Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بند پی صبح پنج شنبه در نشست مشترک با مسئولین اجرایی شهرستان دماوند طی سخنانی گفت: برای توسعه متوازن و همه جانبه استان تهران نیازمند نقشه راه و تدوین سند توسعه شهرستان های استان هستیم.

وی احداث کمربندی شهرستان دماوند را یکی از اولویت های اقدامات عمرانی در استان تهران دانست و افزود: پیست اسکی و هتل شهر آبعلی هویت این شهر محسوب می شود، که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران اضافه کرد: برای رفع مشکل ترافیک شهرستان دماوند با وزیر راه و شهرسازی مذاکره خواهم کرد، تا راهکاری برای رفع این معضل بیابیم و مورد اجرا قرار دهیم.

محسنی بندپی با بیان این که باید زمینه ساز ماندگاری روستاییان را در روستاهای دماوند فراهم کنیم، گفت: دولت اعتبارات خوبی را در اشتغال روستایی در نظر گرفته است.

وی افزود: جذب گردشگر نیازمند ایجاد زیرساخت در استان تهران است و در این خصوص پیگیری های لازم انجام خواهد شد.

استاندار تهران در خصوص معضل آرامستان دماوند گفت: جانمایی برای آرامستان نیازمند منطقه ای کردن آرامستان ها در شهرستان دماوند است.

کد خبر 4522356

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری تهران انوشیروان محسنی بندپی کمربندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۴۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دماوندی‌ها به‌مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) سوگواری کردند

به گزارش خبرنگار مهر، مردم مؤمن و مذهبی شهرستان دماوند در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام، با حرکت دسته‌های سینه‌زنی به سوگواری پرداختند.

بر اساس این گزارش و به‌همین مناسبت از صبح شنبه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند با حرکت دسته‌های سینه‌زنی در سوگ شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) به عزاداری پرداختند.

گفتنی است که این آئین عزاداری از ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز با آغاز از میدان امام خمینی (ره) به سمت گزار شهدای گمنام مسجد جامع شهر دماوند برگزار شد.

لازم به ذکر است آئین سوگواری دوستداران اهل بیت (ع) با حضور مردم ولایتمدار و مذهبی در مساجد و حسینیه‌های شهرستان دماوند با نوحه‌خوانی و مدیحه‌سرایی طی شب گذشته و امروز برگزار شد.

کد خبر 6096263

دیگر خبرها

  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد
  • وزیر کشور: ری، دماوند و فیروزکوه به استان‌های تهران شرقی و غربی ملحق نخواهند شد
  • توضیح وزیر کشور درباره تقسیم استان تهران
  • طرح «هر مدرسه یک نهالستان» در دماوند اجرا شد
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • فیروزکوه و دماوند و ری از تهران جدا خواهد شد؟
  • تکلیف جدا شدن فیروزکوه و دماوند و ری از تهران مشخص شد
  • دماوندی‌ها به‌مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) سوگواری کردند