Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هنری ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه سرود ۴۰هزار نفری گروه‌های سرود کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سراسر کشور اجرا می‌شود. ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، مجتبی میرزایی‌نسب ظهر امروز در  همایش گروه سرود کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان که در سالن شهید آوینی اداره ارشاد خرم‌آباد برگزار شد اظهار داشت: ستاد عالی کانون های فرهنگی مساجد کشور به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه سرود 40هزار نفری گروه‌های سرود کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را در سراسر کشور اجرا خواهد کرد، اینکه عنوان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به این گروه سرود داده‌شده به این معنا نیست که تنها این کانون‌ها عضو گروه سرود 40هزار نفری هستند، بلکه کلیه افراد علاقمند به هنر سرود، فرهنگ و هنر در اقصی نقاط کشور عضو این گروه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایام دهه‌فجر یادآور سرودهای پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 و سال‌های پس از انقلاب است و فضایی نیز برای اهالی سرود مهیا شد، هم‌چنین سرود نظام اسلامی در 12بهمن‌ماه همزمان با سالروز ورود امام‌خمینی(ره) به ایران در مصلاها، گلزار شهدا و مراکز استان‌ها  در سراسر کشور طنین‌انداز خواهد شد.

طرح سراسری سرود انقلاب در مساجد ایلام اجرا می‌شودلرستان| برگزیدگان جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلابی تجلیل شدندلرستان| سرودهای انقلابی هنوز در گوش ملت بزرگ ایران طنین‌انداز است

مدیرکل هنری ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری و توجه ویژه به سرود عنوان کرد: بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به سرود به‌عنوان هوای تازه  برای کلیه افراد و گروه‌های سرود لازم است، برهمین اساس به‌صورت ویژه در کارگروه  ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور  مورد توجه قرار گرفت.

وی بیان کرد: در کنار نوجوانان و جوانانی که عضو گروه‌های سرود کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد هستند خانوادهای‌شان نیز در موفقیت این گروه‌های سرود نقش بسزایی دارند.

انتهای پیام/

R41450/P4001/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۵۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها

رئیس ستاد ملی دهه کرامت گفت: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، حجت‌الاسلام والمسلمین کمال خداداده در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: در دهه کرامت برای برگزاری جشن‌ها، خادمان دو آستان مقدس رضوی و حضرت معصومه(س) در تمام شهرها حضور پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه کنگره‌ها و همایش‌های بزرگی در سراسر کشور پیش بینی شده است، گفت: جشنواره بنیاد امام رضا(ع) در موضوعات مختلف هنری و نمایشی درحال برگزاری است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه برای پیشبرد این برنامه‌ها نیازمند حمایت مردم هستیم، عنوان کرد: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند.

وی با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران یک محل جریان‌ساز و اثرگذار است، خاطرنشان کرد: حضور مردم در مسجد مقدس جمکران به مناسبت‌های مختلف نشان از عشق و ارادت مردم به حضرت حجت(عج) است.

خداداده با بیان اینکه امروز جریان فرهنگی و تبلیغی در کشور تعطیل نیست، گفت: اینکه امروز شاهد حضور خیل عظیم جوانان و دانش آموزان در اعتکاف هستیم نشان از تاثیر جریانات فرهنگی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت