Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در جریان بازدید از روند اجرایی ساخت مصلی نمازجمعه شهر الوند با مشارکت موقوفه حاج محمدحسین خزانه(ره)و همچنین مرکز همودیالیز این موقوفه اظهار کرد: این موقوفه با برنامه ریزی لازمی که تاکنون انجام داده است در این مدت توانسته با ارائه خدمات مختلف در اغلب حوزه های خدمت رسانی فعالیت قابل توجهی داشته باشد؛ در حوزه عمرانی این موقوفه پروژه های بزرگی را در دست انجام دارد که در راستای افزایش امکانات رفاهی و بهداشتی برای مردم شهرستان مناسب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بزرگترین پروژه موقوفه حاج حسین خزانه ساخت مرکز همودیالیز برای بیماران کلیوی بود که اولین مرکز همودیالیز موقوفه ای کشور لقب گرفت و در زمینی به مساحت ۶۴۰ متر مربع و زیر بنای هزار و ۳۰متر در چهار طبقه از محل درآمد همین موقوفه حاج محمدحسین خزانه احداث شده است.
مجیدی تصریح کرد: این مرکز دارای ۳۰تخت بیمارستانی با تجهیزات کامل پزشکی می باشد و برای ۳۰نفر به شکل مستقیم اشتغال ایجاد کرده و با توجه به افزایش بیماران کلیوی و لزوم خدمات دهی درمانی مناسب به این بیماران احداث شده است.
وی اظهار کرد: برای راه اندازی این مرکز ۵۰ میلیارد ریال از محل درآمد موقوفه محمد حسین خزانه هزینه شده است.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در ادامه آغاز اجرای عملیات مصلای شهر الوند با ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی به متراژ ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع خبر داد و خاطرنشان کرد: ساخت این مصلی جزء پروژه های سفر رهبر معظم انقلاب به قزوین بود که این سالها به دلیل نبود بودجه تعطیل مانده بود.
وی یادآور شد: با کسب مجوز از سازمان مرکزی توانستیم پروژه ساخت مصلی را فعال کرده و در حال حاضر این مصلی در حال ساخت می باشد؛ تعهد ما انجام فاز اول پروژه مصلی است که سهم اصلی را در جایگاه اقامه نماز این شهر دارد.
1001/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۴۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه در آستانه ساخت اولین نیروگاه هسته‌ای ازبکستان

به گزارش قدس آنلاین، رسانه‌های محلی ازبکستان نوشتند: شرکت دولتی «روس‌اتم» روسیه به عنوان پیمانکار ساخت اولین نیروگاه هسته ای در ازبکستان انتخاب شده است.

این پروژه نیروگاه هسته‌ای شامل ساخت دو واحد نیروگاهی مجهز به راکتورهای نوع VVER-۱۲۰۰ است. این نوع راکتور متعلق به نسل «۳+» بوده و بالاترین استانداردهای بین المللی ایمنی و کارایی را داراست.

انتظار می رود راه اندازی اولین واحد برق در سال ۲۰۳۰ انجام شود و راه اندازی واحد دوم برای سال ۲۰۳۳ برنامه ریزی شده است. هزینه اولیه این پروژه ۱۱ میلیارد دلار برآورد شده است.

نشریه استرانا روس اتم (Strana Rosatom) خاطرنشان می کند که ساخت نیروگاه هسته ای گام مهمی در توسعه زیرساخت های انرژی ازبکستان خواهد بود و منبع انرژی قابل اعتماد و سازگار با محیط زیست را برای این کشور فراهم می کند.

قرارداد همکاری بین ازبکستان و روسیه برای ساخت این ایستگاه در دسامبر ۲۰۱۷ امضا شد. پس از آن، شرکت توسعه انرژی هسته ای اوزاتم (Uzatom) در ازبکستان ایجاد شد.

شرکت دولتی انرژی اتمی روسیه «روس‌اتم» طی سال‌های اخیر به کشورهای آسیای مرکزی پیشنهاد ساخت نیروگاه‌های هسته ای با شرایط مطلوب را داده است؛ قزاقستان، ازبکستان و قرقیزستان چنین پیشنهادهایی را در مقاطع مختلف دریافت کرده اند و گام‌هایی را برای احداث این نیروگاه‌ها برداشته‌اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از پرونده بابک زنجانی؛ بازگشت ۱۹۶۷۵۰۰۰۰۰هزار یورو به خزانه | دارایی او از بدهی اش بیشتر بود؟
  • ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته
  • بازگشت بیش از یک میلیارد و ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو به خزانه
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • روسیه در آستانه ساخت اولین نیروگاه هسته‌ای ازبکستان
  • قوه قضاییه: اموال بابک زنجانی به خزانه کشور بازگشت
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • اموال بابک زنجانی به خزانه کشور بازگشت شده است
  • اولین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس شناسی