Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصر در شش ماه نخست سال مالی ۲۰۱۹، حدود ۴۳.۵ میلیارد پوند (۲.۴۲ میلیارد دلار) یارانه بابت سوخت پرداخت خواهد کرد.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، طارق الملا، روز چهارشنبه گفت: مصر در شش ماه نخست سال مالی ۲۰۱۹،  حدود ۴۳.۵ میلیارد پوند (۲.۴۲ میلیارد دلار) یارانه بابت سوخت پرداخت خواهد کرد.

وی ادامه داد: دولت مصر در ماه های گذشته یک بار قیمت بنزین را افزایش داده است که به موجب این افزایش قیمت هزینه یارانه های سوخت به میزان ۱۵ درصد کاهش یافت زیرا در مدت مشابه گذشته ۵۱ میلیارد پوند یارانه بابت سوخت داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول دولت مصر تصریح کرد: یارانه های تخمین زده شده در بودجه سال ۲۰۱۹ حدود ۹۰ میلیارد پوند است که انتظار می رود مردم با صرفه جویی در مصرف بنزین اجازه ندهند این میزان پول هدر رود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دلار سوخت وزیر نفت مصر یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۵۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریستال پالاس برای مارک گوئهی بیش از ۵۵ میلیون پوند می‌خواهد

منچستریونایتد به شدت نیاز به تقویت تیمش در مرکز خط دفاعی دارد.

مارک گوئهی به دنبال جدایی از کریستال پالاس است و منچستریونایتد و آرسنال علاقه‌مند به جذب این مدافع در نقل و انتقالات تابستانی هستند.

طرفداری | طبق گزارش روزنامه تایمز، کریستال پالاس انتظار دارد که مدافع کلیدی خود را در تابستان امسال از دست بدهد، چرا که او مورد توجه شیاطین سرخ و توپچی‌ها قرار گرفته است. این مدافع میانی ۲۳ ساله طی دو سال گذشته مورد توجه بوده است و در حالی که تابستان گذشته در پالاس ماند، حالا انتظار می‌رود که او سرانجام در این تابستان به تیم دیگری منتقل شود. طبق گزارش‌ها، گوئهی به دلیل پتانسیل بالایش و باقی ماندن دو سال از قراردادش، با قیمتی بیش از ۵۵ میلیون پوند در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

گوئهی که محصول آکادمی چلسی است، سه سال پیش با مبلغ ۱۸ میلیون پوند به پالاس پیوست. گفته می‌شود چلسی حق برابری با پیشنهادهای سایر تیم‌ها را دارد، اما بعید به نظر می‌رسد که آن‌ها علاقه‌ای به جذب مجدد این مدافع داشته باشند.

این مدافع میانی در ماه فوریه تحت عمل جراحی زانو قرار گرفت و حالا امیدوار است قبل از پایان فصل به میادین بازگردد؛ زیرا او می‌خواهد در لیست تیم ملی انگلیس برای مسابقات یورو 2024 قرار گیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • گوسفندهای غول پیکر 40 هزار دلاری
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک
  • استاندارد پایین خودروهای داخلی عاملی در بروز ناترازی بنزین
  • بررسی مزیت‌های راهبردی اصلاح سهمیه بندی بنزین؛ از خانوادگی شدن سفرها تا استفاده از وسایل نقلیه اشتراکی
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • ناترازی بنزین با سوخت متانول برطرف می‌شود
  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • کریستال پالاس برای مارک گوئهی بیش از ۵۵ میلیون پوند می‌خواهد
  • استفاده از سهمیه سوخت حدود ۱۵ هزار تاکسی و وانت‌بار محدود می‌شود