Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@03:31:51 GMT

صدور ۲۸ جواز تأسیس صنعتی در سربیشه

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۵۸۹۱

صدور ۲۸ جواز تأسیس صنعتی در سربیشه

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، ملایی مدیر صنعت، معدن و تجارت سربیشه  گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۸ فقره جواز تأسیس صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری ۱۷۸ میلیارد تومان در این شهرستان صادر شد.

وی افزود:بیشترین تعداد این جوازها در زمینه فرآوری مواد معدنی، صنایع غذایی و آشامیدنی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملایی گفت: از ابتدای سال جاری ۲ فقره پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان صادر و برای ۱۲ نفر اشتغال ایجاد شده است.

مدیر صنعت، معدن و تجارت سربیشه افزود: تاکنون ۲۹ فقره پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان صادر و برای ۴۹۳ نفر شغل ایجاد شده است.

وی گفت: شهرستان سربیشه با دارا بودن پتانسیل غنی مواد معدنی و قرار گرفتن در مسیر توسعه شرق کشور از ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه و ایجاد صنایع مختلف برخوردار است.

ملایی افزود: در فرایند توسعه اقتصادی و اجتماعی، سرمایه گذاری پیش شرط تولید و نیروی محرکه و موتور رشد و توسعه اقتصادی بوده و تمام شرایط برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف در این شهرستان فراهم است.

شهر سربیشه به مرکزیت شهرستان سربیشه با هشت هزار و ۲۵۱ کیلومتر مربع وسعت در فاصله ۶۶ کیلومتری جنوب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.

منبع:ایرنا
انتهای پیام/غ

ایجاد اشتغال برای ۱۲ نفر در سربیشه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۵۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) خسارت تگرگ به منازل و خودرو‌ها در شهر مرزی درح _سربیشه خراسان جنوبی

فرماندار سربیشه در خراسان جنوبی گفت: ساعتی قبل بارش تگرگ موجب شکسته شدن شیشه تعداد زیادی خودرو و برخی منازل شهر درح سربیشه شد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا لکزایی روز شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: به علت شکستن و تخریب پایه دال پل در مسیر اصلی درح به مرز ماهیرود واقع در سه راهی کلاته شیر، این مسیر مسدود شد.

وی ادامه داد: امکان تردد خودرو‌ها به سمت مرز ماهیرود از سمت مسیر قدیمی در این محور تامین شده است.

فرماندار سربیشه اظهار کرد: بارش شدید تگرگ باعث تخریب تمامی آبنما‌های سه بخش شهرستان، برخی معابر شهری و روستایی و وجود گل و لای و سنگ در معابر برخی روستا‌ها شد.

وی با بیان اینکه جاده روستایی کباد به دلیل عبور سیلاب تخریب و مسدود است اظهار کرد: همچنین خسارات زیادی به مزارع و باغات کشاورزی این شهرستان وارد شد.

لکزایی اضافه کرد: جاده روستای شبو غیرقابل دسترس شده و ۱۵ منزل روستا نیز دچار آبگرفتگی شد که نیرو‌های هلال احمر در حال ارسال چادر و آرد به این منطقه هستند.

وی عنوان کرد: اکنون چند تیم در حال ارزیابی و بررسی خسارات سیلاب و تگرگ به نقاط مختلف شهرستان اعزام شده‌اند.

سامانه بارشی جدید از روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در خراسان جنوبی فعال شد و تا روز جمعه بارش گسترده باران اغلب مناطق استان را فرا گرفت که طغیان رودخانه‌های فصلی و جاری شدن سیلاب را به همراه داشت و در این زمینه هشدار سطح نارنجی صادر شد.

بارش‌های رگباری و سیل آسا هفته اول اردیبهشت نیز در خراسان جنوبی خسارات سنگین مالی بر جای گذاشت، اما خسارت جانی ناشی از سیل اخیر در این استان گزارش نشد.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) خسارت تگرگ به منازل و خودرو‌ها در شهر مرزی درح _سربیشه خراسان جنوبی
  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • میامی نیازمند ایجاد کارخانه‌های فرآوری/ مسئولان به فکر باشند
  • شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود
  • رزن و درگزین باید با مشارکت مردم از کشاورزی به سمت صنعتی شدن برود
  • دعوت استاندار لرستان از رسانه‌ها برای مشارکت در سرمایه‌گذاری
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم