Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ،احمد طالبی معاون فرهنگی امور جوانان استان یزد در چهارمین نشست ساماندهی امور جوانان در شهرستان مهریز گفت: با محور قرار دادن کارآفرینی به اهداف عالی از جمله اشتغال زایی و توانمند سازی ۲۵ درصد نیروی کار کشوربا حضور جوانان با انگیزه و تحصیل کرده محقق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمنان نقطه ضعف کشور که وابستگی اقتصادی به یک کالای خاص و آسیب پذیری است را نشانه رفته اند.

طالبی ادامه داد: همه باید زمینه را برای مشارکت جوانان علاقه‌مند در میدان کار و فعالیت‌های مختلف مورد نیاز جامعه بر اساس سلائق آن‌ها  فراهم کنیم.

وی گفت: توانمند سازی جوانان در بخش‌های مختلف، ارائه آموزش‌های مناسب در زندگی، نظارت بر آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی به خصوص در فضای کنونی به خاطر ابزار‌های نوین ارتباطی و همچنین اعتماد سازی به جوانان و واگذاری امور مهم به آن‌ها دغدغه مهم کشور  باشد.

طالبی ادامه داد: کارآفرینی با بیش از ۱۵ سال سابقه در کشور مهم‌ترین ابزار درآمد زا است و باعث ایجاد سلامت و ارزش اجتماعی برای جامعه می‌شود.

کارشناس امور جوانان تصریح کرد: کارآفرینی با برنامه ریزی موفق می‌تواند مشکل ۴۰۰۶  فاصله طبقاتی را برطرف کند.

وی ادامه داد:  همه دستگاه‌های دولتی مجری طرح کارآفرینی و تولید کلا‌های مفید و به ایجاد درآمد زایی از سوی کار آفرین‌ها پیش قدم باشند.

محمد زارع معاون فرماندار مهریز گفت: در شهرستان مهریز در خصوص مهارت آموزی توسعه خوبی در خصوص اشتغال پایدار انجام گرفته است.

وی افزود: برگزاری دوره آموزشی با عنوان مفاهیم کارآفرینی، تدوین کتاب کارآفرینی، طرح کارسوق دانش آموز، طرح ایده شو دانش آموزی و کارگاه آموزشی تربیت فرزندان کارآفرین انجام شد.

انتهای پیام/ی

زمینه را برای مشارکت جوانان  در میدان کار و فعالیت‌ فراهم کنیم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۴۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا

نازنین فاطمه عیدیان در مرحله نهایی ماده ۴۰۰ متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا با تاریخ‌سازی به مدال طلا رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نازنین فاطمه عیدیان موفق شد در مرحله نهایی ماده 400 متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا در شهر دبی امارات، ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا  را کسب کند.

او موفق شد با ثبت حد نصاب 58.86ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از دیگر کشورهای آسیایی از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

عیدیان با ثبت این زمان رکورد ملی رده سنی جوانان که با حد نصاب  59.48ثانیه در اختیار خودش بود را بهبود بخشید.

وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده که با حد نصاب59.16(1402/6/10-تهران) در اختیار شهلا محمودی بود را ارتقا داد.

عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب کند، اما این برای اولین بار است که دو و میدانی ایران توانسته در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دوهای با مانع  به دست آورد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • افتخار آفرینی نازنین فاطمه عیدیان برای کشورمان / کسب طلای ۴۰۰ متر با مانع توسط این بانوی ایرانی
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید/جلوی مونتاژ‌ها را بگیرید
  • ضرروت ایجاد برابری بیشتر در توزیع ابزار تولید
  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • شاخص بازگشت درآمد به اصفهان ۴ تا ۸ درصد است/سهم ۶ هزار میلیاردی اصفهان از مولدسازی
  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد