Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@00:37:15 GMT

ماجرای تصویر سلطان سکه در حرم امام رضا(ع) چه بود؟

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۳۲۳۴

ماجرای تصویر سلطان سکه در حرم امام رضا(ع) چه بود؟

رکنا: برخی کاربران با انتشار تصاویر سلطان سکه روی کتب ادعیه‌ای مدعی شدند که این کتاب دعا با عکس ,وحید مظلومین در حرم امام رضا(ع) چاپ و توزیع شده است، درحالی که چنین موضوعی صحت ندارد.

به گزارش رکنا، پس از اعدام وحیدمظلومین معروف به سلطان سکه در آبان ماه امسال، به تازگی تصاویر ادعیه‌ای با تصاویر مظلومین منتشر شده است و بسیاری از کاربران و کانال‌های تلگرامی مدعی شدند که تصویر وی روی کتاب ادعیه‌های حرم امام رضا (ع) چاپ و توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در این باره باید گفت که سال‌هاست که هرگونه درج آگهی و ... در کتاب‌های ادعیه و زیارتنامه‌های حرم مطهر ممنوع شده است.

نکته بعدی آنکه تمام کتب ادعیه و زیارتنامه‌های حرم مطهر دارای شکل واحد هستند که از سال‌ها قبل طراحی و چاپ شده است. حتی نسخ جایگزین نیز با همین شکل و قطع چاپ می‌شود و هرگونه کتاب و زیارتنامه‌ای غیر از این شکل، اجازه توزیع در حرم مطهر را نداشته و ندارد.

گفتنی است حتی پس از درگذشت تولیت فقید مرحوم آیت الله واعظ طبسی هم رعایت شد و هیچ کتاب ادعیه‌ای با آگهی ترحیم ایشان نیز چاپ نشد.

لازم به ذکر است، وحیدمظلومین در سحرگاه روز چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ به جرم افساد فی‌الارض به اعدام محکوم به دار مجازات آویخته شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

منبع: فارس

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

بازرس برق راز خانه شیطان در میدان ونک را لو داد / قرار بود برق آن خانه قطع شود ! ماجرای اقدام شیطانی چند بسیجی با دختر بهایی کُرد کشف جسد برهنه سعید داخل خودروی پژو / در خانه مجردی پسران چه اتفاقی رخ داد؟+ عکس فرید متهم اعدامی وقتی مرد غریبه را در کنار همسرش دید در خانه را روی آنها قفل کرد و ... اطلاعات سپاه تبهکار معروف میلیاردر به نام " دکتر " را دستگیر کرد / در مخفیگاه هولناک او چه می گذشت+عکس شیلا با حرف های تحریک آمیزش مرا وسوسه این کار شیطانی کرد+ عکس عکس جسد غرق در خون زن جوان در پیاده رو+ عکس این مرد آبروی ایرانی ها را در ژاپن برد زن 14 ساله مشهدی : همسرم در تاریکی شب مچم را با 2 پسر جوان گرفت قصاب مشهدی سگ ها را سلاخی می کرد! / گوشت سگ با قیمت 36 هزارتومان + عکس وحشتناک زمان واریز عیدی کارمندان و بازنشستگان اعلام شد +جزییات نقشه زن شیطان برای میوه فروش تهرانی/ این زن 25 ساله او را برای ماساژ به خانه برد ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا عکس جسد سلاخی شده یک مرد وسط پیاده رو / در آبسرد رخ داد مادر مطلقه خدیجه و سلیمان کوچولو را فجیع کشت! / او مشکل مالی داشت؟! + عکس ها شوهر سمیه مچ او با مرد غریبه را نیمه شب گرفت / او در را قفل کرد و به پلیس زنگ زد + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: اعدام جرم اخبار حوادث حرم امام رضا سلطان سکه عکس زن مرد تهران یک زن زن جوان سگ مشهد من غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۳۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموستا رستمی: فضای کتابخوانی در استان کردستان تقویت شود

امام جمعه سنندج، گفت: تقویت کتابخانه‌ها و ترغیب جوانان کردستانی به مطالعه وظیفه مسئولان استانی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا فایق رستمی عصر امروز در دیدار با دبیر کل کتابخانه‌های کشور که در دفتر امام جمعه سنندج برگزار شد، اظهار داشت: دین مبین اسلام و قرآن برای مطالعه و کتابخوانی و کسب علم ارزش و اعتبار خاصی قائل شده است.

وی افزود: اهمیت کتابخوانی در اسلام به قدری است که معجزه پیامبر اکرم (ص) از نوع کتاب است و در این کتاب مقدس هم اولین آیاتی که بر حضرت محمد(ص) نازل شده با امر به خواندن و الفاظ کتاب، قلم، و علم توام شده است. 

امام جمعه سنندج با بیان اینکه کتاب و کتابخوانی از جایگاهی بسیار عظیم برخوردار است، تصریح کرد: قرآن، به سبب اینکه برای علم و دانش و کسب علم و تفکر در پدیده‌های جهان اهمیت خاصی قائل شده است، به تبع آن، برای دانشمندان و علمای دین و دانش هم فضیلت و اعتبار خاصی قائل است.

وی ایجاد مراکز کتابخوانی و کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ مطالعه در کردستان را ضروری دانست و گفت: اگر با تفکر و تدبر کتاب‌ها را نگاه کنیم، می‌توانیم به همه مسائل و شخصیت‌ها دست پیدا کنیم. 

ماموستا رستمی با اشاره به فرموده خداوند، تردیدی در جایگاه و عظمت قرآن وجود ندارد، تأکید کرد: توجه اسلام به حفظ و گسترش میراث علمی، جایگاه والای دانش و کتاب را از دیدگاه این دین مبین نشان می‌‏دهد.

وی با تأکید بر اینکه تقویت کتابخانه‌ها و ترغیب جوانان کردستانی به مطالعه وظیفه مسئولان استانی است، عنوان کرد: کتاب و کتابخانه، مجموعه ارزشمندی را شکل می‌‏دهد که می‏‌تواند در راه شکوفایی و بالندگی افراد و جوامع نقش سازنده‌‏ای ایفا کند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ظرفیت کتاب و کتابخوانی را یکی از راه‏‌های کسب دانایی و توانایی خواند که آدمی را در فهم و درک درست از نادرست کمک می‌کند، خاطرنشان کرد: خانواده‌ها برای ایجاد علاقه جوانان به کتاب و کتابخوانی همراهی لازم را داشته باشند و زمینه مطالعه را فراهم کنند.

به گفته وی، قرآن بهترین مبلغ برای انسان‌ها است که می‌توان با تبعیت از آن راه درست را انتخاب و مسیر درست را طی کرد.

امام جمعه سنندج عنوان کرد: در استانی همچون کردستان نویسندگان و ناشران توانمند و مستعدی هستند که بیش از صدها تألیفات داشته و در دنیا حرف برای گفتن دارند، باید این ظرفیت‌ها به دور از وعده و شعار مورد توجه مسئولان کشوری و استانی قرار گیرند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • دلایل توصیه ائمه(ع) به زیارت حضرت عبدالعظیم(ع)
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد
  • تاکنون ۱۰۰ هزار جلد مصحف شریف در طرح ملی نورباران جمع آوری شده است
  • جزئیات دریافت و توزیع قرآن و ادعیه در طرح ملی نورباران
  • ماموستا رستمی: فضای کتابخوانی در استان کردستان تقویت شود
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • انتشارکتاب «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا (ع)