Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-26@03:16:25 GMT

وزارت خارجه: اظهارات ماجدی دیدگاه شخصی بوده

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۳۴۸۷

وزارت خارجه: اظهارات ماجدی دیدگاه شخصی بوده

به گزارش جهان نيوز، روابط عمومی وزارت امور خارجه کشورمان در خصوص اظهارات منتشرشده از سوی علی ماجدی سفیر سابق ایران در خبرگزاری ایسنا بیانیه‌ای منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است: به آگاهی می‌رساند مأموریت دکتر ماجدی به‌عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در آلمان چندی است که به دلیل قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان خاتمه یافته و ایشان به کشور مراجعت نموده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن احترام به این همکار بازنشسته و تقدیر از تلاش‌های صادقانه ایشان در سمت‌های مختلف، لازم به تأکید است که دیدگاه‌های ارائه‌شده توسط ایشان در مصاحبه با خبرگزاری ایسنا در تاریخ سوم بهمن ۱۳۹۷، طبیعتاً نظرات شخصی ایشان بوده و دیدگاه‌های وزارت امور خارجه به شمار نمی‌رود. 

وزارت امور خارجه ادامه داد: در خصوص عملیات به‌اصطلاح خودسرانه که در اظهارات ایشان وجود دارد چنانکه از متن مصاحبه نیز مشخص است ایشان به مورد مشخصی اشاره نداشته و یک نگرانی عمومی از برخی احتمالات را بیان کرده است. اسناد و شواهد کشورهای اروپایی که برای برخی ادعاهای این کشورها ارائه شده است، همان‌طور که ماجدی هم به‌درستی بیان داشته است، اصلاً قابل اثبات نیست و اسناد متقنی به شمار نمی‌رود. همچنان که ایشان نیز تأکید کرده است این عملیات احتمالاً توسط گروهک‌های معاند در خارج از کشور به گونه‌ای انجام می‌شود که به‌پای ایران نوشته شود.

روابط عمومی وزارت امور خارجه به رسانه‌های خارجی و برخی خارج‌نشینان معلوم‌الحال که برداشت‌های دلخواه خود را از این مصاحبه به عمل‌آورده‌اند توصیه می‌کند ذوق‌زده نشده و آرزوهای قلبی خود را به دیگران نسبت ندهند.

منبع:آنا

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۳۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»

به گزارش «تابناک» به نقل از یورو نیوز، برنامه «پاداش برای عدالت» سرویس امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه ایالات متحده با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در ازای اطلاعات درباره سه مرد ایرانی با نام‌های «ر.ک»، «ک.ب.س.» و «ح. ه» تا ۱۰ میلیون دلار پاداش پرداخت می‌کند.
 
به ادعای این نهاد دولتی آمریکا؛ این افراد به انجام حملات سایبری «تحت هدایت و همکاری شرکت‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران» به «بیش از ۱۲ شرکت آمریکایی، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده» متهم شده‌اند.

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه ایران
  • پاکستان رویکرد حقوق بشری مغرضانه آمریکا را زیر سوال برد
  • جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • واکنش ایران به ادعای کویت درباره میدان آرش | به کویت توصیه می‌کنیم ...
  • ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • اتهامات علیه شهروندان ایرانی در پرونده آمیا فاقد اعتبار است
  • آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • روزنامه‌نگاری که دیپلمات نبود