Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- روزنامه نگار هندي تاکيد کرد : دستگيري خبرنگار شبکه بين المللي پرس تي وي يک بار ديگر چهره ظالمانه آمريکا را به جهانيان نشان داد.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي معاونت برون مرزي رسانه ملي ، «شکيل شمسي»  يکي از روزنامه نگاران و تحليلگران ارشد هندوستان درباره دستگيري «مرضيه هاشمي» گوينده پرس تي وي تاکيد کرد : آمريکا هم اکنون در زمينه رعايت حقوق خبرنگاران و آزادي بيان ، بدترين عملکرد خود را به معرض نمايش گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شکيل شمسي خاطرنشان کرد : آمريکا هم اکنون بدترين برهه زماني را پشت سر مي گذارد چرا که از زماني که «دونالد ترامپ» رئيس جمهوري آمريکا شده است ، خبرنگاران در آمريکا مورد آزار و توهين قرار مي گيرند.
وي گفت : ترامپ خبرنگاران آمريکايي را دروغگو و دزد مي خواند و آنها را متهم به ارائه خبرهاي جعلي مي کند.
اين خبرنگار هندي ادامه داد : در کشوري که رئيس جمهوري آمريکا ، براي سر پوش گذاشتن بر اشتباهات خود خبرنگاران را دروغگو مي خواند ، چطور مي توان انتظار داشت که يک خبرنگار مسلمان و کسي که سياست هاي نادرست آمريکا را به جهانيان نشان داده است از خشم مقامات آمريکايي در امان بماند.
روزنامه نگار ارشد هندي تصريح کرد : آمريکا براي خبرنگاري و خبرنگاران مکان ناامني شده است و نه فقط خبرنگاران آمريکا هر روز طعمه خشم ترامپ مي شوند بلکه در اين کشور با خبرنگاران تمام دنيا برخورد نا مناسب مي شود و مصداق آن هم درباره يک خبرنگار ژاپني بود که رئيس جمهوري آمريکا برخورد نامناسبي با وي کرد و تمام دنيا از طريق برنامه زنده آن را مشاهده کرد.
وي ادامه داد : کشوري که همواره ادعاي بزرگترين قدرت در دنيا را دارد از يک زن محجبه خبرنگار آنقدر مي ترسد که او را دستگير مي کند اما بايد بداند با دستگيري مرضيه هاشمي هيچ چيز بدست  نمي آورد زيرا او خبرنگار کشوري است که سال ها در مقابل آمريکا ايستاده است .
وي تاکيد کرد :  کشوري که از زبان و قلم مرضيه هاشمي بيم و هراس دارد ديگر نبايد خود را بزرگ ترين قدرت دنيا بداند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دستگيري غيرقانوني مرضيه هاشمي آمريکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۳۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات آمریکا اعتقاد عملی به حقوق بشر ندارند

«محمد سرگزی» رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اعتراضات دانشجویان آمریکایی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: ما این روزها شاهد بیداری جهانی علیه رژیم غاصب صهیونیستی هستیم و همین مساله قطعاً نابودی این رژیم را تسریع می‌کند.

وی بیان کرد: دولت آمریکا همیشه با تسلط بر امپراطوری رسانه‌ای دنیا تلاش کرده است تا خودش را چهره مدافع حقوق بشر نشان دهد و همواره سعی کرده است که افکار عمومی دنیا را به این سمت ببرد که دولت آمریکا حامی حقوق بشر است، اما در عمل هیچ گاه اینگونه نبوده است.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت آمریکا در طول سالیان سال اقداماتی در کشورهای مختلف اعم از آفریقا، آمریکای لاتین و منطقه خاورمیانه انجام داده است که به وضوح چهره واقعی مقامات آمریکایی برای مردم دنیا به نمایش درآمده است و همه به خوبی می‌دانند که آمریکا فقط شعار آزادی بیان و حقوق بشر سر می‌دهد و اقدامات مقامات این کشور هیچ سنخیتی با این مفاهیم ندارد. آنان در عمل حقوق بشر و آزادی انسان‌ها را زیر پا می‌گذارند و اعتقاد عملی به مفاهیمی چون آزادی بیان و حقوق بشر ندارند.

رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس با اشاره به اقدامات وحشیانه آمریکا و نسل‌کشی این کشور طی سال‌های اخیر در بسیاری از نقاط جهان، گفت: مقامات آمریکا همواره سعی داشتند در سایر کشورها وحشی‌گری و جنایت کنند، اما در کشور خودشان به دنبال آن بودند که حتی به ظاهر این اقدامات را انجام ندهند. با وجود این، این روزها آنان وحشی‌گری علیه مردم خودشان را هم به شدیدترین شکل ممکن انجام می‌دهند، در حالی که اعتراض مردم آمریکا علیه اسرائیل کاملاً به حق است و هیچ وجدان بیداری نمی‌تواند این همه ظلم به مردم فلسطین را ببیند و سکوت کند.

سرگزی تاکید کرد: این روزها می‌بینیم دولتی که مدعی آزادی بیان است و خودش را مدعی آزادی بیان، عقیده و اندیشه در دنیا اعلام می‌کند، با ابراز عقیده مردم خودش این چنین برآشفته می‌شود و اقدامات قهری و خشونت‌آمیز نسبت به دانشجویان انجام می‌دهد و آنان را سرکوب می‌کند که قطعاً این کارها پذیرفتنی نیست.

کد خبر 6097293 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • اگر آمریکا نبود اشغالگری اسرائیل در ۷ اکتبر پایان یافته بود
  • جنجال علیه اخذ مالیات از دلالان دانه‌درشت آن هم با پول بیت‌المال
  • مقامات آمریکا اعتقاد عملی به حقوق بشر ندارند
  • بورل: آمریکا جایگاه مسلط خود را از دست داده است
  • تصویب قانون رفع تحریم‌های ظالمانه از کارهای مهم مجلس است
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • نجات ۱۰ گردشگر گرفتار در منطقه کوهستانی مُنگار
  • ضرورت انتقال دانشجوی بورسیه‌ای به کشور‌های جهان برای پیشرفت علمی ایران/ سیاست‌های علمی، ۲۵ ساله تدوین شوند نه ۸ ساله
  • نماهنگ/شریک جرم
  • اذعان بورل به از دست رفتن قدرت آمریکا