Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،شاهین شاهی زاده رئیس اداره فناوری‌های مکانیزه کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت:در سال زراعی جدید بیش ازسیزده میلیارد و سیصد میلیون تومان اعتباربه بخش مکانیزاسیون کشاورزی هرمزگان اختصاص یافت.

وی افزود: این اعتبار برای خرید ادوات کشاورزی در حوزه‌های شیلات، باغی، زراعی و دام و طیور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس اداره فناوری‌های مکانیزه کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: بهره برداران می‌توانند برای مکانیزه کردن کشاورزی خود از تسهیلات بانکی استفاده کنند.

شاهین شاهی زاده افزود: تسهیلات مکانیزاسیون با سود ۱۵ درصد و سهم اورده ۲۰ درصد و بازپرداخت ۵ تا ۷ ساله به بهره برد اران پرداخت می‌شود.

وی گفت: کشاورزان می‌توانند برای دریافت تسهیلات مکانیزاسیون به سامانه جهاد کشاورزی به نشانی اینترنتی rrbf.maj.ir مراجعه کنند.

شاهی زاده افزود: امسال هم ۴۲ دستگاه ماشین آلات مکانیزه کشت اضافه شد که شمار ماشین آلات مکانیزه کشاورزی استان به ۹۱ دستگاه رسید.

وی گفت: با به کارگیری کشت مکانیزه بذر مصرفی کشاورزان به طور متوسط ۲۰۰ کیلو صرفه جویی می‌شود و محصولات مکانیزه بیست درصد از محصولات کشت سنتی بیشتر است.

امسال بیش از پانزده هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی استان به زیر کشت مکانیزه می‌رود.

گندم، جو، کلزا، سیب زمینی، ذرت، پنبه به صورت مکانیزه در استان کشت می‌شود.

انتهای پیام/ف

اختصاص اعتبار برای مکانیزاسیون کشاورزی هرمزگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۴۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان

 سرپرست جدید اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت:امسال ۷۵ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات مدارس استان در نظر گرفته شده است.
یونس بهاروند با بیان اینکه مسؤولیت در نظام جمهوری اسلامی فقط فرصتی برای خدمت است و این موضوع بر من تکلیف شده است، افزود: تا وقتی در این مسؤولیت هستم، با تمام توان خدمتگزار فرهنگیان و دانش‌آموزان خواهم بود و در انجام آن کوتاهی نخواهم کرد.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت:در دو سال گذشته، در لرستان ۲۱۶ مدرسه با اولویت مناطق محروم ساخته شده که در مقایسه با هشت سال دولت گذشته که ۲۰۳ مدرسه بود، درخور تحسین است.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۱ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات در لرستان هزینه شد، گفت: با مساعدت وزیر ۷۵ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات مدارس از جمله تجهیزات آزمایشگاهی، ورزشی، کارگاهی در نظر گرفته شده است.
بهاروند دانش‌آموزان را امانت مردم در مدارس دانست و افزود: باید همه با هم تلاش کنیم تا کار‌های مثبت گذشته ادامه پیدا کند و به دور از حاشیه و سیاست‌زدگی، دستگاه تعلیم و تربیت را به کارکرد اصلی خود برسانیم.
وی خط قرمز خود را حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و کشور عنوان کرد و گفت:همه باید از نیرو‌های نظامی و امنیتی، به‌ویژه اقدام غرورآفرین سپاه پاسداران در عملیات تنبیهی «وعده صادق» قدردانی کنیم.
بهاروند با اشاره به هفته معلم افزود:دستگاه تعلیم و تربیت استان به دور از حاشیه‌ها فقط به‌دنبال اعتلای نظام تعلیم وتربیت دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان
  • اختصاص اعتبار برای ساماندهی مسیل‌های شهر ایلام
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • ۸۹۰۰۰هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت گندم اختصاص یافته است
  • نخستین نشای مکانیزه برنج در شفت انجام شد
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • فعالیت ۲۱ بانک نشا در آمل/کشت مکانیزه ۲۴ هزار هکتاری
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام