Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - مائوریتزیو ساری به توان تیمش برای جبران شکست بازی رفت نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس اطمینان دارد. ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریتزیو ساری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش در خانه مقابل تاتنهام در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس از توانایی بازیکنان خود برای جبران شکست یک بر صفر بازی رفت ابراز اطمینان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرمربی تیم فوتبال چلسی اظهار داشت: بایددر زمین واکنش مناسبی نشان دهیم. با بازیکنان درباره چگونگی بهبود نگرش، انگیزه و اراده صحبت کرده‌ام. سعی می‌کنیم برخی چیزها را تغییر دهیم. باید در خصوص مشکلات‌مان بحث کنیم. گام اول در این مورد، پذیرش اشتباهات است. در غیر این صورت، پیشرفت کردن غیرممکن خواهد بود.

ساری در ادامه افزود: ایگواین  مهاجمی بسیار توانمند است و به خصوص در فصل حضورم در ناپولی، این موضوع را به اثبات رساند. مطمئننا او یکی از بهترین مهاجمان من بوده است. ایگواین  برای بازی در چلسی، تجربه خوب و لازم را دارد و امیدوارم اینجا به بهترین فرم خودش برسد.حتی در صورت قطعی شدن حضور او در چلسی،  امکان بازی کردنش مقابل  تاتنهام نیست زیرا مهلت ثبت قرارداد گذشته  و انتقال باید قبل از این مهلت نهایی می‌شد. با این حال، مهاجم آرژانتینی در حال گذراندن تست پزشکی است و  به زودی قراردادش را با باشگاه امضا می‌کند.

فوتبال جهان| ازار: هنوز هم رئال مادرید را دوست دارم اما در چلسی می‌مانم

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۲۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان

باشگاه استقلال خوزستان درخواست تغییر داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان را مطرح کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه استقلال خوزستان با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران، درخواست کرد که داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان اصفهان تغییر کند.

هوادار خاطی سپاهان 10 سال محروم شد

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حسن اکرمی را به‌عنوان داور دیدار سپاهان - استقلال خوزستان انتخاب کرده که این مسئله مورد اعتراض آبی‌های اهوازی قرار گرفته است.

سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت 18:10 روز دوشنبه 17 اردیبهشت در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییرات تاکتیکی پوچتینو چگونه فصل چلسی را نجات می‌دهد؟
  • لوئیز انریکه: حتی بهترین بازیکنان جهان هم باید دفاع کنند
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • مورایس: حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • چالهان اوغلو یکی از بهترین‌های جهان است
  • تغییر عجیب پیراهن گل گهر در دیدار با شمس آذر
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد