Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@13:49:28 GMT

برنامه‌های دهه فجر در مدارس یزد اعلام شد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۴۵۳۷

برنامه‌های دهه فجر در مدارس یزد اعلام شد

علی سرداری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد اظهار کرد: پویش گسترده ای در خصوص دهه فجر و دستاوردهای انقلاب اسلامی در حال فعالیت است.
وی دیدار با آیت الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد را از جمله برنامه ها برشمرد و بیان کرد: مسابقات فرهنگی و هنری استان با بیش از 80 رشته مختلف با موضوع چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مدارس طی بخشنامه ای ابلاغ و در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: یکی از بخش های این مسابقات طرح آیین یا زندگی به سبک روح الله است که دانش آموزان آثار خود را به صورت انشا و نامه ای به امام (ره) به آموزش و پرورش ارسال خواهند کرد.
سرداری افزود: در خصوص کالای ایرانی با توجه به دستور حضرت آقا متقاضیان می توانند آثار خود را به دبیرخانه و جشواره فرهنگی- هنری کالای ایرانی ارسال کنند و این جشنواره در خصوص فیلم کوتاه و مقاله نویسی نیز برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: فعالیت دیگری که ویژه دهه فجر انقلاب برگزار می شود حضور سخنران در مدارس و اجرای سرود در روز 22 بهمن ماه در میدان امیرچقماق خواهد بود.
سرداری برگزاری جُنگ های شادی در غیر از ایام فاطمیه برای دانش آموزان ابتدایی و راهنمایی را از دیگر برنامه ها در مدارس برشمرد و بیان کرد: مسابقه حفظ سوره فجر و جزء 30 قرآن کریم از دیگر برنامه ها به مناسبت ایام الله فجر در مدارس برگزار می شود..
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد تصریح کرد: در کانون فرهنگی- تربیتی نیز جلسات گفت و گو ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی با بیش از 50 عنوان در مدارس برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۴۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لردگان گفت: در حال حاضر طرحی عملیاتی کوتاه مدت توسعه ورزش همگانی با ۳۰عنوان برنامه بازی‌های بومی محلی و همگانی در حال اجراست.
حسنی افزود: جشنواره بازی‌های بومی محلی لردگان با حضور مردم بمنظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در منطقه حاجی آباد برگزار شد.
به گفته وی، برپایی صنایع دستی، پخت غذای محلی، موسیقی محلی، مسابقات ورزشی، نمایشی و بازی‌های بومی محلی ویژه دختران از برنامه‌های برگزار شده در این جشنواره بود.

دیگر خبرها

  • آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود
  • مجزا برگزار شدن آزمون دانشگاه فرهنگیان از سال آینده
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • تقدیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان