Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ جشنواره منطقه‌ای قصه گویی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با هدف ترویج قصه‌گویی به عنوان ابزاری تربیتی و فرهنگی در کتابخانه‌ها، شناسایی کتابداران قصه‌گو و ارزیابی میزان توانمندی و مهارت‌های آنان، سنجش مهارت‌ها و کارآمدی کتابداران در امر قصه‌گویی و همچنین توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌گویی ۶ و ۷ بهمن ماه با حضور کتابداران استان های قم، سمنان، البرز و تهران، به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران در کتابخانه محقق حلی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره با حضور مسئولان، چهره های فرهنگی استان، فعالان حوزه کودک و نوجوان، کتابداران، دانش آموزان مدارس و دوستداران کتاب و کتابخوانی، برنامه های متنوعی همچون قصه گویی و نمایش اجرا می شود.

محمدرضا یوسفی، نویسنده و نظریه‌پرداز ادبیات کودکان و نوجوانان و محمدرضا سرشار، نویسنده، پژوهشگر، منتقد ادبی و گوینده برنامه رادیویی قصه ظهر جمعه از جمله میهمانان ویژه روز نخست جشنواره هستند.

در روز دوم این جشنواره نیز محمدحسن راستگو، پژوهشگر فقه و اصول و تعلیم و تربیت، کارشناس برنامه های تلویزیونی در حوزه کودک، حضور خواهد داشت.

گفتنی است، اختتامیه این جشنواره ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۷ بهمن ماه با معرفی نفرات برگزیده برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ادبیات استان تهران برنامه های تلویزیونی قم کتابخانه های عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۴۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست «سندپژوهی و سندشناسی» در کتابخانه ملی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست «سندپژوهی و سندشناسی؛ چالش‌ها و چشم‌اندازها» به مناسبت روز اسناد ملی روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت توسط پژوهشکده اسناد معاونت پژوهش و منابع دیجیتال سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.

در این نشست تخصصی، عمادالدین شیخ‌الحکمایی، سوسن اصیلی و رضا فراستی، از سندپژوهان و متخصصان در امر سندپژوهی درباره موضوعاتی چون «ایجاد بانک دیجیتال اسناد ایرانی: یک ضرورت ملی»، «سندشناسی و سندپژوهی: بررسی تاریخی، تداخل معنایی و آسیب علمی»، و «ضرورت توسعه استاندارد ملی توصیف و الزام آرشیوها به رعایت آن» حضور داشته و به ارایه نکاتی می پردازند.

این برنامه روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰ در سالن اجتماعات ساختمان گنجینه اسناد ملی ایران برگزار می شود.

کد خبر 6096452 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در نمایشگاه تشریح شد
  • برپایی «گعده امین» در نمایشگاه کتاب تهران/ یک پلتفرم کتابی در راه است
  • ثبت ۱۸۰ درخواست برای حضور خادمان رضوی در یزد
  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • محلات میزبان جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • آغاز داوری آثار جشنواره قصه‌گویی «نون، قصه و نمک مادربزرگ»
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • نشست «سندپژوهی و سندشناسی» در کتابخانه ملی برگزار می‌شود