Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@03:29:10 GMT

۶۶۱ خانوار محروم خراسان شمالی صاحب‌خانه شدند

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۴۰۵۰

۶۶۱ خانوار محروم خراسان شمالی صاحب‌خانه شدند

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی از خانه‌دار شدن ۶۶۱ خانوار محروم تحت حمایت این نهاد طی ۹ ماهه امسال خبر داد.

‌‌به گزارش ایسنا،‌ به نقل از سایت خبری کمیته امداد، مجید الهی راد با اشاره به اینکه ۵۰۸ خانوار روستایی و ۱۵۳ خانوار شهری طی امسال صاحب‌خانه شدند، تأکید کرد: تأمین مسکن نیازمندان یکی از اولویت‌های کمیته امداد این استان است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی مسکن را مکملی مهم در توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خانوارهای تحت حمایت این نهاد برشمرد و افزود: برای احداث این واحدهای مسکونی شش میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی و منابع داخلی کمیته امداد و ۴۰۰ میلیون تومان نیز از محل هدفمندی یارانه‌ها هزینه شده است‌.
مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی با یادآوری اینکه ۹۸ واحد مسکونی روستایی نیز در حال تکمیل است که تا قبل از سال ۹۸ به مددجویان تحویل داده می‌شود، تصریح کرد: ۸۸ واحد شهری نیز در حال اتمام است که به‌زودی به مددجویان واگذار می‌شود‌.
الهی راد در ادامه به انجام تعمیرات کلی و جزئی مسکن مددجویان در سال ۹۷ اشاره کرد و افزود: حدود یک هزار واحد مسکونی مددجویان شهری و روستایی نیز با کمک این نهاد تعمیر و بازسازی‌شده است‌.
‌وی در ادامه مسکن را امری جدی و اساسی در کمیته امداد عنوان کرد و یادآور شد: این نهاد سعی دارد از همه ظرفیت‌ها برای رفع این نیاز از مددجویان استفاده کند‌.
وی همچنین به مشارکت دستگاه‌های مرتبط و خیران مسکن‌ساز در ساخت مسکن محرومان تأکید کرد و این مهم را ازجمله خدمات ماندگار برای مردم دانست و افزود: پرداخت اجاره‌بها به مستاجرین نیز از دیگر خدمات این نهاد برای کمک به تأمین آرامش مددجویان است‌.

‌انتهای پیام

دبیر: زهرا حبیب پور

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خانوار محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۴۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریزی مددجویان تحت پوشش در سال جدید چند برابر شد؟

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: واریزی مددجویان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی ۳ برابر شد.

به گزارش تسنیم، داود منظور افزود: متوسط پرداختی ماهانه به مددجویان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی از ۶۱۷ هزار تومان به ۱۶۹۰ هزار تومان افزایش یافته است.

وی در فضای مجازی در ادامه تشریح ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی از ۱۳۱ هزار میلیارد تومان (همت) در سال ۱۳۹۹ به ۶۳۰ همت در سال ۱۴۰۳ افزایش یافته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: تعداد مددجویان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی از ۳.۲ میلیون خانوار به ۳.۹ میلیون خانوار افزایش یافته است.

وی افزود: همچنین، در دولت سیزدهم برای کمک به تغذیه کودکان دچار سوء تغذیه، مبلغ ۸۴۰ میلیارد تومان در بودجه سال ۱۴۰۲ و مبلغ ۱۷۲۸ میلیارد تومان در بودجه ۱۴۰۳ پیش‌بینی شده است.

منظور پیش از این نیز خبر داده بود که اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

tags # بهزیستی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • واریزی مددجویان تحت پوشش در سال جدید چند برابر شد؟
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود