر شکل در رسانه‌ها و غیر آن  خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب
  • انتصاب مربی جدید تیم تراکتور
  • انتصاب فرستاده جدید آمریکا در خاورمیانه؛ نمایش جدید بایدن در غزه
  • دست یاری صنعت هسته‌ای به صنعت نفت
  • روسیه قطعنامه آمریکا درباره عدم استقرار سلاح‌های هسته‌ای در فضا را وتو کرد
  • رقابت روسیه و آمریکا در سازمان ملل بر سر استقرار سلاح‌های هسته‌ای در فضا ‎‌
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • اسفند گذشته سرقت کاهش یافت/ سارقان عید امسال مرخصی نرفتند
  • کاهش آمار سرقت در اسفند سال گذشته
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات