Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور ستوده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح تعادل بخشی تاکنون ۳ هزار و ۳۲۶ حلقه چاه غیرمجاز در استان همدان مسدود شده است، اظهارداشت: با انسداد این تعداد چاه غیرمجاز از برداشت بیش از ۲۵۲ میلیون متر مکعب آب در منابع زیرزمینی جلوگیری شد.

وی بابیان اینکه شهرستان کبودرآهنگ با یک هزار و ۲۰ حلقه چاه مسدود شده بیشترین آمار را در این موضوع به خود اختصاص داده است، گفت: تعهد استان همدان برای سالجاری در زمینه پر کردن چاه های غیرمجاز انسداد ۵۳۰ حلقه چاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستوده با بیان اینکه شهرستان رزن نیز با ۶۳۴ حلقه چاه مسدود شده در رتبه بعدی انسداد چاه های غیرمجاز قرار دارد، افزود: بیشترین چاه های غیرمجاز در این دو شهرستان واقع بود.

وی گفت: از ابتدای سالجاری نیز تاکنون با پر کردن ۵۸۹ حلقه چاه غیر مجاز در استان همدان به میزان بیش از ۲۷ میلیون متر مکعب در مصرف آب صرفه جویی شده است.

ستوده همچنین بابیان اینکه در راستای صرفه جویی در مصرف آب تاکنون ۴ هزار و ۱۰۳ حلقه چاه مجاز در استان همدان به کنتور هوشمند آب و برق مجهز شده است، گفت: با اجرای طرح تعادل بخشی در استان و جلوگیری از برداشت های غیرمجاز شاهد کاهش روند افت سطح آب زیرزمینی در بعضی از دشت ها و همچنین بالا آمدن سطح آب در دشتهای دیگر هستیم.

وی همچنین از همکاری بخش خصوصی در بخش آب استان همدان سخن گفت و افزود: بخش خصوصی در بخش آب استان همدان ۳۸۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام داده است.

کد خبر 4521409

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت آب منطقه ای همدان کنتور هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۳۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن ۹ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان رودبار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ افشین جارچی گفت: با اجرای ماده ۴۵ قانون توزیع عادلانه آب، ۹ حلقه چاه غیرمجاز آب در روستای دارامحله سندس شهرستان رودبار با حضور نمایندگان این اداره و ماموران انتظامی توتکابن، پُر و مسدود شد.

وی افزود: این چاه‌ها برای استفاده کشاورزی و به صورت غیرمجاز در بخش رحمت آباد شهرستان رودبار ایجاده شده بود که با حکم قضایی مسدود شد.

دیگر خبرها

  • مسدود شدن ۹ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان رودبار
  • افت تراز آب های زیرزمینی در کهگیلویه/توقف کشت برنج با آب زیرزمینی
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • تجهیز ۵۳ درصد چاه های صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • تجهیز ۵۳ درصد چاههای صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • هزار و ۶۴۵ حلقه چاه آب مجاز صنایع در خراسان رضوی واجد شرایط هوشمندسازی هستند
  • ۳۲۰۰ کنتور هوشمند روی چاه‌های آب در کرمانشاه نصب‌ شد
  • شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • شناسایی بیش از چهار هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • رشد ۶ درصدی مصرف برق در صورت افزایش قابل توجه دما