Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@07:14:17 GMT

ورزشگاه ۲۵۰۰ نفری در دزفول کلنگ زنی می شود

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۵۵۹۱

ورزشگاه ۲۵۰۰ نفری در دزفول کلنگ زنی می شود

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول، گفت: مشکل زمین ورزشگاه ۲ هزار و ۵۰۰ نفری دزفول با تعامل شهردار رفع شد و این ورزشگاه با حضور وزیر ورزش و جوانان کلنگ زنی می شود.

«محمد حیدری»، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول، اظهار کرد: طی نشستی با شهردار دزفول، هماهنگی لازم برای اختصاص حدود 2 هکتار زمین در جاده زیباشهر روبروی تالار جام جم برای ساخت این ورزشگاه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول، افزود: تمام موارد لازم از جمله موضوع ترافیک، پارکینگ و حفاظت امنیتی در خصوص این زمین طبق نقشه ورزش و جوانان استان بررسی کارشناسی شده و تدابیر مورد نیاز برای این موارد پیش بینی شده است.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر ماشین آلات در حال تسطیح زمین هستند و پیمانکار نیز انتخاب شده که از امروز (پنج شنبه 4 بهمن) بلافاصله پس از کلنگ زنی عملیات اجرایی این پروژه آغاز می شود، اضافه کرد: هزینه اولیه برای ساخت این ورزشگاه 200 میلیارد ریال پیش بینی شده است.

 

حیدری، با اشاره به اینکه قرار است این ورزشگاه طی 18 ماه و با بودجه ملی ساخته شود، تصریح کرد: امروز (پنج شنبه 4 بهمن) با حضور وزیر ورزش از ورزشگاه شهیدمجدیان دزفول بازدید می شود تا نسبت به تامین اعتبار حدود 70 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل آن اقدام شود.

 

وی با اشاره به دیگر پروژه های عمرانی این شهرستان، ابراز کرد: چندین پروژه جاده ای در شهرستان دزفول در حال تکمیل است که اعتبار لازم ‌جهت جاده احمد فداله جذب و با احداث این جاده بسیاری از مشکلات این‌ منطقه حل می شود.

 

وی به عملیات اجرایی پروژه چهار راه آوج اشاره کرد و اذعان داشت: با تکمیل این پروژه شهرهای بخش مرکزی از بن بست خارج می شود و همچنین فاصله دزفول تا اهواز ۲۰ دقیقه کاهش می یابد.

 

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با تاکید بر وحدت مسئولان گفت: با وحدت بین مسئولان مشکلات شهرستان یکی پس از دیگری حل خواهد شد و توصیه و تاکید می شود همه مسئولان با وحدت فقط در جهت رفع مشکلات گام بردارند.

 

پایان پیام/589

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراجع و علماء مراجع دیدار با مراجع مجلس خبرگزاری شبستان خراسان جنوبي کلنگ زنی پروژه دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۵۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست زمین در جاده مزرعه عرب به حسن آباد بر اثر بارش‌های سیلابی+ فیلم

شهرستان جرقویه در استان اصفهان واقع شده است. مدتی است برخی از نقاط کشور با بارش شدید باران مواجه شدند. این بخش از استان اصفهان نیز با بارش باران سیل آسا همراه شد. بطوریکه موجب فرونشست زمین در جاده مزرعه عرب به حسن آباد شد.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - اصفهان

بیشتر بخوانید:

تصاویری از فرونشست زمین در حوالی میدان قزوین تهران

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • کلنگ احداث درمانگاه تخصصی در مهرگان به زمین خواهد خورد
  • (تصاویر) رانش زمین در جاده عباس‌آباد به کلاردشت
  • سیلاب هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به آزادشهر و رامیان خسارت زد
  • رانش زمین در جاده روستایی گلزار محمد_ یافت آباد
  • فرونشست زمین در جاده مزرعه عرب به حسن آباد بر اثر بارش‌های سیلابی+ فیلم
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا
  • طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد