Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر مراسم «مهمانی لاله‌ها» در این شهرستان برگزار می‌شود.

«بهروز محمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت یک فرهنگ حیاتی است که اگر به درستی انعکاس داده شود می‌تواند امنیت جامعه را تامین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کمیته ایثارگران دهه فجر انقلاب اسلامی فومن با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه ملی است و متعلق به یک دستگاه خاص نیست، افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید به عنوان هدف ما باشد و فقط به شعار بسنده نکنیم.

 

وی با بیان اینکه برخلاف تصورات دشمنان نظام، ما چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را با رویش‌هایی که در همه بخش‌ها داشته‌ایم جشن می‌گیریم، گفت: هر ترفند و فتنه دشمنان را با ادامه دادن راه شهدا و اطاعت از رهبری رهبر معظم انقلاب و حضور همیشه در صحنه مردم غیور ایران اسلامی از بین خواهیم برد.

 

محمدی با بیان اینکه کمیته ایثارگران دهه فجر انقلاب اسلامی فومن با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو در بنیاد شهید فومن تشکیل شد، تصریح کرد: در این جلسه هر یک از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های پیشنهادی خود را برای دهه فجر ارائه دادند.

 

وی، آیین برگزاری زنگ مقاومت در یکی از مدارس شاهد فومن، حضور در گلزار شهدا و اولین شهید معلم گیلان و پیروزی انقلاب در روستای بویین را از جمله برنامه‌های این کمیته دانست.

 

مسئول کمیته ایثارگران دهه فجر انقلاب اسلامی فومن خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم مهمانی لاله‌ها و گلباران قبور شهدا، قرائت زیارت عاشورا در گلزار شهدای فومن و دیدار با خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه‌های این کمیته در دهه فجر است.

 

محمدی اظهار کرد: برپایی نمایشگاه ایام دهه فجر، تزیین شهر و ادارات با در نظر گرفتن مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام‌الله علیها) و پخش فیلم ایثار و شهادت از دیگر برنامه‌های کمیته ایثارگران است.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی خبرگزاری شبستان مجلس حضرت زهرا س کانون های فرهنگی هنری مساجد مراجع و علماء مراجع دیدار با مراجع استان بوشهر آسیب های اجتماعی کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر کمیته ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۳۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «مهمانی» از شبکه پیشران فراتر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، «مهمانی» یک مجموعه زنده عروسکی گفتگو محور و سرگرم کننده است که با شروع فصل بهار و به بهانه عید و رسم دیرینه ایرانیان که دید و بازدید و مهمانی رفتن است در قالب طنز، مسائل ریز و درشتی را بیان می‌کند.
این مجموعه پس از موفقیت دو فصل از مجموعه «مهمونی» که به عنوان محصولات نمایش خانگی به بازار عرضه شده بود، این بار با عنوان مهمانی، در قاب تلویزیون قرار گرفته و از ابتدای نوروز امسال از قاب شبکه نسیم راهی خانه‌ها شد.

از آنجا که تصویربرداری این مجموعه با بالاترین کیفیت صورت گرفته بود، اکنون با کیفیت ۴K-HDR در شبکه فراتر نیز در مرحله آماده سازی قرار گرفته و از هفته اول اردیبهشت آماده پخش از آنتن این شبکه است.
«مهمانی» که پخش اصلی آن در ساعت ۲۱:۳۰ چهارشنبه‌ها و پنجشنبه‌ها از شبکه فراتر است ، در طول هفته نیز در ساعاتی متفاوت تکرار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • برگزاری ۷۵۰۰ نفر ساعت آموزش توانمندسازی برای تشکل‌های ایثارگری
  • خاطرات جانباز آزاده‌ای که چهره سال هنر انقلاب فارس شد
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • برنامه «مهمانی» از شبکه پیشران فراتر