Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، اظهار کرد: با دریافت خبری مبنی بر جعل اسناد املاک بدون مالک در شمال تهران پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و مراتب رسیدگی به آن در دستور پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد که باند جعل سند املاک بدون مالک متشکل از ۱۰ نفر جاعلان اسناد املاک در شمال تهران با شناسایی املاکی که بدون مالک هستند، آن‌ها را تصاحب کرده و اقدام به سند سازی و فروش با قیمت کمتر به نسبت قیمت املاک در بازار به همشهریان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ موقوفه‌ای تصریح کرد: با دریافت مجوز قضایی مبنی بر دستگیری متهمان، تیم عملیاتی پلیس پیشگیری پایتخت در یک اقدام ضربتی پس از شناسایی مخفیگاه متهمان وارد ساختمان آن‌ها شده و موفق به دستگیری ۴ نفر از اعضای باند شدند.

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، تعدادی اسناد جعلی تک برگ املاک، چک، شناسنامه‌های جعلی، موبایل نامه خام و اسناد خام کشف و ضبط شد.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه پلیس موفق به دستگیری ۶ نفر دیگر از اعضای این باند حین فروش اموال با استفاده از موبایل نامه جعلی و سند تک برگ جعلی را داشتند، خاطرنشان کرد: به همشهریان توصیه می‌کنم که در زمان خرید خانه و یا اتومبیل در صورت مواجه شدن با قیمت پایین‌تر از نرم بازار ابتدا از اصالت سند مطمئن شوند و سپس اقدام به خریداری اموال کنند تا بعدها در این خصوص دچار مشکل نشوند.

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۳۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: پس از وقوع نزاع و درگیری امشب در یکی از محلات ارومیه و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی متهمان شناسایی شده و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته است.
 
سردار رحیم جهانبخش ادامه داد: پس از تکمیل پرونده و دستگیری متهمان، جزئیات آن به اطلاع عموم شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

سردار جهانبخش تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس آذربایجان غربی است و قطعا اجازه جولان به مخلان امنیت عمومی را نمی‌دهیم.

پنج شنبه شب افرادی با قمه و چوب های بلند، اقدام به مسدودسازی یکی از معابر اصلی ارومیه کردند و به زد و خورد پرداختند. 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • خبر‌های کوتاه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شهرستان‌ های خراسان رضوی
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • دستگيري جاعلان مدراک در کرمان