Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@03:13:36 GMT

روشهاي پيشنهاد ازدواج

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۳۶۹۲

روشهاي پيشنهاد ازدواج

خبرگزاري آريا -

به پيـشنهاد ازدواج هـمچون يك هديه به بانوي زندگي خود بنگريد
وقتي دختر مورد علاقه تان را در محيط کار، دانشگاه يا يک فضاي عمومي مي بينيد ممکن است تصميم بگيريد نظر او را درباره خودتان بدانيد و در صورت موافقت موضوع را با خانواده ها در ميان بگذاريد. در چنين شرايطي مطرح کردن درخواست ازدواج کار سخت و مهمي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاري که بايد به بهترين شکل انجام شود تا نتيجه مطلوب داشته باشد.
روشهاي پيشنهاد ازدواج
مطمئن شويد هر دوي شما آمادگي داريد
پيـش از آنـكه پيـشنهاد ازدواج دهيد درباره آن كه در زندگي بدنبال چه اهدافي ميباشيد، حتــي اهداف 50 سال آينده خود با يكديگر صحبت كنيد. هر چه بيشتر بــا يـكديگر در مــورد آن چـه بــراي شـما حائز اهميت ميباشد گفتگو كنيد بيشتر متوجه آن ميگرديد كه آيا با يكديگر تفاهم و سازگــاري داريـد يــا خير. همچنين بايد از لحاظ مالي آمادگي داشته باشيد. اگر شما قادر نيستــيـد كــه مخارج خود را تامين كنيد، بهتر است نامزدي خود را به تعويق بياندازيد.
بطريقي پيشنهاد بدهيد كه خوشايند وي باشد
به پيـشنهاد ازدواج هـمچون يك هديه به بانوي زندگي خود بنگريد. آن را بـطريقـي طـرح ريزي كنيد كه باب ميل و سليقه وي بوده و مطابق با شخصيتش باشد. آيا وي رومـانتـيـك اسـت و يـا اهـل تـفريح و شوخ طبعي؟ آيا ميل دارد بطور محرمانه از وي خواستـگـاري كنـيـد و يا روي ديــوار درخـواست خود را بنوسيد؟
فضاي رمانتيک يک انتخاب خوب
يکي از بهترين روش هاي پيشنهاد ازدواج ، بردن فرد مورد علاقه تان به يک رستوران پر از شمع و صرف شام عاشقانه با او است . شما مي توانيد او را به خانه خود دعوت کنيد و از قبل براي او بهترين غذا را تدارک ببينيد، تمام چراغ ها را خاموش، شمع ها را روشن و آهنگي رمانتيک در فضا پخش کنيد و سپس در اين فضاي رمانتيک پيشنهاد ازدواج بدهيد و قلب او را بدين روش تسخير کنيد.
با اعتماد به نفس کامل برويد
اگر مي خواهيد پاسخي مثبت دريافت کنيد، ساده و در عين حال خاص باشيد و در دادن پيشنهاد ازدواج افراط نکنيد. بنابراين بهتر است با اعتماد به نفس کافي 4 کلمه جادويي با من ازدواج مي کني ؟ را به زبان آوريد.

در دادن پيشنهاد ازدواج افراط نکنيد
پيشنهاد با پرچم
اگر به دليل استرس نمي توانيد پيشنهاد ازدواجتان را خود مطرح کنيد يا از شنيدن جواب «نه» مي ترسيد، يک پرچم يا تابلو که روي آن کلمه «دوستت دارم» يا «با من ازدواج مي کني؟» نوشته شده در محل کار يا حياط خانه او قرار دهيد و اسم واقعي تان را روي آن ننويسيد، به جاي آن از واژه يا صفتي استفاده کنيد که او را هميشه به آن نام مي خوانيد. اگر از جواب مثبت معشوقتان با خبريد اين پرچم را بالاي سرتان نگه داريد و زيباترين لحظات را براي او بسازيد.
پيشنهاد خود را از حفظ نكنيد
صرفنـظر از آنـكه كـجـا و چــگـونــه پــيشنهاد ازدواج مي دهــيد، بايد آن با نهايت صداقت و ابراز عشق حقيقي شما نسبـت بـه وي هـمــراه باشد. از قبل در مورد حرفهايي كه ميخواهيد به او بـزنــيد يادداشت برداريد اما دقيقا آنها را از بر نكنيد. در آن لحظه به وي بگوييد كه چرا وي يـك فرد استـثـنايي بـوده و چـرا شما خواهان آن ميباشيد كه باقي عمر خود را با وي سپري كنيد. بـايـد جملات شما از دلتان برآيد او ميخواهد با يك مرد ازدواج كند و نه يك ربات!
مكان و زمان مناسب را بيابيد
مكاني كـه پيـشـنهاد ازدواج مـي دهـيد مي تواند: رسـتوران، پارك، سينما و يا لب دريا باشد.اما بهتر است مكاني انتخاب گردد كــه بــراي هر دوي شما خاطره انگيز بوده و شما را به ياد خاطرات گذشته بيندازد. فـاكتور زمان نيز بسيار مهم مي بـاشــد اگر وي شرايط سختي را سپري مي كند، اگر خسته و يا گرفتار دغدغه هاي شخصي و شغلي خود ميباشد و يا آنكه از دست كسي عصبـانـي اسـت، زمان مناسبي براي اين كار نميباشد.
بعد از مطرح کردن پيشنهاد خود، به طرف مقابلتان فرصت فکر کردن بدهيد و او را مجبور نکنيد که فوري به شما پاسخ دهد. لذا از او بخواهيد که در مورد درخواست شما به اندازه کافي فکر کند و در صورت موافقت، اين موضوع را به خانواده خود در ميان بگذارد و از او فرصت بخواهيد تا با خانواده خود به صورت رسمي اقدام کنيد.
شام در فضايي پر از شمع
اين شيوه بسيار کلاسيک و از بهترين راههاي پيشنهاد ازدواج است. فردي که قلب تان را تسخير کرده و مي خواهيد باقي عمر خود را در کنار او بگذرانيد، به رستوراني پر از شمع ببريد يا در خانه خود بهترين غذا را براي او درست کنيد و در رمانتيک ترين فضا به او پيشنهاد ازدواج دهيد. تمام چراغ ها را خاموش، شمع ها را روشن و آهنگي رمانتيک در فضا پخش کنيد. در اين شرايط همه چيز براي دادن پيشنهاد ازدواج تکميل است.
پيشنهاد در مقابل ديگران
تمام دخترها عاشق مردهاي شجاع هستند و از اين که فرد مورد علاقه شان در مقابل ديگران به او پيشنهاد ازدواج دهد، لذت مي برند. ابتدا آهنگ مورد علاقه او را آماده کنيد و قبل يا بعد از پخش آن، در مقابل چشم ديگران به او پيشنهاد دهيد. پاسخ او بي شک «بله» خواهد بود.
گردآوري: بخش زناشويي بيتوته


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۳۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدن «مست عشق» را به دیگران پیشنهاد کنید / از کار با «حسن فتحی» لذت بردم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از صبا، فرهاد توحیدی فیلمنامه‌نویس «مست عشق» گفت: داستان شمس و مولانا در سال‌های قبل بنا بود برای ساخت یک سریال تلویزیونی نگارش شود و مقدمات آن فراهم شده بود اما چون نگاه تلویریون حاکم بود نتوانستم با آن موقعیت کنار بیایم.

او ادامه داد: زمانی که با حسن فتحی برای کار دیگری به ترکیه رفته بودیم، زمینه را برای پرداختن به این طرح مساعد دیدیم… تولید پروژه شمس و مولانا را مطرح کردیم و استقبال زیادی از ایده اولیه «مست عشق» صورت گرفت.

بین طرح‌هایی که داشتیم این طرح، هفتمین اتودی بود که به آن رسیدیم و به جز طرح کلی، بقیه طرح را بر اساس چارچوب همان طرح ادامه دادیم. فیلمنامه فعلی «مست عشق» نسخه یازدهمی بود که در نهایت به آن رسیدیم.

او در پاسخ به این سئوال که نسخه نهایی اثر تا چه حد به ایده اولیه نزدیک است و توانسته به موفقیت برسد؟، گفت: تماشاگران باید پاسخ این پرسش را بیان کنند. ما تلاش خود را در این راستا انجام دادیم. پیشنهاد می‌کنم اگر مخاطبان فیلم چیزی در آن دیدند، دیدن «مست عشق» را به دیگران پیشنهاد کنند.

این فیلمنامه‌نویس درباره همکاری با حسن فتحی نیز گفت: قبلا با آقای فتحی همکاری کرده بودم… خیلی با هم تفاهم فکری داریم و خیلی خوب با هم کار می‌کنیم. این همکاری به خصوص برای من لذت‌بخش‌تر از همکاری گذشته بود. من و آقای فتحی به این موضوع علاقه ویژه‌ای داشتیم. در این پروژه به صورت مداوم پنج،شش سال با هم کار کردیم و من از کار با او لذت بردم.

شب گذشته در آغاز  اکران خصوصی فیلم «مست عشق» در رزمال که در غیاب کارگردان و بازیگران فیلم و با حضور چهره‌هایی چون بهمن فرمان‌آرا، رضا کیانیان، همایون اسعدیان، مازیار میری، نوید محمودی، هوشنگ گلمکانی، حامد عسگری و … برگزار شد، مهتا ملک‌زاده مدیر سینما به حاضران خوشامد گفت و در ادامه، فرهاد توحیدی پیش از شروع نمایش فیلم روی صحنه رفت و با خواندن عزلی از مولانا [هر که او پست و مست عشق نشد/ تا ابد در خمار خواهد بود] و ضمن اشاره به پرداخت مولانا به عشق به جمال، کمال و بالاترین مرتبه عشق از نگاه او، گفت: اگر دیوان شمس و مثنوی مولوی را مطالعه کنید، چکیده آن چیزی جز عشق نخواهد بود. توحیدی به این نکته اشاره کرد که تهیه‌کننده فیلم در ترکیه به سر می‌برد و مشغول انجام امور مربوط به نمایش عمومی فیلم در این کشور است.

شهاب حسینی در نقش (شمس تبریزی)، پارسا پیروزفر در نقش (مولانا)، حسام منظور در نقش حسام ‌الدین چلبی (همنشین و شاگرد مولانا)، ابراهیم چلیکول (اسکندر) هانده ارچل در نقش (کیمیاخاتون)، بنسو سورال در نقش (مریم)، سلما ارگچ (همسر مولانا) ، بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (فرزند بزرگ مولانا)، هالیت ارگنچ ( پدر مولانا) و بوران کوزوم در نقش علاءالدین (پسر مولانا) در «مست عشق» بازی کرده‌اند.

از سایر عوامل اصلی فیلم می‌توان به تهیه کننده: مهران برومند، فیلمنامه‌نویسان: حسن فتحی و فرهاد توحیدی، جانشین تهیه کننده: شهرام زاهدی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی پورصمدی، مدیر هنری: نیلوفر چامور، طراح گریم: ایمان امیدواری، سرپرست گروه کارگردانی: محمدرضا رستمی، دستیار اول و مدیربرنامه ریزی: فاتیح کُجا، مدیرتولید: تولگا توسون، طراح جلوه های ویژه میدانی: آیتکین یالچین، مدیرصدابرداری: جیهان آلینگان، طراح بدلکاری: شاهین کاراکوش، عکاس: مرتضی اتابکی، طراح کانسپت: رضا همتی راد، تهیه کننده اجرایی: فریده اوزال، مدیر پست پروداکشن: رضا اوزال، سرمایه‌گذاران: شرکت سیماریا و شرکت ای. ان. جی اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • ماجرای عجیب گم شدن یک حلقه ازدواج
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • گوزن سفید
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • اسلات: مگر دیوانه‌ام پیشنهاد لیورپول را رد کنم
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی
  • تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن! |‌ ویدئو
  • دیدن «مست عشق» را به دیگران پیشنهاد کنید / از کار با «حسن فتحی» لذت بردم
  • روایت ده نمکی از پیشنهاد وزیر شدنش در دولت احمدی نژاد