Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌معاون اجتماعی پلیس گیلان در خصوص دستگیری و شلیک به عامل انتحاری در لنگرود، گفت: برابر گزارش واصله این مرد 32 ساله از سلامت روان برخوردار نبوده است.

‌سرهنگ مجید رسولزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا‌، در خصوص خبری مبنی بر دستگیری عامل انتحاری در پمپ بنزینی در لنگرود، اظهار کرد: مردی 32 ساله ساعت 18 و 45 دقیقه عصر روز چهارشنبه با حضور در جایگاه پمپ بنزین ادعا می‌کند که مجهز به کمربند انتحاری است و رعب و وحشت ایجاد می‌کند، بلافاصله پمپ بنزین تخلیه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی پلس گیلان افزود: شهروندان بلافاصله با نیروی انتظامی تماس می‌گیرند، ماموران نیروی انتظامی ابتدا با شلیک هوایی سعی در منصرف کردن وی دارند اما فرد مذکور همچنان بر تهدیدات خود پافشاری می‌کند لذا ماموران به پای چپ وی شلیک می‌کنند.

وی ادامه داد: گروه چک و بررسی بمب در محل حادثه حاضر می‌شود که با تحقیقات به عمل آمده مشخص می‌شود وی فاقد چاشنی و مواد منفجره بوده است.

سرهنگ رسول‌زاده با بیان اینکه فرد مذکور بلافاصله به بیمارستان منتقل می‌شود و حال عمومی وی خوب است، تصریح کرد: برابر گزارش واصله این مرد 32 ساله از سلامت روان برخوردار نبوده است.

معاون اجتماعی پلیس گیلان توصیه کرد: شهروندان در چنین مواقعی به شایعات توجه نکنند و اخبار موثق را از طریق مرکز اطلاع رسانی پلیس، خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها پیگیری کنند.  

انتهای پیام

دبیر: زهرا حبیب پور

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۳۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ فرمانده انتظامی خرم آباد گفت:در پی اعلام مرکز فوريت های پليس ۱۱۰ مبنی بر يک فقره تيراندازی به سمت اماکن خصوصی، مراتب در دستور کار پليس استان قرار گرفت.
سرهنگ نبی اله قاسمی افزود:مأموران کلانتری۱۶ خرم آباد با اشراف اطلاعاتی يک عامل تيراندازی را در اين زمینه شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را در مخفيگاهش به همراه يک قبضه سلاح کمری دستگير کردند.
وی با بيان اين که متهم انگيزه خود را اختلافات قبلی عنوان کرد ،گفت:متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • مراقب فروپاشی عصبی باشید / نشانه هایی برای تشخیص افسردگی
  • آیا استفاده از گوشی‌های هوشمند نوجوانان را افسرده می‌کند؟
  • اهمیت مدیریت استرس در جهان امروز
  • آمادگی جسمانی با سلامت روان بهتر در جوانان مرتبط است
  • جایگاه قضاوت در نظام اسلامی بسیار رفیع است
  • فاضلاب خانگی عامل ریزش قنات‌ و فرونشست زمین در یزد است
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت