Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصبانی‌های هفته

از آنجا که همه چیز در هفته گذشته معطوف به فوتبال و کارلوس کی‌روش بود، قطعاً مجریان دو برنامه ویژه جام ملت‌های آسیا خبرسازترین اتفاقات هفته بودند. باز هم بغض جواد خیابانی در برابر اظهارات کارلوس کی‌روش ترکید و محمدحسین میثاقی تهدید کرد که دیگر اظهارات غیر فوتبالی سرمربی تیم ملی فوتبال را پخش نکند تا هر دو مجری برنامه‌های جام ملت‌های آسیا از چهره‌های منتخب خبرگزاری برنا باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتقادپذیر هفته

کمال تبریزی نقدهای منتقد سینما را نپذیرفت و معتقد بود حرمله‌وار سر «مارموز» را بریدند تا دیگر چهره منتخب هفته نام بگیرد.

شوک هفته

اواسط هفته اکبر عبدی شوکی عجیب را به جامعه خبر وارد کرد و آن هم برمی‌گردد به بستری شدن وی در بیمارستان آمل و در بخش مراقبت‌های ویژه. خبرگزاری برنا ضمن انتخاب او به عنوان یکی از چهره‌های هفته گذشته برای این کمدین محبوب آرزوی سلامتی دارد.

سورپرایز هفته

محسن تنابنده با دومین فیلمش قرار است در جشنواره فیلم فجر پیش رو سر و صدای زیادی به پا کند. می‌گویند او با داستانی متفاوت و قصه‌ای خاص پا به جشنواره امسال گذاشته و باز می‌گویند در بخش کارگردانی و بازیگری زن فیلمش حرف‌هایی برای گفتن دارد.

خداحافظی هفته

حسین محب‌اهری بعد از سال‌ها مبارزه با بیماری و صبر بالاخره تسلیم تقدیر شد تا جامعه سینما، تئاتر و تلویزیون یکی از بازیگران خوش اخلاق و دوست‌داشتنی‌اش را از دست بدهد. برای او هم آرزوی آرامش ابدی داریم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اکبر عبدی تئاتر جامعه کمال تبریزی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۳۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد حسین میثاقی به سیم آخر زد | همه چیز به سن و سال نیست شما بیجا می‌کنی که...

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین محمدحسین میثاقی در این ویدئو با ادبیاتی تند به لیدر مسن باشگاه سپاهان می‌تازد و می‌گوید: امیدوارم برخورد شایسته ای با این فرد شود.

کد خبر 849048 برچسب‌ها ویژه ورزشی تلویزیون - برنامه تلویزیونی چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی
  • ایران در تهدید بحران سالخوردگی قرار دارد
  • اعلام داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر
  • داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر معرفی شدند
  • (ویدئو) واکنش تند میثاقی؛ بیجا می‌کنی حرف می‌زنی!
  • چهره خندان ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری + عکس
  • محمد حسین میثاقی به سیم آخر زد | همه چیز به سن و سال نیست شما بیجا می‌کنی که...
  • بیداری اسلامی چهره ظالمین را در دنیا آشکار کرده
  • آیا فرشتگان می توانند کاری غیر از عبادت را در پیش گیرند؟
  • نکوداشت چهره برجسته فرهنگ و ادب کشور «استاد جواد محقق» در همدان