Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@12:48:57 GMT

سامسونگ موبايل 5G خود را «رونمايي مي‌کند»

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۵۶۱۱

سامسونگ موبايل 5G خود را «رونمايي مي‌کند»

خبرگزاري آريا - گزارش‌هاي مختلف حاکي از آن است که نسخه‌اي از موبايل گلکسي اس 10 با فناوري فايو جي در سال جاري عرضه خواهد شد. از طرفي نتفليکس به رکورد 16 ميليارد دلاري در زمينه درآمدش دست يافته‌است.
شبکه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| گزارش‌هاي مختلف حاکي از آن است که نسخه‌اي از موبايل گلکسي اس 10 با فناوري فايو جي در سال جاري عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفي نتفليکس به رکورد 16 ميليارد دلاري در زمينه درآمدش دست يافته‌است.
نسخه 5G گلکسي اس10
گزارش رسانه‌هاي مختلف فناوري حاکي از آن است که نسخه‌ فايو جي گلکسي اس 10 سامسونگ با حافظه‌ داخلي 256 گيگابايتي رونمايي مي‌شود. نسخه فايو جي اين گوشي داراي نمايشگر 6.7 اينچي، چهار دوربين در پنل پشتي و باتري با ظرفيت 5000 ميلي‌آمپر‌ساعتي است. اين گوشي با نام گلکسي اس 10 ايکس نام گذاري شده‌است و از بريدگي بالاي نمايشگر هم در طراحي آن استفاده شده‌است. گوشي هوشمند گلکسي اس 10 ايکس احتمالا حافظه‌ رم هشت گيگابايتي دارد.
فايو جي قرار است سرعت بسيار بالايي داشته باشد. اولين مودم فايو جي ساخت شرکت کوالکام است و تا سرعت 5 گيگابيت بر ثانيه را پشتيباني مي‌کند. چنين سرعتي 257 برابر بيشتر از پرسرعت‌‌ترين شبکه ال‌تي‌ئي موجود در آمريکا است.
پيش‌تر اعلام شده بود شرکت سامسونگ توانسته‌است، اولين تماس ويديويي فايو جي جهان را انجام دهد.
نتفليکس رکورد زد
نتفليکس در سال 2018 درآمدي 16 ميليارد دلاري کسب کرده‌است که در مقايسه با سال 2017 نشان از افرايش 35 درصدي دارد. گزارش مالي اين شرکت در بازه سه ماهه‌ چهارم 2018 نشان مي‌دهد اين شرکت توانسته‌است تا 8.8 ميليون نفر به تعداد مشترکان خود اضافه کند. آنگونه که گزارش شده مشترکان اين سامانه روزانه 100 ميليون ساعت برنامه‌ تلويزيوني را در آمريکا به وسيله اين سيستم مي‌بينند که حدود 10 درصد زماني است که مردم آمريکا براي تلوزيون ديدن صرف مي‌کنند.
آيفون با دوربين سه‌گانه
شرکت اپل هم بالاخره قصد دارد از سه دوربين در پشت گوشي‌هاي آيفون استفاده کند. بنابر آخرين اطلاعات دوربين سه‌گانه با زوم اپتيکال سه برابري، باتري با ظرفيت چهار هزار ميلي‌آمپر ساعتي و شارژ بي‌سيم 15 واتي از جمله خصوصيت‌هاي آيفون‌هاي جديد خواهند بود.
دوربين‌هاي سه گانه با استفاده در پرچمداران شرکت هواوي چين همه گير شدند. اين شرکت چيني در زمينه عکاسي با موبايل در ميان بهترين‌ها قرار گرفته‌است.
سخنراني مديرعامل شرکت هواوي در داووس
ليانگ هوآ مديرعامل شرکت هواوي در جريان برگزاري اجلاس مجمع اقتصادي داووس خاطرنشان کرده که در هر کشوري که از فعاليت‌هاي اين غول تکنولوژي و محصولاتش استقبال شود، باقي خواهد ماند.
وي گفته‌است هواوي تاکنون بر اساس قوانين و مقررات مخابراتي بين‌المللي در کشورهاي مختلف فعاليت کرده و هيچ خطايي مبني بر جاسوسي و شنود اطلاعات کاربران را مرتکب نشده‌است.
اين شرکت چيني که هم اکنون دومين سازنده و عرضه‌کننده موبايل در جهان است با فشار برخي کشور‌ها از جمله آمريکا روبرو شده‌است.
برخي کشورها مانند آمريکا، کانادا، استراليا، نيوزلند، ژاپن و بعضي از کشورهاي اروپايي استفاده نهادهاي دولتي از محصولات هواوي و تجهيزات مخابراتي آن را به‌خاطر اتهام‌ها در مورد ارتباط با نهادهاي اطلاعاتي و امنيتي چين، ممنوع يا محدود کرده‌اند.
دانشگاه آکسفورد در بريتانيا نيز اخيرا اعلام کرده است که همکاري و دريافت کمک هزينه‌هاي مالي از اين شرکت چيني را قطع مي‌کند.
تنش بين اپل و کوالکام
شرکت کوالکام در ادامه‌ پرونده شکايت عليه اپل گفته‌است اپل بدون استفاده از پردازنده‌هاي اين شرکت نمي‌تواند آيفون توليد کند.
برخي گزارش‌ها نشان مي‌دهد کوالکام از تامين تراشه‌ براي توليد گوشي‌هاي هوشمند آيفون ايکس اس خود داري کرده‌است.
در مقابل شرکت کوالکام از سوي اپل متهم به انحصار و گرفتن حق پتنت بيشتر شده‌است. اگر اپل و کوالکام با هم به توافق نرسند احتمالا اپل به سمت اينتل سوق پيدا خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۵۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از دستگاه میکروب شناسی در ایران

دبیر اجرایی پانزدهمین کنگره بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران از دستگاهی که تحول عمده ای را در حوزه آزمایشگاه و میکروب شناسی ایجاد کرده است، در این کنگره فوق خبر داد و گفت: این دستگاه براساس طیف سنجی کار می کند و در زمان بسیار کوتاه بدون آماده سازی اولیه و مواد مصرفی، عوامل میکروبی و باکتریایی را شناسایی و در روند درمان و بستری شدن کمک قابل توجهی می کند.   به گزارش انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران، غلامرضا حمزه لو دبیر اجرایی پانزدهمین کنگره بین المللی و بیست و یکمین کنگره کشوری ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران در حاشیه این کنگره با اشاره به فعالیت نمایشگاه جانبی آن گفت: نمایشگاهی که امسال در کنگره برپا شده مانند سنوات گذشته مورد استقبال وسیع شرکت های داخلی و خارجی قرار گرفته است به نحوی که بیش از ۲۱۰ شرکت در این نمایشگاه حضور داشتند.   وی افزود: در حوزه آزمایشگاه های پزشکی این نمایشگاه شناخته شده است و همکاران از سراسر کشور برای حضور در کنگره و نمایشگاه شرکت داشتند ، که شرکت های دانش بنیان از داخل کشور نیز در نمایشگاه حضور داشتند و محصولات خوبی را ارائه کردند.   وی با اشاره به رونمایی که در نمایشگاه امسال انجام شد اضافه کرد: در این کنگره از دستگاهی که تحول عمده ای را در حوزه آزمایشگاه و میکروب شناسی ایجاد کرد رونمایی شد، این دستگاه براساس طیف سنجی کار می کند و در زمان بسیار کوتاه بدون آماده سازی اولیه و مواد مصرفی، عوامل میکروبی و باکتریایی را شناسایی و در روند درمان و بستری شدن کمک قابل توجهی می کند.   دکتر حمزه لو همچنین در ادامه درباره اینکه راهکار برون رفت مهاجرت آزمایشگاهیان، بیان کرد: در سنوات اخیر موج مهاجرت در تمام رشته های پزشکی زیاد شده است و افراد مستعد که امکانات و پتانسیل کار کردن را دارند به دلیل مشکلات عدیده، مهاجرت می کنند.   وی افزود: اگر اتفاقاتی در حوزه آموزش این افراد بیافتد و مسیر تحصیل در علوم آزمایشگاهی کوتاه شود انگیزه این افراد برای ماندن بیشتر خواهد شد.   وی توصیه کرد: باید به حوزه آزمایشگاه ها توجه ویژه شود چرا که یکی از بخش های مهم در نظام سلامت هستند و بسیاری از تشخیص ها بدون آزمایشگاه امکان پذیر نیست.   حمزه لو گفت:  باید در تمام حوزه ها مانند تربیت نیروی انسانی، تامین کیت، مواد و تجهیزات توجه شود تا بتوان از مهاجرت آزمایشگاهیان جلوگیری کرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رونمایی از دستگاه میکروب شناسی در ایران
  • رونمایی از پویش با انرژی در یزد
  • سامسونگ در فصل اول ۲۰۲۴ به‌لطف هوش مصنوعی، سود خود را ۱۰ برابر کرد
  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • هشدار کارشناسان فرانسوی درباره ممنوعیت اینترنتبرای زیر ۱۳ ساله‌ها
  • گشتی در اقتصاد جهان | افزایش سود سامسونگ با هوش مصنوعی
  • رونمایی از استراتژی آینده چری EXEED در نمایشگاه خودرو پکن
  • موبایل پرچمدار هواوی تحریم‌های تراشه آمریکا را دور زد
  • رونمایی بریتانیا از سیستم ذخیره‌سازی انرژی آبی جدید
  • سیر صعودی و نزولی مشترکان اینترنت موبایل و ثابت در ایران